![]() |
Sv: Torsdag-veietråden (for alle som vil)
Hihi! Morro morro, imponerende at du har vært så tålmodig, stolt på kroppen at det du gjør er riktig. :)
Jeg hadde i går vekt 71,5, idag 71,1 -så noteringen blir 71,3. Fremdeles 800 gram over laveste notering. |
Jo takk! Er jo ikke snakk om tålmodighet sånn egentlig. Jeg har jo hele tiden 'gjort ting riktig', men det skulle bare noe mer til før det løsnet igjen.
Og det går fortsatt nedover! Siden sist har jeg gått ned åtte hundre gram og veier nå 77,1 kg :D. |
Ah! Endelig under 71 kilo igjen. Tok sin tid. Tikka inn på 70,8 idag. Ned 500 gram faktisk.
Bare 300 gram over laveste notering, og 800 gram til første store mål er over!! |
Det går litt opp og ned, som vanlig, men mest ned :D. Siden sist notering her i tråden skriver vi 76,8, altså ned 300 gram (men jeg har vært nede i 76,4!). Wohoo!
|
Jeg er ganske fersk da...men legger inn for de to ukene jeg har holdt på :)
Veiedag uke 2 : Uke 1: - 2,3 Uke 2: - 0,5 Fra 100 til 97,2 :) |
Vekta tikket inn på 69,6 kilo idag. All time low. Får se hva offisiell måling blir, da jeg måler idag og imorgen og tar snittet. Er nemlig sjuk, så kan være lavt vann-innhold bare. (Men etter frokost, kaffe, vann, så var det fremdeles ikke mer enn 70,1)
Ned blir det nok! |
I dag veier jeg 76,4 som fortsatt er det minste jeg har veid :D
|
Wow, gratulerer Photobscura!
Min måling var i dag 72,0kg. :) |
Takk!
|
Min veiing i dag er 700 gr over minste-notering før ferien min. Jeg kjenner nå at jeg trenger en ny minste-notering snart - har kun gått ned 1 kilo de tre siste mnd. For motivasjonens skyld hadde det vært fint å kunne komme under 76,5 snart.....
Gjør jo alt riktig så hvorfor skjer det ingenting......grrrrr Skal gå ut å gå en tur skal jeg........ |
70,3 igår og 70,8 idag. :(
Da tikker vekta inn på70,5 denne gang. Opp altså. |
Nå er det år og dag siden jeg kommenterte hit sist :)
Det er fredag i dag, og som tråden tydelig viser, så er dette en torsdagveietråd.. men jeg sniker meg inn med oppdatering :) Etter 2 svangerskap og masse opp i vekt så nådde nåla på vekta hele 120kg. Hva skjedde liksom??? SÅ! Nå etter noen uker med lavkarbo, litt utskeiing i påsken og nå på lavkarbo igjen, så er jeg gått fra 120 til 115,9kg. Da ser vi igjen til neste torsdag :) Mål er 100 kg når vi skal reise på sommerferie i september. |
Haha, samme her! Jeg har fortsatt gått ned mer siden denne tråden, måtte faktisk lese alt om igjen, og litt gøy å lese at jeg så gjerne vil under åtti kilo og at midja mi endelig er under nitti, når jeg i dag veier 72-73 kilo og er 81 cm i midja! :D
Lykke til! Hilsen ei som ikke har fast veiedag noe mer! ;) |
Denne har jeg også glemt ut.....men gøy å lese et par innlegg lenger opp der jeg slet med å komme under 76.....
Jeg er i dag 66,3 kilo og har en BMI på 23,2... Er kjempefornøyd med snart 42 kilo ned!!! |
Sitat:
Du har all grunn til å være kjempefornøyd :ja: |
WAW jabba!! Gratulerer! Du er til så stor inspirasjon :)
Jeg har 40kg selv jeg vil ned!! Forrige uke 116,1kg Denne uka 114,6kg Jippijaijai :) |
Vet det ikke er torsdag i dag - men legger ut allikevel....
Ned 500 gr og ENDELIG så jeg 65 tallet på vekta.....(65,8 for å være nøyaktig) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44. |