![]() |
Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren😊
Så bra:) Akkurat det samme som hos meg:) 80,1 i går, og 79,2 i dag!
Har akkurat laget meg en god kopp kaffe. Har termokopp med presskanne. Hadde i 3 ts sukrin, nesten 1 ts kanel og 20 gram kremfløte. Ble kjempegodt. Dette blir ny favoritt:)) Ha en fin dag alle sammen:) |
Jeg gikk ned 100 gram til i går, og stillstand i dag. Kun 1.8 kg de to første ukene.Egentlig ganske skuffa siden jeg fortsatt er på de kiloene jeg gikk opp i jula. Jeg pleier ikke å bruke så lang tid på å gå dem ned igjen. Ikke syns jeg målene har endret seg heller. Men det går vel nedover etterhvert :)
|
Endelig :D Gikk på vekten i dag og den viste 98.9 kg :heia: Endelig, et annet tall enn 99 ;)
Har fast veiedag på tirsdagene, men veier meg hver dag for å få kontroll :) |
Ned 1,7 kg på to dager! :)
Siden jeg nå er godt inne i uke tre, kan jeg da regne med at dette er mest fett, og ikke bare vann, tror dere? |
Sv: Nytt år- ned 10-20 kg til sommeren
Sitat:
|
Hm... Ikke veldig sannsynlig det, nei! Men ikke BARE vann da, håper jeg! :)
|
Sitat:
|
Heisann :)
Jeg glemte å notere vekt her i går. Dette går superbra. Er veldig fornøyd. Igår gikk jeg ned 200 gram og idag gikk jeg ned 300 gram. Har gått ned nøyaktig 5 kilo siden 5 januar. Er langt til mål, men jeg gleder meg ;) Startvekt: 111,8 kg - idag: 106,8 :) |
Har gått opp 500 gram siden i går.. Bør absolutt ikke veie meg hver dag, men greier ikke å la være:s ;) Kan det være pga at jeg trente mye i går? Det er jo ikke så mye da, og hvis jeg holder meg til å veie meg bare hver mandag slipper jeg å se disse små svingningene hver dag:)
|
Muskler binder vann, så det er nok treningen, ja!
|
Sitat:
2 sitroner, både saft og finrevet skall 2 egg 2 eggeplommer 0,5 dl sukrin/ tagatesse 70gram smør eller en stor ss (15 g) kokosolje Varm opp sitron, egg og sukrin i en kjele på middels varme. Visp hele tiden til det tykner. Bland inn smør/kokosoljen. Avkjøl. Nydelig på yoghurt, på knekkebrød, på cottage cheese osv. :) |
Den oppskriften skal jeg helt klart prøve!
Jeg har veid meg, og har gått ned 300 g sist uke. :D Jeg begynte jo uken med å gå OPP, men har spist strengt (kun egg, kjøtt og fett) og det gav uttelling. |
Sitat:
|
Den oppskriften skal jeg også prøve :)
Ned 500 gram, til 73.0 :) |
Opp 500 gr over natten her...begynner å bli litt lei disse svingningene, men klarer ikke la være å veie meg hver dag. Sukk...
|
Sitat:
|
Mannen går også på ketolysekuren. Han fikk nettopp et akutt behov for noe søtt ette middagen. Spiste først et egg, så noen skiver spekepølse. Nå kom han akkurat fra kjøkkenet og flirte av seg selv. Han hadde tatt seg tre C-vitaminer (sånn tyggetabletter) "I nøden spiser fanden fluer" :D :D :D Tror vi går oss en tur nå, kanskje det hjelper ;)
God helg:) |
Vekt idag: 106,5 kg - ned 300 gram :)
Har funnet en veldig god rytme og stortrives. Føler meg så utrolig mye bedre. Gleder meg til sommeren! |
Opp 500 i går, ned 600 i dag. Joda, det går da nedover til slutt! :)
|
Jeg er også veldig ustabil. Opp og ned fra dag til dag.
|
Det er veldig slitsomt! Men føler at jeg trenger å veie meg hver dag så jeg får litt overblikk over hva som fungerer og ikke. Så det tror jeg at jeg vil fortsette med, ihvertfall en stund! God lørdag til alle!:)
|
Ned 2 kg på 1 uke, altså min første uke med lavkarbo :rolleyes: skulle jo ønske jeg fikk en større pangstart, slik som mange andre. Men 2 kg er jo bra det også, håper bare det fortsetter ;)
|
Vekt idag: 106,1 kg - ned 400 gram.
Kjempefornøyd :) |
78,9 i dag:) Hadde håpet å se 78- tallet. Etter planen skal jeg veie 78 på mandag, skal nok holde hardt:p Men så lenge det viser 78 og noen gram er det greit. Planlagt trening i dag, motbakke i 50 minutt, 30 min opp og 20 ned. Og kanskje en liten joggetur i kveld. Vil jogge etter det har blitt mørkt og lite trafikk. Jogger så sakte enda at jeg tror noen kunne gått ved siden av:D
God lørdag:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
God lørdag til deg også:) |
Ned 1.2 kilo første uken. Jeg har aldri gått ned mye de første ukene, men satser på at det går jevnt nedover. Formen er mye bedre allerede, så da er jeg happy.
I dag skal jeg prøve meg på blåbær curd, og så blir det laks, hollandaise og blomkål til middag. Litt baconsnacks til lørdagskos, kanskje. |
Vekt idag: 105,9 kg - ned 200 gram.
Mitt første delmål er 105 kg. Det er absolutt innen rekkevidde. Håper at jeg klarer det i løpet av neste uke! :D Ha en strålende søndag! |
Ned 100 gram. Går ikke i rasende fart dette her :p
|
Og da står ukens siste treningsøkt på planen. Og akkurat nå er dørstokkmila veldig lang... Sitter i sofaen i treningstøy, med vannflaske og nøkkelbrikke foran meg, så det er egentlig bare å reise seg opp og gå. Men Gud som det frister å slå på tven isteden 😝
Vet jo egentlig at det er helt ok bare jeg kommer meg bort på senteret, det er bare det å løfte ræva som er et problem. Blæhh altså, at jeg skal være så tiltaksløs i dag 😳 |
Og da kan jeg skryte av meg selv, trening er unnagjort 😃
20 min kardio og 1 time med tung styrke. Og i morgen er det time med pt igjen. Det betyr at jeg kan droppe å gå på vekta ennå noen dager, stløe muskler binder litt for mye vann 😊 Kjenner at jeg ikke gidder å veie meg engang, får vente til torsdag, så får jeg de da om det har vært noen nedgang de to siste ukene. |
Æsj, 1,2 kg opp over natten, sikkert pga av EN vårrull i går kveld! Er det da man trøster seg med at det bare er vann, eller? Søren, er så innmari skuffa over meg selv! Spiste borte, og det var kun kinamat. Holdt meg unna sursøte sauser og ris, men klarte altså ikke å holde meg unna vårruller...
|
Ned 100 gram. Totalt ned 1,8 kg forrige uke!
Er selvfølgelig fornøyd. Føler meg bedre på alle måter. Har gått ned 6 kilo de siste 3 ukene! Det er bare å stå på videre ;) 5.1: 111,8 kg 12.1: 109,3 kg 19.1: 107,6 kg 26.1: 105,8 kg |
Sitat:
Tusen takk for oppskriften! Den skal testes med det første :) Her har det vært en mega barnebarn-uke. Den største begivenheten skjedde 20.januar da vårt tredje barnebarn kom til verden :love: Vi har selvsagt vært og beskuet vidunderet et par ganger, dessuten kino-besøk og Disney on ice med de to største. Jeg hadde en planlagt pizza-sprekk i Oslo i forbindelse med isshowet, men ellers tror jeg at jeg har vært ganske flink. Egentlig synes jeg vi har vært flinke alle sammen :D |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Spinnerette, jeg vet, jeg vet...men klarer ikke å la være, da serru. Men nå er jeg borte til onsdag kveld, så da slipper jeg et par dagr, ihvertfall!:)
Utfordringen nå som jeg er på reise er jo selvsagt maten, men er bevæpnet med lavkarbo knekkebrød fra Brisk, babybel og cocosa, så får jeg håpe jeg unngår de verste fallgruvene... |
Hei alle sammen!
Jeg vil gjerne være med. Jeg har tidligere gått ned 18,5 kg på EasyLife og vet at å komme i ketose funker godt på meg. Har dessverre gått opp over halvparten av disse og nå er det på tide å ta seg selv i nakkeskinnet! Planen er å gå i ketose med vanlig mat. Det største problemet mitt er lunsjen egentlig... Er det noen gode tips der så kom med det ;) Jeg har faktisk meldt meg på fjellmarathon - halvmarathondistanse i mai så her er det bare å stå på! Og jeg har aldri løpt så langt i hele mitt liv :p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24. |