![]() |
Sv: Februartrening 2012
Bedre å sykle med padding enn drakt og høye hæler i hvert fall. Men jeg føler seriøst at jeg har driti i buksa med slike bukser, pute mellom beina, går som om jeg har skikkelig utstyr der nede. Nei, uff a meien! Men man blir vant til både sete, tiss og padding bare man tar det over tid.
Og ja, undertegnede har syklet i drakt og høye hæler fra et hotell til kontoret. Hører med til historien at jeg syklet til jobb, dusjet pg skiftet på hotellet, jobbet litt og syklet (3 min) til kontoret etterpå. Tror fire stykk lo på seg et brokk når jeg la i vei og en bil kjørte nesten av veien (tenkte jo ikke på at kombinasjonen kort skjørt og tråkk ga mer innsyn enn planlagt). Siden jeg er småkvalm (psykisk?) utsettes trening. |
Klattring i dag. Familieaktivitet. Men 10 runder i veggen for meg og armene kjennes godt, så TRENING ble det på alle.
3/2: 25 min Jillian (170 kcal) - div. møkking og dyrestell - 10086 skritt 4/2: 5371 skritt 5/2: 50 min klattring (sånn ca. 2,5 timer til sammen for hele gjengen...) http://tickers.TickerFactory.com/ezt...D/exercise.png http://tickers.tickerfactory.com/ezt...X/exercise.png |
Jeg har gjort unna dagens planlagte økt med litt forandring. Ble 50 minutter på ergometersykkelen. Høy fart og innlagte intervaller. Lå på 80% av makspuls (ca) på alle intervaller og holder godt. Er fornøyd med det! Etter sykkelturen var det 75 minutter med en salig blanding av yoga og pilates som ventet. En utrolig deilig og effektiv time. Hjelpes så tunge pilatesøvelser.... det skrek i mage og midje....oh my! :eek:
Har kommet i mål med ukens plan og har nå unnagjort 565 minutter så langt i februar. |
Sitat:
Stå på Lindermor! |
Sitat:
Ingen imponerende lister og tilbakemeldinger fra denne damen, men jeg gjør det jeg skal og det holder det! ;) Stå på du og dere andre også! Flinkiser hele gjengen! :heia: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Formen er stigende i allefall og med et mål om å løpe 1 mil i sikte kan jeg koste på meg et litt bredt glis:cool: Målet med å poste her er jo å måtte ha et press på å dra på trening! Akkurat nå digger jeg treningen og fremgangen, så motivasjonen er ikke vanskelig å finne! |
Sitat:
|
5 februar:
Yoga og ca 60- 70 min rask tur med vogn. Fot ikke vennlig i dag. :( Holde. Seg. Til. Yoga. Fremover. God treningsuke alle mann! :) |
Rise and shine, hypah:D 90 minutters styrketrening unnagjort i dag (inkl oppvarming).
Problemet med styrketrening er jo at øktene blir lengre og lengre, jeg legger stadig inn nye øvelser uten å ta bort noen av de jeg hadde fra før... Nå har jeg endelig fått summet meg til å starte treningsdagbok, så i dag skrev jeg ned alle øvelsene, antall kg og repetisjoner. Kjenner at det var nyttig å bli mer "bevisst", og skal bli gøy å følge med på utviklingen!:) |
*morgenstund er tull i grunn*...
;) Ingen morgenfugl her nei.. |
Oppe for 2 gang idag, treningsplan for dagen klar, egentrening på mølle+ boksing!
|
Sitat:
Æ kjæm ætter, bare ikkje akkurat no... :D (btw, timich, så det er sagt, jeg er imponert og det du gjør er råsprekt gjort og jeg mener ikke alvorlig det jeg nettopp skrev ;)) |
Hypah og Qlio har samme døgnrytme? Albatross og timich; jeg tar av meg alle virituelle hatter og bøyer meg langt ned i støvet. En dag skal jeg bli som dere!
|
Jeg synes nå jeg er ganske slapp da :lol:
|
Sitat:
|
Oppe for andre gang = Lillegutt på 6 måneder bestemmer at kl.6 er det morning! :lol:
Er bare på treningssenteret 3-4 ganger i uka, men tar gjerne dobbeløkter da :) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg sammenligner med en del andre treningsgalninger, så kanskje derfor jeg føler det er lite :lol: Men når du sier det på den måten så..... :cool: Da er jeg kanskje flink!! :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
:D I will!! :cool:
|
6. februar
60 minutter stram opp puls 30 minutter yoga 60 minutter corebar 60 minutter zumba 775/3000 |
Dårlig med søvn i natt, men kjører på med kaffe og satser på at oppvarminga vil gjøre sitt. Har fått lagt inn programmet på Jefit-appen på telefonen, med hviletid mellom sett, belastning og synkronisering. Fintskarreværra som dem sier på Rælingen
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg fnyser av denne dørstokkmila som har blitt forsøkt lagt foran meg. Skal på gymmet, skal kjøre revidert treningsprogram (ikke kukerundt-syndrom).
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg går ikke tom av en eller annen grunn og har en kropp som jubler når den får trene. Det er min medisin og nettopp denne medisinen er min motivasjon. Planke etter spinning er jo flott det! :blomster: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Åh, sukk! Nå elsker jeg deg enda mer. Hvor er du i fra æ? |
Ikke si Fredrikstad..
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Kjenner kroppen lader seg opp til trening, weeee, dette blir digg! 75 minutter, bare min tid! :D |
Straks ukas første og nest siste treningsøkt... Det blir bare tid til to denne uka, med mindre jeg klarer å skvise inn en på søndag.
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46. |