![]() |
Sv: Jukseloff
Får ikke noen rare tegn en gang, jeg! :confused:
|
OMG! prøvde denne i dag. kastet oppi et par ts med glutenmel og litt urter. Ble skikkelig yummie! En skive med salami og agurk og en med cc og syltetøy! For en lørdagsfrokost! Denne blir garantert lagd flere ganger. Tusen takk for oppskrift!
GOD HELG! :) |
Sitat:
|
Hehe... så gøy at alle blir så fantastisk positivt overrasket når de lager denne! :D Og må bare si meg enig i lagringsproblematikken.. den er ikke eksisterende! ;)
|
Tror jeg er nødt til å prøve meg på denne jeg også selv om jeg aldri har vært store tilhengeren av loff :D
|
Jeg var så heldig å ha 2 skiver igjen i dag,så da klaska jeg på smør og ost og inn i toastjernet ,nammi :D
Ja veldig gøy at så mange liker disse :love: da har jeg klart noe bra ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Nam nam:) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg brukte kjøkkenmaskin når jeg vispa da. Så lot den vispe ganke så lenge. Ble VEEELDIG fluffy og egentlig. Men digg da:D Hadde vært digg å prøvd å lage toast av disse. Det tror jeg kan være en vinner:D hehe |
Sitat:
Nam nam nam! Jeg klarte ikke å vente lenger. Jeg laget jukseloff til lunjs, og OMG! Fantastisk. Du har klart noe VELDIG bra! Tusen takk for at du deler sånne supre oppsrkifter! |
Sitat:
|
Åneeeeiii, jeg som sku lage meg slik til i morra tidelig og toaste. Også er jeg tom for JBK. Og det var vel ingen sukksess å bruke noe anna? Fiberhusk? hehe
|
Folk har brukt fiberhusk! :) :)
|
Lagde røre og stekte dem i vaffeljernet jeg. Det ble knallbra!! De ble skikkelig sprø! :sikle: Konsistensen ble ala tørre vafler, bare at disse er salte og ikke søte.
|
Sitat:
|
Noen som har prøvd å lage dette i en brødform, eller lager de fleste bare som TS, dvs på en stekeplate med bakepapir?
|
Bare lagd i en rund kakeform jeg:) hehe
Skal prøve med fiberhusk i morra og toaste. tror det kan blir bra. nam nam |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har ikke prøvd å lage denne enda. Men lurte på å dobble oppskriften, kan det være passe til liten langpanne kanskje?
|
Sitat:
|
Spiste to stk i dag med litt syltetøy og ost på :love:
I morgen skal jeg lage bløtekake med denne som bunn. |
Sitat:
|
Lurer på en ting til :o
Har ikke varmluftsovn, hvordan blir steketiden? |
20 grader mere og like lang tid blir nok passe :)
|
Sitat:
|
/me slikker eggesalaten av fingrene.
Har akkurat satt til livs to store biter jukseloff med eggesalatmed vårløk og hjemmelaga mayo, og det var DIGG! |
Lagde denne på nytt igjen i dag med små endringer. Jeg hadde ca 2 dl raspet ost oppi røra og strødde salt oppå røra når den var kommet i formen.
Etter at loffkaka var ferdig stekt tok jeg den ut av formen og rett inn i ovnen igjen, opp ned. Der stod den i noen minutt ekstra. "Kakesmaken" forsvant med både osten og saltet. :sikle: Dette kommer jeg til å lage ofte. :ja: Tusen takk for super oppskrift!! |
Spiste mine siste stykker i dag . Smaker utrolig godt når de er ristet og med masse ost på . Ny porsjon lages i dag :)
|
Her er så Utrolig mange gode forslag. Tror jeg skal lage disse i morgen. Problemet blir Hvilken variant :D Kreative folk her. Det liker Vi :stortsmil
|
Har laget dobbel porsjon i dag og tenkte jeg skulle fryse ned litt . Oppbevarer dere dem i kjøleskapet ?
|
Guttungen foretrakk dem med ost og salt på toppen... Han spiste alt før jeg fikk gjemt unna. Han sa det smakte ostesuffle light av dem! :sikle:
Jeg hadde noen biter såtende i ovnen med varmluft for å tørke dem ytterligere.. Det ble godt! Skal lage en tynnere versjon som jeg skal tørke for å ha til ostekjeks. |
4 Vedlegg
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Oppvarte de i en isboks i kjøleskapet.. de blei litt blautere på en måte, men smakte fortsatt like godt :) Skal prøve å få bakt en ny runde idag;) Vurderer å prøve med fiberhusk, siden det er mer økonomisk... men er litt rett for at det ikke skal bli like bra ? |
Nå ser jeg bildene dine :D Nam, nam :)
|
Jeg legger dem i en pose og har i brødskuffen.
Når dere dobler, hvor lenge steker dere den da? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Denne skal jeg nok prøve
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:08. |