![]() |
Sv: Prøvere
Sitat:
Sitat:
Vi får nok bare smøre oss med tålamod og heller nyte sommeren :) |
Er testen 100% sikker da? Jeg testet negativt noen uker etter jeg tydeligvis var blitt gravert.... :rolleyes:
|
(Jeg måtte telle litt) Er det ikke bare 12 dager siden innsett? Kan jo være for tidlig å teste. :ja:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Det kan jo være at en av to ikke klarte seg, og at det er årsaken til blødningen. Og har hørt at egg noen ganger fester seg litt senere enn vanlig, når det er assistert befruktning. Derfor mener jeg det ikke er over før det er over :smile: Krysser fingrene for testen i morgen! |
Etter å ha fulgt magefølelsen min OG blitt inspirert av dere, testet jeg meg imorges. Og gjett hva det sto??!! GRAVID!!!!! Jo, det er helt sant! Gubben og jeg sto på badet og snufset og tørket tårer og kikke igjen og igjen på pinnen kl 0530 imorges :lol::lol: Det ble ikke mye søvn etterpå, vi var jo helt oppspilte :D Så nå sitter jeg her og er GRAVID! Det er ikke til å tro at vi skal være så heldige IGJEN! For en dag - for en helg - for en uke - FOR NOEN MÅNEDER dette blir :stortsmil:w00t:
Håper dere alle følger mitt eksempel snarest :klem: |
ÅH HERREGUD HVOR DEILIG!!!:heia:
Fantastisk, er så glad på dine veier:heie::heia: http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020536.gif http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
Fantastisk, Dakota! Hurra hurra!
:lol: * Og da må jeg jo røpe at jeg også er GRAVID! Fikk en svak strek i går, og tydeligere i dag! Ukeindikatoren sa 1-2 (3-4) uker, mens FertilityFriend sier 5 uker :roert: :spent: :meditere: (en del følelser på gang her...) Vi har blitt gravide helt på egenhånd, takket være lavkarbo :love: Skriver under på oppfordringen din, Dakota! |
Åh i helv...er det mulig:heia:
Gratulerer til deg også Klara det er jo fantastisk:heia: Så deilig det må være:heia: |
Tusen takk, Bøtt! Det må være våren og lyset som har gjort oss mer fruktbare :lol:
Så da håper jeg det gjelder for deg også! Det er helt vidunderlig! Jeg glemte det i en halvtime nå, kom på det igjen og gliste som en tulling :geip: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Det kan godt hende, Carisma! I hvert fall flere enn vanlig som ble gravide på prøverlistene på mammanett :smile:
|
Jeg er overbevist om at min sykehus runde denne uka er påvirket av fullmånen, for det hele begynte jo onsdag kveld :rolleyes:
|
Oj, hva har skjedd?
|
Sitat:
|
Oj, det hørtes dramatisk ut, men bra at det så bra ut!
Måtte lete litt etter vennesøknadsknappen, tror jeg har fått sendt avgårde en slik en :smile: |
Takk alle sammen og gratulerer Klara!!! Fantastisk - heldige oss :p
Jeg lever i en boble idag, har gått rundt med testen i lommen :o i hele dag og tatt den frem og kikket med jevne mellomrom. Det er akkurat som om jeg må dobbelsjekke at jeg ikke har lest feil, at jeg ikke har oversett et "IKKE" foran "GRAVID" :D Skal bli spennende å følge dere alle sammen :) |
Tusen takk! Ja, heldige oss!
Hi hi, skjønner veldig godt hva du mener! Har sett på testene igjen og igjen, og jeg blir like glad hver gang :roert: |
GRATULERER Klara, Dakota og dere andre som har klart det. Fantastisk!! Ingen vet bedre enn oss som har strevd med å bli gravide, hvor fantastisk det er å teste positivt. Jeg husker jeg testet, klar blå strek, men jeg klarte pinadø ikke å se den. Er det heeelt sikkert da? Nei..den er da litt svak? Det er sikkert bare tull. Dro på legekontoret med urinprøve, og joda, gravid...fantastisk, uvirkelig følelse.
Kos dere med månedene fremover og redebygging. Og så oppfordrer jeg til å starte gravidtråder hvor dere skriver om hvor lett (og bra) det er å spise lavkarbo under graviditeten. ;) |
Du er vel skjønn, Imp!
Det var faktisk din signartur som motiverte meg til å virkelig satse på lavkarbo, da jeg snek rundt her uten bruker, for du hadde to helt klare bevis på at lavkarbo funker mot PCOS! Så tusen, tusen takk for det :blomster: Det føles ganske så uvirkelig nå, og så er jeg litt stressa fordi jeg synes strekene var så svake... Men som de sier: En strek er en strek! :lol: Når jeg får summet meg skal jeg oppdatere bloggen min, og skal fortsette å skrive om lavkarbo og PCOS. Men nå også svangerskap! |
Sitat:
Jeg lurer på hvordan det blir med lavkarbo fremover. Ikke det at jeg har planer om å kaste meg over karbene fordi jeg er gravid, men jeg går jo ikke ned noe særlig i vekt selv om jeg spiser lite karber og mye fett. Er spent på hvordan vektøkningen blir fremover. :rolleyes: |
Hihi, så gøy da. Er du dakota der også?
Jeg gikk opp de obligatoriske 12 kiloene sist, selv om jeg spiste lavkarbo. MEN da var jeg ikke kjempestreng, jeg ga vekk livsstilen når vi var borte på besøk. og vi er i perioder mye borte, 1-2 ganger i uka. Da kan det bli mye hvis man spiser både middag og dessert feks. Optimalt sett burde jeg jo ha gått ned istedet. Var 81 kg i utgangspunktet og gikk opp til 93. Men de gikk fort av igjen etterpå. |
Sitat:
|
Gratulerer så masse Dakota og Klara med spiren i magen deres:blomster:
|
Tusen takk, Rufus :klem:
|
Sitat:
|
Gratulerer dere som er gravide, for et mirakel. Fortsatt klare syn på at lavkarbo er bra for kroppen:=)
Dere som skal inn på prøverør i aug/sept, hvor får dere behandling? |
Tusen takk, Harmoni!
Lavkarbo :love: |
Sitat:
Bare koselig det:klem: |
Sitat:
Bare hyggelig det:blomster: |
Mangler 5 kg til August, de SKAL av. BASTAAAA
trener dere mye i tillegg til lavkarbo? |
Sitat:
|
Da er jeg nok desverre tilbake som prøver.
Gleden ente i SA i går :( |
Uff da Klara det var synd ....:(:(:(god :klem: fra meg...
|
Huff Klara det var veldig trist å høre:(
Stor :klem: fra meg. |
Takk for klemmer! :klem: Vi prøver igjen, og håper at det går bra neste gang!
|
Sitat:
Lykke til med prøvingen igjen:heia: Håper du fort blir gravid igjen:klem: |
Takk, det håper jeg også! :klem:
|
Huff, så trist :( Håper det går bra med deg og at dere får det til neste gang :klem::goodluck:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46. |