![]() |
Sv: Nye TV-serier 2010
Den så faktisk ikke verst ut, Aeryth! Det skal MYE til før jeg liker familiedramaer, altså, det må helst bare være snakk om helt drøyt dysfunksjonelle familer. Jeg elsker jo Weeds og Arrested Developement, og det bør ikke være særlig mer funksjonelt enn det for jeg jeg begynner å kjede meg.
Men jeg lurer jo fortsatt på hvorfor Garcia slutta å lage My Name is Earl? Ååååh, jeg savner den serien! Men så har jeg vært litt småforelska i Jason Lee siden Mallrats og Dogma ... :o. |
Sitat:
|
Jeg syns Raising Hope var litt kjedeligere enn My Name Is Earl. Det ble litt kopi for meg. Litt de samme karakterene, bare med litt dårligere skuespillere og litt dårligere ideer til episodene. Men det var helt ok, kommer sikkert til å se mer på den.
|
Jeg må bare si at serier er det nye TV! hehe :lol: Så deilig å se flere episoder - ja, kanskje en hel sesong på rad, når det passer meg. Det er en helt ny oppdagelse for meg det her. :D
|
Dysfunksjonellt er det vel lite som slår Dag på tv2 :D Den har satt en helt ny standard for min del.
|
Sitat:
|
Sitat:
http://www.youtube.com/watch?v=cAqGh...eature=related |
Sitat:
|
The Ricky Gervais Show
http://image.com.com/tv/images/conte..._new/78396.jpg This animated adaptation of Ricky Gervais' hit podcasts features the comic, stream-of-consciousness exchanges between Gervais, his collaborator Stephen Merchant and their offbeat friend Karl Pilkington. Å herregud... Podcast av en tåpelig samtale som er animert... Er det mulig? Det er nok med podcast, man trenger virkelig ikke å animere det for søren. Terningkast 1. |
Nå har de forresten vist hele sesong 1 av The Walking Dead. Så dere som ville spare opp noen episoder før dere begynte, begynn! :geip:
|
Sitat:
|
Er det bare seks episoder i første sesong?
|
Ja, jeg lurer også, BARE 6 episoder?? *cry*
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03. |