Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Tråd for junistartere (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34336)

fru-elle 16-06-10 14:13

Sv: Tråd for junistartere

Jeg kjøpte ketolysetesterne på apoteket jeg. Under hundrelappen for et glass med 50 stix. Synes ikke det var så ille jeg. Jeg bruker sikkert ikke hver dag. Nå bruker jeg hver dag fordi jeg synes det er en skikkelig fin motivasjon for å se at jeg faktisk har vært flink pike.

Og husk, det er ikke nødvindigvis et mål at stixen skal være mørkelilla. Bare den er lilla er man i ketose og da er det ok. Jeg leste det her på forumet et sted av en erfaren ketoguru. Kan være lurt å ha med seg. Litt carbiser må vi jo ha:p

Mammamiia 16-06-10 14:24

Jeg kjøpte også mine ketostix på apoteket (Apotek 1), - betalte kun 54,50 for 50 stk. Mine er fra Bayer.

Aminata00 16-06-10 14:41

Heihei!

Jeg startet opp med lavkarbo i går (15.juni). Har aldri prøvd dette ut skikkelig før, så det er helt nytt for meg. Jeg skal ned ca 13 kg, så jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå.
Så langt har det gått bra!
Hvordan regner dere ut hvor mange karbo dere får i dere? Synes det er litt vanskelig jeg... må man veie maten da?

Labomba 16-06-10 17:54

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aminata00 (Innlegg 891909)
Heihei!

Jeg startet opp med lavkarbo i går (15.juni). Har aldri prøvd dette ut skikkelig før, så det er helt nytt for meg. Jeg skal ned ca 13 kg, så jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå.
Så langt har det gått bra!
Hvordan regner dere ut hvor mange karbo dere får i dere? Synes det er litt vanskelig jeg... må man veie maten da?

Prøv å ta en titt på denna tråden, der finner du tabeller http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=34431
Ellers er det mange som bare leser etiketter, og det funker bra når man er inne i det.

Labomba 16-06-10 19:17

:eek: Hva i alle dager... Jeg har gått OPP:(
Ikke en sprekk har jeg hatt, og spiser når jeg er sulten, ikke etter faste tider. Det var jo lov.
Hvor mange karber inntar dere som minimum pr. dag? Og maximum?
Detta var merkelig rart synes jeg. Ser jo at dere andre er så glade for å ha gått ned, og noen av dere ganske møe i løpet av kort tid.

Vintergumman 16-06-10 22:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Labomba (Innlegg 892029)
Ikke en sprekk har jeg hatt, og spiser når jeg er sulten, ikke etter faste tider. Det var jo lov.
Detta var merkelig rart synes jeg. Ser jo at dere andre er så glade for å ha gått ned, og noen av dere ganske møe i løpet av kort tid.

Usjda, synd med en sånn start, men det kan jo være mange logiske grunner til det.
Ser du starta 14. juni, altså for to dager siden. Hvis du har spist ekstremt lavfett i perioden før (og sikkert masse grovt brød og frukt og sånt som vi gjør når vi tror vi er supersunne), tar det jo litt tid før kroppen får omstilt seg. Har du sjekket om du er i ketose?
Flere damer (du er dame, er du ikke?) holder gjerne på noe mer vann når det nærmer seg den tiden i mnd. Det kan vel også være en mulig forklaring.

Cec1973 16-06-10 22:11

Sitat:

Jeg var bare så vidt innom bloggen din. Er du sikker på at du spiser nok?

Cec xxx.

Benedictee 16-06-10 22:46

Joiner dere i Junitråden framfor maitråden :) Begynte å lese om ketolyse helgen før 26 mai og "startet" da. var ikke 100% engasjert og prøvde meg bare frem, så det er de siste to ukene jeg har vært virkelig MED på kuren. Så:

Uke 1: 2,2 kg
Uke 2: 0,9kg

Startet på 91,9kg, er idag 88,8kg og satser på 65kg..en vakker dag :P

Matgud 16-06-10 22:47

Jeg begynte 31 mai, så er begge steder jeg!!!!:D hihi

Labomba 16-06-10 22:47

Ble nok bare ganske skuffet! Skal ikke gi meg, men ble overrasket over at jeg hadde gått opp. Om ingenting hadde skjedd hadde jeg ikke brydd meg, vet jo det tar tid. Er i ketose, og jeg spiser nok. Man skal jo bare spise til man er mett, og det gjør jeg så absolutt:p
Men Vintergumman, jeg er dame;) men har fjernet eggstokker og livmor, så den tiden på måneden er det ikke.
Spiser som sagt nok Cec1973, men bør nok spise mere grønt.
Gir meg ikke for alt i verden. Det får gjerne gå tregt, men ned skal jeg.:D
Lykke til til oss allesammen, jammen godt vi kan støtte hverandre når vi blir frust. :)

JKBB 16-06-10 22:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cec1973 (Innlegg 891742)
Da kan jeg berolige deg med at jeg ikke har gått ned mer enn 1 kg (svinger litt, så tar det dårligste resultater :-)). Jeg skal jo ikke ned mer enn 5-7 kg, så i prosent har jeg jo gått ned en del, men jeg blir også litt lei når jeg hører om alle de som går ned 4-5 kilo den første uken. Lurer på om jeg spiser for mye kh, selv om jeg er i ketose men jeg orker ikke å gå ned mer, da blir jeg gal. :-). For meg er det snakk om å ha livskvalitet mens jeg slanker neg og det var derfor jeg ville prøve lavkarbo/ketolyse. Livet er for kort til å gå på slankekurer som forringer livskvaliteten min! :-)

Regner med du er i ketose? Kanskje du spiser for mange kalorier? Har lest at for mange kalorier kan være et problem for noen. Eller kanskje det er melkeprodukter, kunstig søtning? Eller kanskje du bare er litt treg? Kanskje du ikke har tømt vannlagrene enda? (Jeg tror det er mye vann som forsvinner hos de som hår ned 3-5 kilo på en uke.) jeg har drukket sykt mye, men ikke vært på langt nær då mye på do som jeg vanligvis er hvis jeg har drukket mye vann....

God "ikke-gi-opp-klem"

Takk for klem! :)
Ja, jeg er i ketose, fikk endelig kjøpt stix i dag, og sjekka nå i kveld. Jeg spiser iallfall ikke for mye kh, det teller jeg slavisk...kan være at jeg ikke er flink nokk til å spise mye fett...eller at jeg spiser for lite...eller for mye? Jeg er ikke sikker...
Jeg spiser jo fløte og ost....men ikke så mye kunstig søtning...kun noen suketter i te en gang i uka maks, og i pepsi maxen....

Men nå er saken slik at jeg målte cm i dag, og jammen har jeg ikke krympa 11 cm rundt magen og hofta siden søndag! Haka holdt på å falle i gulvet! Så NOE er det jo som skjer i denne kroppen min...har ikke vært mer på do enn normalt jeg nei, men drikker MYE vann, så jeg holder sikkert godt på vannet da?

Jeg har jo nettopp begynt på jobb igjen etter mammapermisjon også, jobber i butikk, så tror butikkmusklene er på vei tilbake...jeg HÅPER at det er det som skjer her. :)

Matgud 16-06-10 22:54

Vekta skal vi ikke bry oss så mye om..Bedre med løse klær og mindre cm rundt livet!!!!

Cec1973 16-06-10 23:00

Så lenge du har gått ned i cm. er vel det bra? Det synes jeg ihvertfll!

Men dere... FYYYY FLAAATE for en djevelsk ånde jeg har! Har noen andre merket det? På jobben sitter jeg med fjeset nesten opp i fjeset på kundene mine. Heldigvis, for dem, bruker jeg munnbind, men er redd ånden min siver ut...:-) Uheldigvis for meg, for da kjenner jeg ånden min mye bedre inni munnbindet....:-/ Pusser tennene som en gal, men det hjelper bare ikke. Noen andre råd? Foreløpig prøver jeg å maskere med tyggis, selv om det ikke skal være så bra....

Cec xxx.

Matgud 16-06-10 23:02

Ketonene går ut gjennom munnen, ble kvalm av min ånde selv istarten, heldigvis har dette gått over!!!

Kjøp fribol på apoteket, er mye karbo i tyggis.......

hvor lenge har du holdt på med ketolyse? jeg er i uke 3 og det er nesten ikke ånde igjen:)

JKBB 16-06-10 23:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Matgud (Innlegg 892137)
Vekta skal vi ikke bry oss så mye om..Bedre med løse klær og mindre cm rundt livet!!!!

Nei, det er det jeg trøster meg med også! :)
Vekta kommer vel etter den også...
Jeg tenker som så at jeg gjør en del riktig da, i forhold til maten, når jeg krymper så fort...
Totalt krympa 28 cm nå, etter jeg begynte å trene for to mnd siden. :D
(men ikke noe rundt rumpa og lårene, WHATS THAT ABOUT??)

JKBB 16-06-10 23:05

Jeg synes også at det har gitt seg litt, den ånden, er midt i uke 2!
Men de første dagene, fikk det jo umiddelbart første dag...HELT PYTON!!!

Matgud 16-06-10 23:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av JKBB (Innlegg 892146)
Nei, det er det jeg trøster meg med også! :)
Vekta kommer vel etter den også...
Jeg tenker som så at jeg gjør en del riktig da, i forhold til maten, når jeg krymper så fort...
Totalt krympa 28 cm nå, etter jeg begynte å trene for to mnd siden. :D
(men ikke noe rundt rumpa og lårene, WHATS THAT ABOUT??)

Låra mine minker ikke de heller....!!!!!!!!!!!

Rompa minka 4 cm denne uka...:P jeez lissom..vil heller ha tynnere lår!!!!!!!!!!!!!!

arnakristin 16-06-10 23:09

Sitat:

Hei,
De vanligste årsakene til vektoppgang selv om man følger kuren til punkt og prikke er:
Noen går opp i vekt i forbindelse med mens og/eller eggløsning.
Salt mat binder vann i kroppen.

JKBB 16-06-10 23:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Matgud (Innlegg 892151)
Låra mine minker ikke de heller....!!!!!!!!!!!

Rompa minka 4 cm denne uka...:P jeez lissom..vil heller ha tynnere lår!!!!!!!!!!!!!!

Hahaha! Godt å høre vi er flere! :p
Jeg har mye å ta av både på rupe og lår, men kanskje det kommer etter hvert, og at det stopper litt opp rundt magen?

HÅPER DET! :P
Har stor nokk rumpe som det er, om ikke alt annet enn den skal krympe liksom..kommer til å se ut som om jeg har ENDA MER junk in the trunk! :S

Matgud 16-06-10 23:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av JKBB (Innlegg 892157)
Hahaha! Godt å høre vi er flere! :p
Jeg har mye å ta av både på rupe og lår, men kanskje det kommer etter hvert, og at det stopper litt opp rundt magen?

HÅPER DET! :P
Har stor nokk rumpe som det er, om ikke alt annet enn den skal krympe liksom..kommer til å se ut som om jeg har ENDA MER junk in the trunk! :S

Mjæ, magen har gått ned 5 kg den og;) den som er værst! rompa vil jeg egentlig ha:D

JKBB 16-06-10 23:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Matgud (Innlegg 892162)
Mjæ, magen har gått ned 5 kg den og;) den som er værst! rompa vil jeg egentlig ha:D

Hehe, ja, vi er forskjellig laga! :)
Jeg trenger å krympe over alt...bortsett fra puppene....de kommer vel til å bli som gamle sokker med tennisballer i til slutt... Huff :S

Matgud 16-06-10 23:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av JKBB (Innlegg 892166)
Jeg trenger å krympe over alt...bortsett fra puppene....de kommer vel til å bli som gamle sokker med tennisballer i til slutt... Huff :S

Mja om mine blir det så erre silikon som gjelder;)
Tror ikke jeg går så fort ned i vekt at dem blir stygge..håper ikke det..

Veier du mye? om jeg får spørre?:) og hvor mye skal du ned?

JKBB 16-06-10 23:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Matgud (Innlegg 892171)
Mja om mine blir det så erre silikon som gjelder;)
Tror ikke jeg går så fort ned i vekt at dem blir stygge..håper ikke det..

Veier du mye? om jeg får spørre?:) og hvor mye skal du ned?

Hehe, nesten litt ekkelt å bli spurt om det, men jeg kan godt svare ja! :)
Jeg veier 104 kg. Ska i første omgang ned 30 kg og kjenne litt på hvordan jeg trives der. Meget mulig, hvis jeg greier dette, at jeg vil ned mer når jeg kommer dit...husker ikke hvordan det var å veie 75 kg...husker ikke når det var heller...

Har prøvd mye forskjellig, til ingen nytte, desverre. Har trua på dette da! :)

Matgud 16-06-10 23:37

Jeg har startvekt på 107 kg. gikk ned til 97 med kickboxing, så har jeg gått fra 94-100 opp og ned...Så når jeg startet på ketolyse var jeg på 101....Nå veier jeg 93,7 :D Snart 8 kg unna!!!! wuhu...eller en total på 12 :)

Jeg har alltid vært stor..husker ikke åssen det var å veie 70...tror jeg brukte 38 i bukser da:P

Cec1973 16-06-10 23:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av JKBB (Innlegg 892166)

Jeg har egentlig ingen kommentar annet enn at jeg lo høyt da jeg leste dette! :-)

cec xxx.

JKBB 16-06-10 23:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cec1973 (Innlegg 892186)
Jeg har egentlig ingen kommentar annet enn at jeg lo høyt da jeg leste dette! :-)

cec xxx.

Hehe, vet ikke annet enn at jeg må ta det med humør..er selvfølgelig ikke noe artig, men sånn er det. Vinner jeg i lotto, eller får igjen mye "på skatti, da blir det silikooon i tatti"! :)

JKBB 16-06-10 23:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Matgud (Innlegg 892181)
Jeg har startvekt på 107 kg. gikk ned til 97 med kickboxing, så har jeg gått fra 94-100 opp og ned...Så når jeg startet på ketolyse var jeg på 101....Nå veier jeg 93,7 :D Snart 8 kg unna!!!! wuhu...eller en total på 12 :)

Jeg har alltid vært stor..husker ikke åssen det var å veie 70...tror jeg brukte 38 i bukser da:P

Det er jo kjempebra! :):)

Jeg har også alltid vært stor....eller har i hele mitt liv følt meg stor. Ser på bilder ti år tilbake i tid, da jeg var ungdom, så synes jeg ikke at jeg var stor i det hele tatt...skjønner ikke tankegangen min da... Menmen..nå er jeg over 100 kg, så nå ER jeg stor og har vært her lenge. Gleder meg til lettere tider! ;)

grotingeling 17-06-10 00:00

Hos legen.......
I dag var tiden inne for en status-sjekk hos legen, og dermed også finne ut nøyaktig status på kroppens tilstand :rolleyes:
De harde fakta er:
0 total vektreduksjon
+ 300g muskler
+ 1 kg vann
Så totalvekta var opp 1,3 kg siden forrige besøk som var rett etter påske, noen jeg faktisk er veldig førnøyd med.
Den gangen hadde jeg absolutt laveste notering på vekten med 86.5kg, og nå er jeg altså på 87.8kg.
Not bad :cool: med tanke på at jeg ved oppstart på ketolyse 1.juni var 89.9kg :o
Vi diskuterte også videre framdrift, og jeg har full støtte for mitt valg om å avslutte eurodietten og heller satse på ketolyse.
Hun er imidlertid tydelig på at jeg trappe ned på stressfaktorene i hverdagen, de bremser veldig vektnedgangen min og er ikke positiv på noen som helst måte
Nye blodprøver skal tas i august, men allerede nå skal jeg starte å ta B12-tilskudd igjen pga at symptomene er tilbake.

Alt i alt en meget positiv opplevelse (liker hun legen veldig godt), og jeg fikk en del tips i forhold til ferieturen i europa - 3 arbeidsdager igjen :D

Cec1973 17-06-10 00:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Matgud (Innlegg 892143)
Ketonene går ut gjennom munnen, ble kvalm av min ånde selv istarten, heldigvis har dette gått over!!!

Kjøp fribol på apoteket, er mye karbo i tyggis.......

hvor lenge har du holdt på med ketolyse? jeg er i uke 3 og det er nesten ikke ånde igjen:)

Jeg er på dag 8. Håper ånden forsvinner, hvis ikke vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre. På den andre siden, kanskje det er et positivt tegn, at det skjer NOE selv om ikke vekten går voldsomt mye ned?

Nå har jeg pakket og er klar til å reise i morgen tidlig. Har pakket noen bokser med tunfisk, litt nøtter (hvis det er krise) og noe mørkt rugbrød (ved enda større kriser... :-)) Uansett bedre å ta en halv rugbrødskive enn noe jeg ihvertfall ikke skal ha. De første dagene spiste jeg faktisk en hel sånn skive (tynne mursteinskiver) fordelt utover dagen. Har hendt jeg har tatt 1/4 skive innimellom og. Har, som sagt, tenkt å "raide" de engelske butikkene etter lavkarbo mat. Har en liten koffert inni den store slik at jeg har mye plass! :-)

cec xxx.

Cec1973 17-06-10 00:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av JKBB (Innlegg 892192)
Hehe, vet ikke annet enn at jeg må ta det med humør..er selvfølgelig ikke noe artig, men sånn er det. Vinner jeg i lotto, eller får igjen mye "på skatti, da blir det silikooon i tatti"! :)

Kom på noe... Da jeg var 17 var jeg i syden med min kjære. Vi var på vei opp fra vannet og mot oss kom det en gammel dame. Se det for deg: Brun og skrukkete som en rosin, toppløs og pupper som hang ned på knærene. Jeg tuller ikke når jeg sier at det var like før hun sparket i de med knærene! Må ha gjort et voldsomt inntrykk for selv mannen min, som aldri husker noe, husker dette! Haha, sorry, ikke for å skremme deg, men.... Du begynte! :-)

Klem

whynn 17-06-10 01:11

asså jeg har helt motsatt problem der jeg med rumpe og lår, hehe for de er tynne ;p så jeg må ikke gå ned noe i rumpa heheh ;p ser jo ut som en mellomting av en gorilla og ett spisestuebord..! hehe ;p

satse på det passer litt bedre sammen når non kilo er borte ;D

whynn 17-06-10 01:12

har foresten ånden til en gorilla å ;p så ja der er vi tydligvis fler ;P

Matgud 17-06-10 07:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av JKBB (Innlegg 892195)
Det er jo kjempebra! :):)

Jeg har også alltid vært stor....eller har i hele mitt liv følt meg stor. Ser på bilder ti år tilbake i tid, da jeg var ungdom, så synes jeg ikke at jeg var stor i det hele tatt...skjønner ikke tankegangen min da... Menmen..nå er jeg over 100 kg, så nå ER jeg stor og har vært her lenge. Gleder meg til lettere tider! ;)

Jaaa lekre er vi og lekrere skal vi bli:D

Matgud 17-06-10 07:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av whynn (Innlegg 892214)
asså jeg har helt motsatt problem der jeg med rumpe og lår, hehe for de er tynne ;p så jeg må ikke gå ned noe i rumpa heheh ;p ser jo ut som en mellomting av en gorilla og ett spisestuebord..! hehe ;p

Sånn er det bare dessverre, forskjellig kroppfasong er jo grunnen til dette..Noen legger på seg på overkroppen og noen på magen, noen bare på rompe lår..lagt på meg over alt jeg..så tar ganske lang tid før du ser resulatater!!!! skal jo ha vekk litt over alt...

rik 17-06-10 08:20

Startet på maitråden, men går over å skrive på juni nå. Ser lite resultat i uke 4. Litt skuffet, men slik kan det jo være for mange har jeg forstått. Vil fortsette jevnt og trutt videre. Lykke til dere andre med!:)

Ferskingen 17-06-10 09:44

Startet på ketolyse for et par uker siden, men glemte å både veie/måle meg - i tillegg til at jeg tror har vært i en mellomting av ketolyse/lavkarbo :eek: Så jeg tok dagen i går som den første dagen i ny kur... I den forbindelse lurer jeg på: Hva er best? South Beach dietten eller Andersens ketolysekur? Noen som har erfaring med begge?

Ser ellers at andre plages med det samme som meg selv - en ånde som kan ta drepen på de fleste.. ;) Var spesielt morsomt da min datter sto på butikken og sa med høy stemme: "Mamma IKKE pust på meg!! Du har den verste ånden EVER!!" Unødvendig å si at hvis det hadde vært et hull i gulvet, så hadde jeg kravlet meg ned dit :D
Håper det ikke går lang tid før den forsvinner....

Prøver også MCT-olje for å se om det setter fart på forbrenningen. Noen som har erfaringer med den?

Mye spørsmål - men sånn er det når man er fersking i faget ;)

arnakristin 17-06-10 10:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ferskingen (Innlegg 892303)
Startet på ketolyse for et par uker siden, men glemte å både veie/måle meg - i tillegg til at jeg tror har vært i en mellomting av ketolyse/lavkarbo :eek: Så jeg tok dagen i går som den første dagen i ny kur... I den forbindelse lurer jeg på: Hva er best? South Beach dietten eller Andersens ketolysekur? Noen som har erfaring med begge?

Ser ellers at andre plages med det samme som meg selv - en ånde som kan ta drepen på de fleste.. ;) Var spesielt morsomt da min datter sto på butikken og sa med høy stemme: "Mamma IKKE pust på meg!! Du har den verste ånden EVER!!" Unødvendig å si at hvis det hadde vært et hull i gulvet, så hadde jeg kravlet meg ned dit :D
Håper det ikke går lang tid før den forsvinner....

Prøver også MCT-olje for å se om det setter fart på forbrenningen. Noen som har erfaringer med den?

Mye spørsmål - men sånn er det når man er fersking i faget ;)

Hei,
Først vil jeg bare nevne at ketolyse hører inn under paraplybetegnelsen lavkarbo. Vil anbefale deg å lese deg opp på de ulike lavkarbo retningene og finne ut hva som passer for deg, noen trives med å være i ketose andre ikke. Her finner du mer informasjon om de ulike lavkarbo retningene. http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=6
”Den” ånden er en tydelig indikasjon på at du er i ketose og for de fleste så går den over etter hvert.
Jeg har prøvd MCT olje men synes ikke det var mye til hjelp, men for mange er den et fint supplement for å få i seg nok fett i løpet av dagen.

JKBB 17-06-10 12:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cec1973 (Innlegg 892203)
Kom på noe... Da jeg var 17 var jeg i syden med min kjære. Vi var på vei opp fra vannet og mot oss kom det en gammel dame. Se det for deg: Brun og skrukkete som en rosin, toppløs og pupper som hang ned på knærene. Jeg tuller ikke når jeg sier at det var like før hun sparket i de med knærene! Må ha gjort et voldsomt inntrykk for selv mannen min, som aldri husker noe, husker dette! Haha, sorry, ikke for å skremme deg, men.... Du begynte! :-)

Klem

Hahaha! jeg ser det for meg ja! Hehe! Men jeg ser for meg at dette er litt vanligere for den eldre garde!? :P Blir mine sånn i en alder av 25 så kommer jeg til å gjøre noe med de altså!! :P Adder de til listen! :P Må vel få fjerna overflødig hud på magen også, HVIS jeg klarer dette! :)

JKBB 17-06-10 12:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av whynn (Innlegg 892214)

Haha, da tror jeg overkroppen min og unerkroppen din hadde passa sammen...jeg ser helt feil laga ut. Har lovehandels, og derifra og ned er alt mye større ut...ser ut som to helt forskjellige kropper.. Men om handelsene kyrymper sånn at det ser ut som den store rompa hører til resten om ikke annet, så er vel det bedre. :)

Cec1973 17-06-10 12:36

Hei og hå fra flyplassen!

Dette er den desidert beste dlankekuren jeg har vært på! Måtte ha noe kjapp mat på flyplassen. Mannen foreslo pølse i brød. "Ja takk," sa jeg og tok kun pølse m. Bacon. Masse fett.., skikkelig god slankemat! :-) i tillegg hadde jeg et kokt egg, så da var lunsjen i boks! Deeeeeiliiiig og så enkelt! Love it! Fant forresten noen kokos-godter her m. Lite kh. Kun 3 kh. Pr. Enhet (ca. 30 pr 100g) Ikke akkurat perfekt, men sikkert greit å ha om man bare MÅ. Bedre enn sjokolade og jeg tror jeg kan klare meg med en halv enhet, då da blir det bare 1,5. :-) jeg kjøpte de, mannen har smakt, men ikke jeg! Hehe, har skapene fulle av bacongull (? Det lovlige ihvertfall) og mørsk sjokolade, men har ikke hatt noe behov! :-)

cec xxx.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45.