![]() |
Sv: Mars-startere!
Har nu spurt mine to nærbutikker, men neida, de ante ikke hva fiberhusk er for noe.
|
En liten oppdatering her. Er sjeldent her inne, men jeg er fortsatt på Ketolysekuren. Er ikke så fanatisk som i begynnelsen, men jeg er da fortsatt i ketose.
Har totalt gått ned 4 kg, tror jeg, men livet har blitt 5 cm smalere og lårene 2.5 cm på hver. Så jeg er fornøyd! :) Fikk til og med kommentarer i dag på at jeg har blitt smalere. :D |
Jeg startet med lavkarbo 11. mars, og blir gjerne med deg i mars-tråden. Til nå har det også gått bra for meg, men sier som deg at det kan bli litt ensformig. Vi får utveksle erfaringer og se om vi får litt nye ideer etterhvert! Det er lettere når man har kontakt med andre!:)
|
Hei hiver meg på her jeg og. Prøvde dette i fjor og gikk ned 12 kg på ca 4 md. Lå på meg igjen 5 kg og har holdt det til nå når jeg starter opp igjen. Håper jeg skal være flinkere denne gangen og ikke gi meg før jeg når målet mitt.
Denne gangen startet jeg opp 15/3 og har gått ned 7,7 kg i følge mandagsvekten. Like spennende hver mandag. Måler meg ikke, men merker på klærene at de sitter litt løsere nå:) |
Heisann!
Da var det mandag igjen.. Vekta here I come:rolleyes: Gått ned 1 kg siste uka, kjempefornøyd! Nærmer meg 2 sifra tall.... Juhu:heia: http://tickers.tickerfactory.com/ezt...0Pr/weight.png |
Vekta har gått i vranglås. Har snart prøvd alt. Med melkeprodukter/uten. Mere fett, mindre fett. Nu står tomatene for tur. Grrrrrrr.
|
Hmm, vekta mi har vært uten batterier noen uker nå, siden før påske faktisk, så jeg har ikke fått veid meg på leeenge.
Men jeg har gått ned 6 cm rundt magen den siste måneden så at det hjelper på er det ingen tvil om. Jeg spiser også 1/4 av mengden jeg spiste før, blir veldig fort mett av dette kostholdet og det er jo veldig fint :D Stå på alle sammen så kommer vi i mål tilslutt:heia: |
Vooondt i knær og lår.
Årets første 4X4 er gjennomført. Au og fy så vondt jeg har det. :visemuskl |
Vekta går stadig rett veg. 4 uker stopp har endelig gitt seg.
|
Jeg er også mars-starter - begynte 11. mars. Og glad for at vi kan tipse hverandre og stille spørsmål! I disse ukene har jeg totalt blitt kvitt sukkersuget jeg har slitt med i årevis!! Så jeg er glad for et nytt kosthold.
Bare en ting som plager meg - nemlig at jeg fremdeles er plaget av en del kvalme. Trodde dette skulle bli borte etter et par uker, men det har det ikke, selv etter 8 uker..... |
Sitat:
Kan du fortelle hva du spiser? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Aha.
Jeg får magevondt av avocado. Har ikke peiling på hvorfor. Forsøk å kutte den? |
Ny mandag og Hege på vekta igjen;)
Gått ned 1,3 kg sist uke, juhu:heia: Veier nå nøyaktig 100 kg, ned 11,3 siden jeg starta 1 mars. Kjempefornøyd:D http://tickers.tickerfactory.com/ezt...0Pr/weight.png |
Grattis
|
Sitat:
Jeg er veldig glad i avocado, men jeg prøver å kutte den ut og se hva som skjer! |
Er tråden død?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27. |