![]() |
Sv: Marsskravletråden til 30+
Herrefred................PMS uke, og den sedvanlige oppgangen på vekta. Jeg VET jo at det kommer, og jeg VET at det er sånn, men UANSETT er det ufattelig kjipt å se vekta øke med TRE kilo fra den ene uka til den neste!!! :eek:
VET at det er vann, og VET at jeg holder meg til riktige mengder ditt og datt, men LIKEVEL!!!!!! Blir irritert!!!! :sint: |
Sitat:
Slemme kroppen!!!:mad: |
Ble litt feil.. Hun er glad jeg fant Mannen igjen, synes nok tilogmed at det er en smuuule romantisk. Men, de første månedene var vi, de nyforelskede samboerne, litt obs på å trø litt forsiktig, til ungene hadde "vendt seg til" at jeg forholdt meg til en annen mann enn deres far/fosterfar. Og så "ble det bare sånn" i fortsettelsen også. Er nok bare kommet i en fase der jeg ønsker at jeg kunne slappe enda mere av med det, og det ser ut til at vi er på vei dit ;) Vi har et veldig åpent forhold, så det koster meg veldig lite å være bånn ærlig med henne, får det samme tilbake, så det er nok mest snakk om meg, som mamma. Jeg fikser det :D Snart er jeg ekspert... Hehe
|
Takk, Solange!
:blomster: |
Frifuggel: oh, my bad! Jeg trodde hu ikke syntes noe om det :o
Du fikser det nok skal du se :D Det er jo ganske så fint at dere fortsatt er "nyforelska" da, kanskje den der "trø litt forsiktig"-greia er med på å opprettholde det? :cool: Akk nei. Nå skal jeg se om jeg ikke finner noe spisbart, for så åpne pensum *gjeeeeeeeeesp* |
Flere som er PMS her? :klem:
Har vært pms-heksa i en uke alt, men ingen tegn til selveste mensen. Her er det full pakke med dritthumør, boblende-sinnsykt-sinne og vektoppgang, oppblåst i magen og litervis med vann i kroppen... :realmad: Jaja, den er vel like om hjørnet vil jeg tro. For NEI, gravid er jeg ikke! :p |
Hm. kanskje vi skulle døpe om tråden til PMS-tråden til 30+? :D
|
Sitat:
|
Sitat:
Ingen PMS her for tiden, jeg tror jeg fant ut at den kommer etter påskeferie. Katteier: :klem: 3 kg er ganke irriterende å se uansett hvilken grunn. Du har min fulle sympati. |
Takker for sympati, Popp!
Det er dritkjipt for å bruke det uttrykket! Men - sånn er det jo bare! Burde jo være vant til at dette skjer hver måned! :o |
Sitat:
Nå skal denne pms'ern gjøre seg klar til tidligvakt. Egentlig i zZZz modus fortsatt, men må man så må man! :cool: Ha en fin dag alle. :) |
Marsskravletråd :p Her skravles det ikke mye for tiden, hvor er det blitt av alle skravlebøttene?
Men nå må jeg skru av her, er akkurat ferdig med jobb og er dødsklar for sengen. Natta http://theresemwestbye.blogg.no/imag...7385934321.jpg |
God morgen!
Sniker meg innom, snuppelura er syk så da var detmin tur til å holde seg hjemme. Kaffe og omelett er straks klart, så dette blir bra. |
God morgen fra meg, også :) Er klar som et egg til denne dagen, uansett hva den vil bringe! Skal ikke på jobb, hadde feber til det nesten var den lyse morgen, og nå avgårde for å ta blodprøver. Etterpå skal jeg hjem og sove litt til.. Blir nok jobb imorgen. Ha en fin dag, alle sammen!
|
God bedring Frifuggel!
|
Påskeferie!!!
Holder på å lage pakkeliste til ungene og meg selv, og hvis vi rekker å få både pakket og handlet ikveld, reiser vi på fjellet imorgen. Det skal bli vanvittig deilig å komme seg vekk noen dager. Jeg har planlagt ingen utskeielser i påsken. Kun noen ekstra ED måltider hvis det røyner på. Værst tror jeg faktisk det blir med å bare kunne drikke et glass vin pr dag. Ønsker dere alle en fantastisk påske http://www.cheesebuerger.de/images/more/bigs/e038.gif |
Uææææææ:hylgrine::hylgrine:
Etter den planlagte utskeielsen min for 3+ uker siden har jeg gått opp 4 kg :( Og de går ikke bort! Ikke forsvinner søtsuget mitt heller. Sukk. Jeg blir gal av å se vekta ligge der den lå for to måneder siden, jeg som var så godt i gang nå :nei: jeg spiser fett til jeg ser mannen med ljåen (nesten!), noe som vanligvis fungerer for å hive bort søtsuget, men det virker ikkeeeeee. Det er skikkelige cravings :eek: Hjelp:nedfor: |
Aner ikke hva som skal til, sånn egentlig, men tror du må ta tiden til hjelp. Mulig kroppen har satt på bremsene, bare, og må "lirkes" igang igjen? Eller et "normalt platå" som tilfeldigvis skjedde på samme tid.. Ikke mye trøst i det, kanskje, men en slik en hjelper bittelitt, håper jeg; :klem:
|
Du vaskeklut..har du mål deg? Jeg opplevde det samme her i tre uker, vekta stod stille, men cm ble borte! Det var da jeg oppdaget at jeg kunne kjøpe en str mindre enn det jeg hadde gjort sist gang jeg shoppet....så enten mål deg eller prøv klær i en mindre str. Kan hende at kroppen jobber med noe som ikke kan veies!
Men stå på gi ikke opp! Vekta vil løsne og den vil forsete å gå nedover igjen! Foresten Vaskeklut, send meg en PM med adressa di så skal jeg få sendt deg noen servietter:) |
Ååååeh, så fine dere er! :dulte:
Det hjalp med klem ja, frifuggel :D Dessuten, jeg er nå bra dum og da. Jeg hadde helt glemt av at det var mens på gang :D Alt ble litt lysere da jeg oppdaga det i dag! Regner med noe av det er vann (håper på mye:o ) da tør jeg ikke måle meg heller, for jeg hovner sånn opp i kroppen.. Får se om en liten ukes tid hva vekt og målebånd sier da! Fine folkene dere altså. Det hjelper å klage litt her inne! Nå har jeg sendt deg pm, Lurer* :) |
Nå har jeg holdt på i 2 1/2. Vekta viser minus 6 kg :) :) Men fy fader som jeg fryser da. Siste uka her har jeg huttra noe alldeles grusomt. Er dette normalt?
Ønsker dere alle ei God Påske :) |
Sitat:
|
Skulle stå 2 1/2 uke :p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21. |