![]() |
Sv: Januarstartere - veiedag mandag?
Sitat:
|
Jeg vurderer også å bytte veiedag...mandag er visst ikke min dag. Opp-ned-opp.... Har ikke oppdatert ticker etter å ha gått opp ca. 1 kg siden forrige mandag...det pleier å forsvinne fort, så det er nok bare vann (håper jeg)...
|
Jeg kommer nok til å skifte dag også. Veier alltid mindre mot slutten av uken av en eller annen grunn. I dag har jeg oppdatert tickeren min med 200gr :lol: fordi det er første gang på 5 uker at jeg kan oppdatere :)
|
Slenger meg med her jeg, Har egentlig had veiedag på fredager.. men skal se hvordan helgen gjør ut slag:)
har ikke had noe vekt-tap noen uker:( |
Jah....kan bare slenge meg på.
Opp 0,5 denne uken. Sånn er livet! :rolleyes: |
Sitat:
Det med å bytte veiedag er bare litt dumt i forhold til trådtilhørighet.. Vet ikke helt jeg - burde være med i 17. mai tråden som jeg nettopp oppdaget som jeg ser du klokelig er med i, men så er jeg med i 5 kg i mars tråden morsom som jeg er - og huttemeitu det blir jo så mange plutselig? Ser det er flere som har gått litt opp. Vi får bare holde sammen :o |
Ja nå har jeg rocka så jeg er både gul og blå og så har det ikke gitt bedre resultat enn 200 gr :lol:
|
Det å ha veiedag på mandag har en psykologisk effekt i alle fall på meg.
Da klarer jeg å holde fokuset i helga, og unngår å falle for fristelser. Selv om vekta kan være lavere ellers i uka enn på en mandag, så spiller det jo ingen rolle i det lange løp! Vekta vil over tid gå nedover! Det er ikke bra dersom jeg skulle bli så desperat at en kilo opp i ny og ne skulle vippe meg helt av pinnen. Kroppen må få lov til å drive dette i sitt tempo, og jeg vet jo at når jeg følger kuren på en skikkelig måte da MÅ vekta gå ned over tid! Det er i alle fall min filosofi.... :rolleyes: |
Nå lover jeg at jeg er tilbake. Jeg må, skal og vil denne gangen! Siden sist har jeg gått opp 1,8kg - BLÆ! Nå er det på tide å ta tak i problemet og gjøre noe med det, så nå er jeg i gang for fullt! Veide meg i dag og vekta viste; 99,6kg. Jeg skal aldri over 100kg igjen, så nå er det bare å stå på! :D
Hvordan går det med dere andre? Er dere like flinke? |
mandag og veiedag. har siden forrige mandag gått ned o,8 kg faktisk:) litt overrasket denne uken:) men veldig fornøyd!
|
hei hei, er tilbake etter noen uker, har ikke så mye å melde 10,2 kilo siden 8 januar. i helga veide jeg meg på en vanlig vekt som viste (gjett om jeg ble glad ) :) minuss 12 kilo!!! men nå er jeg tilbake til min gode gamle digitalvekt, som viser den tunge sanheten :D Stå på alle sammen, Husk- det går bare nedover ;)
|
Ned 1.8 kg denne uka.
Toppfornøyd!:D |
Så lenge det går nedover er jeg fornøyd :) 400gr på 1 uke
|
1,8 kg på en uke er jo kjempebra katteeier!!!
jeg merker på vekten med engang jeg ikke får i meg nok fett! men uansett hvor mye fett jeg får i meg så går jeg ikke ned så mye på en uke... ikke at det gjør noe altså:) |
------- 20.12 = 109.0
20.12 - 16.01 = 107.0 (ned 2.0 kg) 16.01 - 23.01 = 104.5 (ned 2.5 kg) 23.01 - 30.01 = 102.6 (ned 1.9 kg) 30.01 - 06.02 = 101.9 (ned 0.7 kg) 06.02 - 13.02 = 100.3 (ned 1.6 kg) 13.02 - 20.02 = 98.8 (ned 1.5 kg) 20.02 - 27.02 = 97.5 (ned 1.3 kg) 27.02 - 06.03 = 96.7 (ned 0.8 kg) 06.03 - 13.03 = 95.7 (ned 1.0 kg) :D:D:D:D:D Merker ikke at "bilringen" min blir mindre og det irriterer meg!! :confused: |
Grattis med nedgangen folkens!:-):-) Opp 800 gram til 81,6 igjen. Argh. Får besøk om en el to dager, men vil jo gjerne under 80 snart!;-)
|
heihei! hvordan går det med dere? er motivasjonen på topp??
|
Motivasjonen er her den vettu! Tidligere synes jeg knekkebrød og yoghurt var en skikkelig kjedelig frokost. Når jeg er ferdig med denne kuren skal jeg aldri undervurdere en slik frokost igjen! JEG VIL HA KNEKKEBRØD OG YOGHURT :D
"You don't realize what you got, until you've lost it" :( Hvordan er motivasjonen din da? |
jo den er på topp! mitt største savn er hjemmelaget pizza med skikkelig bunn! har prøvd meg på et par oppskrifter her men alt smaker egg, så jeg skal heller vente til en dag jeg skal unne meg noe godt!
ellers syntes jeg alt går lekende lett. er litt matlei nå, har ikke lyst på noe. men fikk jo besøk av tante rød i går så kanskje jeg er mildere depresiv siden jeg ikke kan spise sjokolade:) hehe... det går nok over fort:) |
Huff ja.. pizza, det var tider det! Savner hjemmelaget pizza, men også frossen pizza. Komme hjem på en fredag, slenge inn en slik + pizzadressing. Ahhh! :D Jeg er mer snacks person enn sjokolade, og heldigvis finnes det noe man kan spise.
Blant annet, så inneholder Michael's Large Chilinuts kun 10,7kh per 100gr, og hele pakka veier 110gr. Så hvis du vil ha litt kos i helgene, så er de å anbefale :) |
He he, jo da!
Godt å høre dere er ved godt mot. Det har dere all grunn til så fantastisk nedgang som dere har:) Artig med deg, Monicah, som alltid blir like overrasket;):p Ikke særlig happy med siste ukens oppgang da jeg ønsker meg under 80 snart. Men, som noen sier her inne, stress med 2 barn og mann som har vært syke om hverandre over en 3-ukers tid, hjemme med minsten i dag og, kan jo ha virket inn. I tillegg til trening og M. I og med at jeg siden i dag satser på å redusere kaffedrikkingen, droppe sukett for alltid (noe jeg alltid har ønsket å gjøre, siste rest av kunstig søtmiddel), i tillegg til å droppe all ost, har jeg håp om at dette kanskje kan snu for meg og. Synes jeg er veldig flink ellers;) He he må skryte litt av meg selv og:o |
ja jeg blir alltid overrasket for fra tirsdag til søndag omtrent så viser vekten alltid mer enn på mandager som er veiedager! så jeg forventer jo å måtte rapportere + hver uke, men så kommer mandagen og jeg har gått ned... veldig rart, men veldig bra:)
jeg er jo en svak sjel som faller for mange fristelser, så at jeg går ned i det hele tatt kan jeg faktisk ikke forstå! forrige uke spiste jeg pølse med brød, kake, sjokolade og godis. så at jeg gikk ned på tross av dette, er for meg uforståelig. men prøver til stadighet å skjerpe meg! idag fikk jeg på meg en regnjakke i størrelse M. fikk den av min mor rett før jul, og da fikk jeg ikke igjen glidelåsen. idag var den mer enn stor nok:) så nå er jeg ekstra motivert til å gjøre en god jobb! er ikke lett å holde fokus med barn og mann som er syke nei! jeg har vært der også... så jeg syntes du er kjempeflink:) jeg kommer nok ikke til å klare å fortsette om jeg må kutte ut kunstig søtning, så om du klarer det så er du mye flinkere enn meg:) |
God morgen:-) Står på stedet hvil. Egentlig ikke så ille da jeg har vært på fest i helgen og drukket;-)
|
denne uken har jeg gått ned 0,4 kg. jeg er bare superfornøyd med at jeg fortsatt er under 75 kg!
|
Sist uke var jeg ned 1,8 kg.
Denne uka er jeg opp 2. Det er PMS og vann i kroppen, så dette kjenner jeg igjen! Får komme sterkere tilbake når denne uka er over, og håpe at jeg får et nytt jafs nedover! God uke til alle sammen! :p |
Hadde veie/måledag i går jeg..
Hadde INGEN Vektnedgang på 4 uker jeg:( åhhhhh... Men hadde tatt av 12 cm.. så har jo minska. Bilder ligger ut www.bollemoor.blogg no FÅ gjærne en kommentar tilbake på bildene:) |
Sitat:
Cm-reduksjon er jo supert! Gratulerer! Da trives nok kroppen din. Men det kan kanskje se ut som du er på det de vise kaller et platå? Da sier Torkel sin bok en del om hva man kan prøve ut. Flere tråder om det her inne og:) Jeg har redusert kaffe og enkelte meieriprodukter, og håper det løsner fremover jeg og ;) |
|
Sitat:
|
Bollemor: Veldig forandring vil jeg si! Gratulerer!
|
Sitat:
Herlig å gå ned i kles-størrelser. Men har stor truen på rokkeringer jeg oxo;) |
Bollemor: Så fin du har blitt - det er stor forskjell! Gratulerer og lykke til videre :)
Veiedag i dag og etter 12 uker er resultatet ned 5,1 kg:) Står på 80,4, og håper jeg får se 7-tallet snart;) Lykke til videre og God Påske! |
Må henge meg på her jeg også og skryte av deg, bollemor! Ser en tydelig forskjell på bildene, hvert fall på de fra siden. Du ser råflott ut! Utrolig motiverende å se hvor flinke dere er, det hjelper virkelig på min motivasjon! :)
Nå har jeg tatt meg selv i nakkeskinnet (IGJEN), gått på vekta og kvitta meg med alt jeg har har "nei-mat". Jeg var jo så flink de første 5 ukene dette året, men så sklei alt av gode vaner og motivasjon ut. Men nå har jeg hentet meg inn igjen, for i går ble årets ferietur bestilt! 3 uker i sommerkjoler, bikini og strandliv. Jeg må bare klare det nå! I dag viste vekten: 97,7kg. Jeg vet ikke hva jeg skal sette meg som mål, men det er 12 uker til jeg drar på tur, så det er vel om å gjøre å bli kvitt så mye som mulig! :) |
Da er påsken over! Og jeg har hatt kurfri! :) Litt godt har det vært, og enda bedre er det at je ikke har gått opp mer enn 100 gr, ikke skjønner je hvordan det går ann... Men helt i orden! :)
I mårra starter je opp igjen for fult, og håper bare je klarer å motivere meg! Leser om supre resultater her inne og er stolt over samtlige! :) Ønsker alle lykke til videre! :) |
pjusket - så bra du har satt deg mål og gjør deg klar for sommeren! :)
mumfie - så utrolig bra med påskekos og bare 0,1 opp!! Genialt opplegg dette her. Da er det jo bare å kjøre trofast på videre:D Jeg har spist kun lovlige måltider, men litt mye av det kanskje... Opp 0,6 på meg:(. Kroppen vil ikke under 80 tydeligvis:o Lykke til videre! |
Litt seint ute, men det var -1kg på meg denne uken. Slurvet litt siste delen av uka, så vekta kunne vel minket mer. Men men, ny uke og nye muligheter! Snakkes til mandag! :)
|
ingen kommentar på meg... jeg har skeiet skikkelig ut og vil derfor ikke si hvordan det går... håper å være tilbake med tall på mandagen igjen:)
godt å se at ikke alle har tatt den helt ut i påsken:) |
-1,6 på meg denne uken! Det går sakte men sikkert nedover :)
|
Gratulerer pjusket! Superbra :D
Ja-ja ytterligere opp 0,6 på meg i dag, så opp fra 80,4 til 81,6 de to siste ukene. Fikk mensen i dag, men likevel seige greier dette :o :p Er litt spent på deg altså, Monicah.. er det så ille som hos meg?? ;) |
tangoto... du vet. min kropp er jo over all forventing når det kommer til slanking. jeg er like overrasket/glad når mandagene kommer. hoppet over forrige mandag for da hadde jeg så mye vann i kroppen etter mye salt potetgull. men har nå denne uken vært flink og klart å gå ned 0,4 siden sist jeg registrerte meg på den andre tråden vi er med i:)
pjusket, altså 1,6 kg på en uke er jo ikke sakte men sikkert. det er jo turbofart:) men det er jo alltid gøy å se at det går nedover, uansett hvor mye eller lite:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02. |