![]() |
Sv: 30+ kg, en liten gruppe?
Sitat:
Jeg har akurat spist lavkarbopizza og hjemmelaga is. Så nå sitter jeg her god og mett og fornøyd.:) |
Sitat:
Jeg stuser litt over denne røra til lapper, syns den er veldig flytene, men lappen blir nam,nam, så da skal jeg vel ikke klage:) |
Sitat:
Isen lager jeg slik: 1 egg 50 gr. usukra bær En dæsj fløte litt splenda evnt. litt olje om det er blitt lite fett den dagen . Jeg måtte venne meg litt til den, men nå syns jeg den er knallgod. Tror det er flere oppskrifter i ulike varianter på nettet. |
Jeg skjønner at jeg må prøve å lage litt is en kveld. Men nå er det natta, skal på jobb i morgen. Så det er greit å komme seg i seng:)
Takk for god hjelp i kveld Minni1 |
Endelig har det løsna litt for meg og *puster lettet ut* etter å ha gått opp og ned de 2 første ukene, går jeg bare ned nå.:D
|
Så bra Elinengel
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Så bra Elinengelen - kjempeflott !:)
Det er slik jeg også har følt det siden jeg startet opp her - men de siste 2 ukene har jeg stått iro på vekten....Men så er det ikke helt bra på hjemmebane heller da ,sover dårlig , og merker jeg slurver med å spise ofte nok og riktig........ så mulig det virker inn ? |
Sånt virker inn ja :ja: :klem:
|
Sitat:
|
Hei
Jeg henger fortsatt med, har spist lavkarbo 20 dager nå. Men enda ikke veid meg så jeg vet ikke hvor mye jeg eventuelt har gått ned. Eneste bekymringen er at jeg har drukket i overkant mye cola light og spist ost også selv om jeg vet jeg ikke tåler det så bra |
Gleder meg til morgendagen. Helgen har ikke akkurat vært noe bra. Spiste brød til frokost i går, pg spiste nachos ute... Øl på lørdag (drikker en gang hvert skuddår så det er heldigvis ikke noe vanlig utskeielse for meg. Husker ikke sist..)
I går kveld bakte jeg nye oopsier. De har blitt favoritt. |
Hurraaa!
7 dager med lavkarbo, og minus to kilo :D Har registrert det i veietråden nå, tenkte bare jeg måtte dele det med dere..! :heia: :visemuskl Skal ta en målerunde i kveld, og så får vi se om det vises på målene og:) Jeg og de andre jeg bor sammen med er invitert på muffins og vafler hos de i etasjen over oss i kveld.. De to jeg bor med vet ikke at jeg har begynt med lavkarbo.. Noen tips, ettersom jeg må sitte der og være sær og ikke ville smake? Redd for å bli oppfatta som uhøflig eller merkelig, for alle vet hvor glad jeg er i muffins :confused: |
Så flott Vaskekluten.
Det eneste rådet jeg har er å fortelle dem at du har lagt om kostholdet ditt og ikke kan spise de muffinsene. ;) |
Sitat:
|
:klem:Suverent Vaskeklut! Kult med slike resultater etter 1 uke. Selv skal jeg veie meg i kveld og ta målene, gleder meg skikkelig:spent:
Hva sier dere jenter skal vi ordne oss en ukes tråd for skravling, så slipper vi at den blir SÅ lang, og mange innlegg å lese? Kunne jo hende at det er noen av oss som ikker er her inne hverdag slik jeg er:) |
Sitat:
|
Sitat:
takk arnakristin. |
Sitat:
Ukestråd, blir det ikke fryktelig mange tråder etterhvert,da? o.O |
Sitat:
|
Det var et jeg tenkte også Imse, at kommer det noen nye til så er det greit at det ikke skravletråden er fryktlig lang. Da er det bedre med flere tråder? Eller er det bare vi som syns det?
Vel, nå det jeg egentlig kom innom for å fortelle:) :heia::spent::heia::spent::heia: Jeg har oppdatert veieinnlegget mitt:D et lite hint....minus 3kg *juhuu* |
Haha, jeg ble så glad at jeg måtte feire dette med en signatur:D
|
Sitat:
|
nei.....jeg har begynt å gå opp litt....tror jeg skal begynne å veie maten igjen....sukk.
|
Sitat:
Sitat:
|
Her var det mange flink folk :-)
Gleder meg til å følge med dere videre også |
Blodfersk på forum, men har da lest litt.. Har "snekra på egen hånd" siden jobb-bytte i sommer, og gått ned 9 kilo på 3 måneder. Er sykt utålmodig, så nå på torsdag er det igang med EasyLife, ketolyse og trening. Ønsker meg en statsstøttet operasjon neste år, så da er det bare å jobbe ivei.. ;) Er imponert over hva folk har fått til her inne! :heia::heia: Har enda 28 kilo før jeg er ved målstreken. Sånn omtrent. Mulig jeg drar den litt lengre ned, siden jeg ikke helt husker hvordan jeg så ut ved de "kilotider"... :o
|
Sitat:
9kg på 3måneder er jo veldig bra! Noe fortere vil ikke jeg gå ned pga mageskinnet ( men jeg skal ned 60kg eller mere tilsammen;) ). |
Mageskinnet mitt er likevel ødelagt, derfor jeg gikk tilbake til gamle synder 4 kilo fra matchvekt for vel 3 år siden.. Så ut som en dårlig stappet potetsekk (ikke bare magen..), eier ikke spenst i huden, har vært sånn siden jeg var tenåring. Men, det å se meg i speilet da, det var nedtur, det, fikk en skikkelig knekk av bare det å SE meg selv.. Greitt fra knærne og ned, liksom. Nå vet jeg jo hvordan akkurat den biten er, og har en fastlege som har lovet at han skal stå på for meg, sånn at jeg får skrellet av noe/strammet opp/dyttet inn ;), når jeg bare har "vært flink nok". Og det skal jeg klare å være.. Og jeg skal bli der. Har et helt annet liv nå, en samboer som støtter meg hver meter av veien, trener sammen med meg, heier på meg, normal arbeidstid, muligheter til å bruke treningssenter (bodde på landet tidligere). Ingen grunner til å ta den "nødutgangen" flere ganger :)
|
Og en ting til; har stoooor respekt for dere som har enda mer enn meg å gå ned, heier på dere hver hekto på veien! Er imponert over det jeg har lest her inne, hvor støttende medlemmene er mot hverandre, hvor målrettede dere er. Internett er da bra for noe, man blir litt kjent med folk som er i samme båt, hjelper å ha noen til å hjelpe litt til med roinga, innimellom.. ;)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43. |