![]() |
Sv: Easylife - anbefales på det sterkeste
Sitat:
|
Sitat:
|
:) Gratulerer til alle som er i ferd med å endre livstil og vekt :)
Vil bare gi noen innspill i forhold til det som er grunnleggende uavhengig av diettform og slankeopplegg. Kostholdserstattere må kun sees på som en kortvarig løsning i forhold til å oppnå motivasjon gjennom vektnedgang på kort sikt. Det er LIVSTILSENDRINGER som gir varige resultater, her må man jobbe med seg selv mentalt. Ut av gamle vaner i forhold til kost, inaktivitet og et hav av personlige unnskyldninger for ikke å endre seg. Kan Easylife og andre diettopplegg hjelpe til med dette så er det vel og bra, men husk det er snakk om personlig selvutvikling og endringsvillighet. Skal man lykkes over tid, bør man legge en langtidsplan, med overkommelige milepæler underveis. Husk at underbevistheten vil jobbe med å få kroppen tilbake til sin opprinnelige vekt i lang tid etter vektnedgangsperioden. Når det gjelder kosthold og livstilsendring, har jo mange her på forumet funnet sin løsning i ett varig lavkarboinntak. Dette kan man leve med, for ikke å si leve godt med på uoverskuelig fremtid. Altså en enkel tilnærming til en varig livstilsendring fri fra sukkerhelvete og andre rafinerte produkter. Trening er også en viktig faktor. Hva er så trening? Løpe halvmaraton og delta i trippelen på Birken? Jeg er tilbake til langtidsplanen, fra total inaktivitet til en bedret form. Stort sett alle mennekser med førlighet i beina kan gå. Begynn i det små, med en daglig spasertur i byggefeltet på 10-15 min. Øk på i passe mengder og tempo. Dette vil utløse velvære i form av bedret almenntilstand, frigjøring av endorfiner, lettere pust osv osv. For å konkludere Easylife er ikke saliggjørende om man ikke utnytter konseptet til endre seg mentalt. Jeg snakker av erfaring, hvor jeg har prøvd de fleste etablerte slankekonsepter i dette landet. Husk alle disse aktørene er ikke velgjørende helsemisjonærer, men deltakere i en komersiell bransje som ønsker å tjene penger på folks overvekt. Jeg ender tilbake på de enkle små tingene. Endring av livsstil i form av varig sunt kosthold, daglig mosjon og oppfølging av seg selv. :) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48. |