![]() |
Sv: Paprika er i gang igjen!
Sitat:
|
Jeg går ned i vekt! Nå har jeg gått ned fire kilo på like mange uker. Apetitten er fortsatt et problem, men nå spiser jeg i alle fall så og si lavkarbo.:stortsmil:stortsmil:stortsmil
Triste nyheter: jeg har mistet jobben på føden.:realmad: Grunnen var mye fravær. Hva gir du meg?! Jeg var borte to dager, den ene dagen hadde jeg diaré, den andre måtte jeg følge kona mi på sykehuset.:helsesjek Bedre grunner kunne jeg vel ikke hatt? For begge dagene hadde jeg sykemelding. Kjære folk, man kan da ikke kalle to fordømrade dager for mye fravær? Jeg ringte sykepleierforbundet for å sjekke om dette kunne være lov, og det er det altså ikke, men siden jeg ikke har en skriftlig kontrakt, og bare skulle være ringevakt, stiller jeg altså svakt. Drit óg. Menmen, jeg prøver å tenke positivt. Jeg jobber jo fortsatt på barsel, og jeg vet at jeg gjør en god jobb:ja:. Den forbanna avdelingsjordmora på føden kan egentlig bare kysse meg midt i ræva, fordi både jeg og flere av dem som jobber på føden vet at de mister en god barnepleier. Men dog, litt trist paprika i kveld. Nuvel, nok om det. Jeg har faktisk gått ned i vekt, og er superglad for det. Dessuten har jeg svømt 500 meter og hadd mitt eget lille syrketreningsprogram i bassenget. Totalt lemster nå. Og sist, men ikke minst: jeg er så utrolig forelska i kona mi for tiden.:love::love: Et sikkert tegn på at depresjonen er på vei ut med skyhøye kneløft. O lykke! |
Gratulerer med nedgang Paprika:) Kjempeflotte greier!
Go girl:heia: |
:love: så deilig å være forelsket! Det er jeg og :love:
Ønsker deg en flott lørdag :klem: |
:love:
|
Våken (klokka 13.06) etter en laaang natt. Tuppa pleier å komme inn i senga vår ca 01.00. (hun er faktisk utrolig presis, når jeg tenker meg om). Noe jeg synes er bare hyggelig i og med at hun ligger stille (under dyna mi:stortsmil) og sover:sove:. I alle fall, klokka 03.30 våkner jeg av at senga er våt, og da mener jeg våt! Det gikk en stund før det gikk opp for meg at jeg sov i tiss:_oy:. Lille jenta vår hadde tisset minst en liter. Fatter ikke at det er mulig å tisse ut en så stor overflate:nei:. Ungen var også klissvåt fra topp til tå, stakkars. Det endte med at jeg måtte vekke både kone og barn for å kunne gå til aksjon. Kunne jo ikke la jentungen ligge og sove innhyllet i urin, og dessuten ville jeg gjerne redde overmadrassen (og heldigvis at vi har overmadrass, jeg ser bare for meg dramaet ved å skulle slenge ut rammemadrassen midt på natten). Kan tro vi var et rart syn der vi, kun iført morgenkåper, kom dragende med en diger overmadrass ut på verandaen:lol::lol::lol:. Den ble hengt opp og sprayet med enorme mengder Vanish, og den henger der ennå. Håper den er ok til natten.
Ellers er det lite nytt å melde. Været er bra og jeg er glad. Dessuten er jeg i gang med et nytt manus, og inspirasjonen er der. Digg! |
oi da... uhell skjer vettu!
godt å høre at du er glad og at inspirasjonen er på plass :klem: |
Fillern med den jobben. :klem:
Men så fint det går med kiloene! :heia: :heia: |
Hvor er du blitt av? Savner deg her inne.:blomster::blomster::blomster:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18. |