![]() |
Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!
Begynner neste uke jeg....mensen denne uka, og 12 (++) timers vakter på jobb,..,..
|
Sitat:
Jeg er forresten med på en renseuke. Sukk. Jeg har ikke gått ned siden de to første ukene, har stått stille i over en måned. Selv om jeg er i ketose hele tiden og ikke har skeiet ut i det hele tatt. Veide meg idag, og har gått opp igjen. Hulk! |
Sitat:
|
Hei, jeg vil også være med!
Jeg har ikke vært på nett på noen dager, og jeg så ikke tråden før nå. Jeg har spist årets første hjemmelutede lutefisk:D dag, med bacon og surkål, så det er ikke så ille. Jeg tar meg den frihet og henger med på resten av uken, men kaffefri??? Skal virkelig prøve, jeg har høstferie med barna og er hjemme, så deler av dagen burde det gå bra. Jeg har veiing søndag morgen, så nå blir det fisk, fisk og litt kjøtt resten av uka. Jeg har 8 kilo igjen til jubalov, men det hadde vært gøy å se det " magiske" tallet på søndag. Lykke til alle sammen...:) |
Sitat:
De som vil holde på kaffen må gjerne det, jeg har aldri gått uten, eller i alle fall ikke siden jeg var seksten, så dette kan bli spennende! Hadde litt spenningshodepine tidlig på dagen, ellers vil jeg si at min første dag har gått smertefritt, luften er alt ute av magen, og jeg spiste en fantastisk middag. Her er listen fra i dag. Har ikke skrevet opp cocosaen og kosttilskuddet som jeg alltid tar hver dag:
|
I dag har jeg spist
Frokost: Kyllingfilet og brokkolimos Middag: Stekt kjøttdeig, løk, champignon i smør med blandet salat , 2 cherry + + en god spiseskje sæterrømme + udos Mellom: 50 gram ost Kvelds: 100 gram babybel... Jeg skulle egentlig lage meg shakshuka til kvelds, men det ble plutselig ikke noe av pga et øyeblikk med svarte tanker... |
Sitat:
Egg til den store gullmedaljen hos deg i dag altså |
Sitat:
Og så er den billig! Egg, ja! Det er en økonomisk greie, hehe. Men nå har jeg fått handla inn litt mer mat:D |
Tenkte å kjøpe lammekjøttdeig i morgen.. Noen som har forslag til noe godt jeg kan bruke det til?
|
Hodepinen slo plutselig ned.. ketosen gjør sitt inntog regner jeg med.. i morgen tisser jeg på sticken.. Kryper nå i seng..
Flinke damer.. iberegnet meg selv.. :) |
håper dere kommer dere bort fra hodepinen i dag! kjekt å følge med på dere..
hyper: vi kan ta det om en uke eller to :) stå på folkens!! |
Startet dagen med å gå på vekten. Det lyste ett nytt tall mot meg, så det var kjekt. :D
Har spist 2 kokte egg til frokost. |
Har skikkelig hodepine! Tror kroppen min er treig, for kjenner jeg fortsatt har vann i kroppen og magen er fortsatt oppblåst, men er jo litt bedre fra i går.
Så da er det bare og kjøre på, går jeg ned i vekt med det her, så skal jeg fortsette en god stund og. Frokost blir laksefilet, paprika, agurk, cocosa og vann og grønn te. Jeg må bare våkne først.:) |
Sitat:
Går jeg ikke ned denne uka, veit jeg ikke HVA jeg skal gjøre mer. Frokost i dag ble 150g kjøttdeig med 30 g smør. 8 dl vann:D |
Slapp av med vekta folkens!! Prøv å hold dere til en (eller to) veiinger denne uka. Og iallefall nå i starten!! La nå de stakkars kroppene deres få sjansen til å henge med i svingenen...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg veit jeg veit :o... hehe... hive vekta?
takk for trøst :klem: |
Ok. Dag to. Ja, jeg er kvalm. Kvalm kvalm kvalm. Har tvingt i meg litt mat, fordi det pleier og hjelpe. Maten sitter likevel øverst i strupen, føles det ut som. Phyo. Vet det er den "gode" kvalmen som kommer i begynnelsen før kroppen får tenkt seg om. Jeg gidder ikke nevne hodepine, fordi den er forsvinnende lite merkbar og tror nok det er andre som har den mer.
Frokost: Ommelett med skinke og litt Philadelfia ost. Skjønner raskt at jeg må finne på noe annet enn egg dersom dette skal være noe fremtid. Lunsj er nemlig også; Omelett med skinke og litt Philadelfiaost. Er på jobb med dårlig tid på morgene. Omelett er raskt å lage. Vekt i morges; 76 kg =) (72 kg var jeg da jeg hadde det så bra i sommer, før min 3 mnd lange spise-periode) Trodde den ville vise kanskje 98 kg, so much for selvinnsikt. Sukker gjør meg feit i hodet i første omgang. 76 er jo ingen ting å grine på nesen for. Kjenner meg boblende. Bobler så jeg nesten får tårer i øynene. Dette er så godt. Lykkerus. Hvorfor har jeg ikke klart dette igjen før nå? Må huske denne følelsen!! Huske at tankekaoset har lagt seg. At jeg ikke ser meg selv i speilet hele (!!!) tiden. At ikke magen blåser seg opp. Deilig |
Sitat:
:heia::heia::heia: hurra... god følelse! hold på den :klem: |
Det skal jeg! Denne gode gode følelsen som bare blir bedre når kvalmen legger seg om 1 - 4 dager.
:D |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Tror det.- Føler meg positivt innstilt og motivert. Alle dere her inne på forumet skal ha stor takk! Det er veldig motiverende når jeg vet at dere følger med.
|
Sitat:
|
Dagen i går gikk kjempefint! Stekte opp 2 kg. med Skaldman`s slankekaker. Klarte meg fint uten kaffe, drakk grønn te i stedet! Trimmet i 1 time i går og etter det var hodepinen vekk! Gleder meg til å se på vekten til mandag. Kan kjenne at klærne sitter litt løsere i lårene, men vekten viste ingenting i går, men det er jo ganske vanlig har jeg lest her i forumet. Stå på folkens!! Ha en fin, fin dag!
|
Nå har jeg spist svinekotelett og litt salat til lunsj. Ble ikke helt mett. Jeg sitter på jobb, og det er lenge til jeg skal hjem å spise middag. Hva kan man spise i mellomtiden da? Ikke mye å velge mellom her. :rolleyes:
|
Sitat:
ikke tilgang til butikk? hva er det tilgang til da? luftsuppe og venteboller:confused: |
Jeg er så glad jeg har sluppet hodepinen! MEN! Jeg var på jobb i dag (jobber vanligvis hjemme), og sovna med hodet i pulten:p Sånn duppa av mange ganger. Heldigvis ingen som la merke til det, og jeg fikk gjort meg ferdig. Haha. Hodet mitt må lære seg å være våkent uten koffein.
Ellers har jeg et ganske stort behag i kroppen. Er veldig varm. Og Stinen: Nydelig skrevet, fint og rørende:klem: |
Sitat:
Luftsuppe og venteboller hørtes jo godt ut. :D |
ARGH! Jeg trodde jeg slapp unna hodepinedelen med bare litt vondt igår, men nå siger den innpå med full styrke (kjenner den igjen) Kvalmvondt liksom... Måtte ta meg en Ibux, skal jo på jobb snart...:(
|
Jeg har kjøpt inn masse laksefileter, hauger og atter hauger av lett anvendelige grønnsaker (rosenkål, blomkål, brokkolig, squash, avocado, champignon), meiersmør åff kårs, maaasse egg, ja, det var vel det. Er ganske godt utrusta. Fine visa-kortet til kjærsten.
|
Til lunsj ble det sopp, bacon og blomkål alt sammen stekt i smør og etterpå så gikk jeg og mannen en times tur med lillemann, er jo det nydelig været ute nå.
Jeg er ekstremt motivert til det her nå, nå skal endelig kiloen av. Håper jeg da! Håper formen blir bedre snart og, når jeg bare skal spise ren mat. |
Sitat:
Ellers kan jeg raportere at i bilen på vei til butikken, da satt jeg å så på DEN deilige slumpen med PEPSI- MAX. (er ikke kresen når det gjeler colabrus asså) ... men rørte jeg den... Ja, men bare for å sette den pent tilbake :D Flink jente det!... ikke noe koffein og ingen søtstoff! Det dumme med denne historien er... Jeg helte den ikke ut, så nå står den der like fristende neste gang jeg skal ut å kjøre:confused: |
Hehe. Jeg er ikks å lett å friste da, men i armlengde fra meg er det en halv melkesjokolade, digestive-kjeks, nesten en full halvannenliter pepsi og en halvfull pose med sørlandschips. Samboer er ikke helsefrik sånn som meg:p
Men jeg har ikke spist sånt noe på et år, så hvorfor starte nå? |
Sitat:
Men ofrer det GLATT hvis jeg får fart på vektnedgangen ;) |
Så flinke dere er!!!
Mens med meg gikk det helt skeis i går kveld, vil ikke snakke om det så i dag skal jeg klare hele dagen...Det eneste positive var at jeg gikk en times tur da i går! I dag, egg med skinkebiter og nesten 1 liter vann og en ts cocos til lunsj: salat, skinke, agurk, tomat Middagen er fortsatt usikker da vi skal besøke storbyen i kveld.....Men sannsynligvis handle på lidl tenker jeg. Kan spise kylling, eller en kebad uten brød(er vel kanskje ikke akkurat nillemat) |
Kvalmende hodepine ja. Så kvalmende at jeg måtte stikke hode i do i løpet av natten, har mildt sagt hatt en jævlig natt. Måtte ty til en ibux i morgen timene, men vet ikke om den kommer av ketose eller om det er en vanlig migrene. Den sitter ikke der migrenen bruker å sitte. Belønningen fikk jeg når jeg kom meg på vekta; 600g mye vann.. men veldig motiverende..
Jeg er ennå kvalm så jeg har ennå ikke fått i meg noe mat i dag, og det begynner å nærme seg middags tid. Slenge sammen monix's vaffelrøre kanskje det er det eneste jeg kommer på som kan friste. Den er kansje ikke det rette og spise på en rensekur. Må sjekke oppskriften.. |
Her er og viljestyrken ganske stor. I kjøleskapet har vi 4 store plater med melkesjokolade med nonstopp og krem. I skapet har vi to store bokser karamell og masse kjærlighet på pinne.
Og jeg elsker sjokolade og godteri. Men har ikke spist noe sånn, bortsett fra litt atkins på evigheter. Så det går bra nå. Og etter og ha lest tråden om larver i atkins bar så er ikke lysten på det så stor heller. |
Så flinke dere er!!:heia: Jeg gleder meg til å følge med videre, såå spennende:):D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08. |