![]() |
Sv: Takk - Støttemedlem
Sitat:
|
Sånn,nå har jeg og meldt meg som støttemedlem
lurer litt på hva som forandrer seg jeg? leste tidligere noen som sa at man hadde litt fordeler som støtte medlem? :p (forventer lavkarbo kake hver bursdag nå altså :D ) |
Hehe, kanskje en virtuell en.
Takk for støtten. :) |
Sitat:
|
Veldig godt å høre. Jeg blir så glad for å høre om alle som forumet er en støtte og hjelp for. :stortsmil
|
Jeg er positiv til å bli støttemedlem hvis dere er litt tålmodige med meg (1-2 måneder)
:) |
Syns fortsatt det er veeeldig tungvint å betale her jeg:mad: Mulig jeg har veldig vanskelig for det da :o men syns ikke paypal er enkelt heller... har brukt den før, men finner ikke helt ut av det plutselig. :rolleyes:
Håper på enklere betalingsmåte snart, så jeg kan bli støttemedlem igjen;) |
Jeg fulgte fremgangsmåten beskrevet tidlig i tråden her (burde kanskje lest flere sider først?) og betalte inn i midten av august (14. eller 15). Det ser ikke ut som støttemedlemsskapet mitt er registrert ennå. Kan noen ta en titt og finne ut hvorfor?
|
Fint at denne tråden kom opp igjen, da fikk jeg en liten påminnelse..:)
|
Dytter igjen på denne tråden jeg.... vil så GJERNE bidra litt! men... syns det er vanskelig og tungvint. Ønsker meg fortsatt en enklere måte å betale på. Nå er det så mange nye medlemmer også, innbiller meg flere hadde betalt litt hvis det var enklere.
|
Jeg bruker Paypal mye til forskjellige ting på nettet, så i kveld har jeg også blitt støttemedlem.
Takk for påminnelsen, Distrea :) |
Sitat:
Send en PM til HP/Lise, så kanskje det finnes en enklere måte å gjøre det på... De kan ikke å lese alle innlegg, så ikke sikkert de ser dette...:) PS.Eller les de første innleggene i denne tråden, så finner du bla et ktonr. Antar det fortsatt kan brukes. |
Sitat:
HP- var for en stund siden inne på tanken og drev å skjekket ut muligheten for å betale med SMS.. det hadde vært topp om det ble så enkelt :) |
Dette kontonr. brukte jeg da jeg betalte via nettbank.Enkelt nok det.
Send en PM til Lise eller HP når dere har betalt. Da ordner de med støttemedlemsfunksjonen. :D Sitat:
|
Sitat:
|
Hvor mye betaler dere da?
|
Jeg betalte 100 kr og ble støttemedl for et år. :D
|
hehe, Det var ikke mye Gerd:D Men du bidrar med så mye her inne at du fortjener litt rabatt :)
Jeg kommer til å betale etter satsene som er : 50 kr, kvartalet... syns nå det var billig å jeg.. 200 for ett år? betaler til uka :) |
Sitat:
|
:D da har jeg rota meg til å betale litt igjen. fra nettbanken denne gang... da jeg ikke liker paypal :o
|
:) ja flott tilbud....
|
Obs...dette har jeg glemt, men nå kommer det litt til "julepynten" her inne :p
Vet ikkke hva jeg skulle gjort uten forumet...Lise og HP; TAKK!:klem:Og moderatorer; TAKK!:klem: |
Dette er noe jeg mer enn gjerne støtter opp om - hva skulle vi gjort uten dette forumet???
Takk for super innsats til HP, Lise og alle moderatorene:) |
Nytt år og nye muligheter, for gamle og nye medlemmer.
Skal vi støtte opp om forumet litt igjen? Mange er støttemedlemmer, og mange har sikkert lyst til å bli det. Det koster helt sikkert litt å drive dette, både av personlig innsats og andre ressurser.... Og setter vi pris på Forumet? JAAAA....!!!!:p Takk igjen til ledelsen og moderatorene for super innsats til felles glede.:) Noen som har problemer med innbetalingsmåten? Spør da vel...:) |
Takker HPW og dere andre som står på:goodluck:.
Har akkurat betalt inn et beløp som tilsvarer 1 kr pr dag . Og oppfordrer alle til å gjøre det samme. Har lest mye bra her inne, og er det en dårlig dag så tar jeg en tur inn og leser innlegg. Folk her inne er så steika trivelig, vennlig og oppmuntrende med hverandre. Og er det en skikkelig dårlig dag så blar jeg litt på vitsesida. Ha en fin dag Mvh Grovsus |
som lavkarbo.no-avhengig så måtte jeg jo bare støtte!
Helt supert å få snakke med folk som er i/har vært i samme båt!! For ikke å snakke om støtten og alle tipsene man får her inne!! Kunne ikke vært uten :) |
Regner med at kontonummeret som er opplyst her fungerer enda... eller?
Må bare vente på lønninga den 30., så er jeg med! |
Sitat:
|
skal få somlet meg til å betale jeg og... snart
BUMP |
Fikk en melding for en stund siden med påminnelse ... og endelig i dag har jeg fått betalt støttemedlemskap for nok et år :D
God følelse! :stortsmil |
Sitat:
Da har jeg betalt en liten sum jeg også :ja: |
Søkte litt her inne og fant denne tråden ;)
Utrolig koselig forum, hjelper meg veldig i prosjekt "ett bedre liv" så i morra skal jeg prøve meg på en innbetaling ja :) |
Sånn! nå har jeg vært i nettbanken jeg også:) Syntes jeg måtte det så mye jeg er her inne å leser og høster gode råd. :)
|
Dette er jo et supert tiltak..! http://forum.scrapscandistyle.com/im...eartshape1.gif Syns dette er et kjempeflott forum, og vil gjerne bidra litt med driften. Har nå betalt en liten sum, og satser på å være her en god stund og fortsette med noen innbetalinger http://forum.scrapscandistyle.com/im...fairysmile.gif
Ps: de første linkene på de første sidene er ugyldige... iallefall for meg. Må man har noen spesiell tilgang, eller ha vært her så så lenge? Tok litt tid ja før jeg skjønte noe... Godt uti sidene fant jeg en fungerbar link fra HP (med rød skrift) og derifra var det kjempeenkelt. Bruker nesten paypal daglig jeg, så det gikk smertefritt og greit å betale inn her ja :D Men som et hint, så burde kanskje den linken ligge litt lengre fram i tråden... Må også bare si at før jeg så denne tråden så trodde jeg alle som hadde "støttemedlem" ved signaturen sin var ferdigslanket og bare var støtte for nye som kom inn http://forum.scrapscandistyle.com/im...lies/blush.gif litt feil det ja |
jeg betalte inn 100 kr, den 29/4 .
Betyr det at jeg er støttemedlem et halvt år ? Og hva gjør jeg når jeg skal sende et pm til noen da? :confused:For det måtte jeg vel gjøre for å bli registrert som støttemedlem og få den fine stjerna?:D:o Dere får bare unnskylde meg og min uvitenhet! Veeldig små datakunnskaper, men jeg lærer hver dag!:D |
Send en pm til summer Send en privat melding til Summer
og si at du har betalt inn manuelt i banken. Så ordner de det :ja: |
Sitat:
|
Dytter opp denne tråden igjen jeg ;)
Er så mange nye medlemmer her. Og kanskje noen ønsker å bli støttemedlemmer :D Sitat:
|
Da har jeg slengt inn noen kroner til jeg :D
|
Da har jeg også betalt en liten sum ;)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18. |