Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Ketolyseforhandlere (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=13407)

intel 21-05-08 20:32

Sv: Ketolyseforhandlere

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81 (Innlegg 472537)
Er det i det hele tatt noen andre som har de pløsene???? Jeg har så sinnsykt lyst på pølser, men den gang ei!
Jeg har kjøpt alle mine Ketolysepordukter på Meny Vika, men der kunne jeg ikke finne pølsene... Spurte damen i kjøttdisken, men hun hadde ikke hørt om noen med kun 0,2 gr. karber.

Fint om noen kan hjelpe!

Bruker forhåndsbestille 10-15 pakker pølser hos Meny Høyden ved Moss, får de ferskest mulig da. Kombinerer ofte det med en 'harrytur' til søta bror. Fryser de ned og tærer på dem i månedsvis :p

Tone-G 21-05-08 21:10

Jeg ble så glad for at Meny på Litorvet i Skien har varene.. Juhuuu Nå skal jeg snart sette igang..

Tuppen 22-05-08 01:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Amica (Innlegg 468104)
De vil ikke gi opp potetene og raspeballene (komlene) sine *niks* :lol:

å nei- det vil de ikke :lol:

luringen 22-05-08 11:12

bare ett sted i Trondheim??

Eva 02-06-08 18:30

Fikk føgende mail i dag.

Hei!
Jeg kan nå informere om at vi har bestilt inn syv ulike varianter av ketolyseproduktene som tilbys fra ketolyse.no. Vi regner med å ha disse tilgjengelig i butikken i løpet av kort tid, og jeg vil ta kontakt med deg når vi har fått varene.

Ha en fortsatt fin dag.

Med vennlig hilsen
Tom M. Hansen
Ass. Butikksjef
Meny Oslo City

Så da er altså Oslo City snart ny Ketolyseforandler. :p

matvraket 07-06-08 10:11

da har jeg vært i kontakt med Eide handel i Tromsø, og de var veldig positive angående å prøve ut produktene for salg, har sendt ny mail til de i dag :spent:

Fungirl 09-06-08 10:08

Er det muligheter til å få inn ketolyseproduktene i andre butikker enn meny? Bor i Florø, som ligger i sogn og fjordane. Avstandene her i fylket er store og nærmeste menybutikk er da sikkert i bergen. Noe som blir altfor langt å kjøre.
Kan Mega være en mulig samarbeidspartner?

matvraket 10-06-08 02:26

hei, fungirl!! det er bare å sende mail til din lokale butikk det.. med en link til ketolyse.no, så er det bare å vente i spenning ;)

Fungirl 10-06-08 18:17

Da skal jeg prøve det, har dere noen produkt som dere kan anbefale utenom bakemiks og den slags....?

matvraket 11-06-08 02:43

ja, alle egentlig.. bøkene, ketolyse tabbisene og kansej sticks..

menne det var kanskej ikke det du spurte om?? :)

Fungirl 11-06-08 10:48

tenkte også litt på matvarer som kan være godt egnet til oss på lavkarbodietter. Hvis dere har noen forslag så bare fyr løs :)
Skal spørre om de kan ta inn bøkene, tabbene og sticks iallefall :)

Eva 14-06-08 12:25

Da ER varene på plass på Meny-Oslo city. :D

Torkil 26-06-08 20:12

Nye forhandlere

Eide Handel på Kvaløysletta i Troms, er sammen med Meny Kongsvinger blitt nye forhandlere. Listen begynner å bli lang, den oppdateres fortløpende.
Det er DERE som har skaffet produktene i butikken, ved å spørre etter dem !!!:):)

Vennlig Hilsen
Torkil:D

Torkil 29-06-08 19:43

Hei
Og Price Lagerbutikk i Krokstadelva har alle produktene inne, for de som bor i nærheten av Drammen.

Angående andre butikker: alle butikker i Norgesgruppen kan ta inn produktene, men LIFE og Sunkost har mange steder også tatt inn produktene. Det er ingen som vil få avslag på ønske om å bli forhandler av ketolyseproduktene, så det er bare å mase.

Vennlig Hilsen
Torkil:p

Eva 05-07-08 12:50

Nå pølser på Oslo City

Fikk denne mailen fra Oslo City. Så de som er fra Oslo kan gjøre alle Oslobrukere en tjeneste ved å gå å kjøpe en pakke pølser eller to. :D
...........................................

Hei!

Kan informere om at vi nå også selger ketolysepølser. Vi har i øyeblikket tre varianter tilgjengelig: Grill, wiener og kjøttpølse. Dersom det er et marked for dette, vil vi begynne å selge disse produktene fast.

Med vennlig hilsen

Tom M. Hansen
Ass. Butikksjef
Meny Oslo City

Stenersgt. 1
0050 Oslo
Tlf: 23159300/02(dir.)
Fax: 22176091
Mob: 905 96 123

Areola 05-07-08 19:40

Sv: Nå pølser på Oslo City

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Eva (Innlegg 499814)
Fikk denne mailen fra Oslo City. Så de som er fra Oslo kan gjøre alle Oslobrukere en tjeneste ved å gå å kjøpe en pakke pølser eller to. :D
...........................................

Hei!

Kan informere om at vi nå også selger ketolysepølser. Vi har i øyeblikket tre varianter tilgjengelig: Grill, wiener og kjøttpølse. Dersom det er et marked for dette, vil vi begynne å selge disse produktene fast.

Med vennlig hilsen

Tom M. Hansen
Ass. Butikksjef
Meny Oslo City

Stenersgt. 1
0050 Oslo
Tlf: 23159300/02(dir.)
Fax: 22176091
Mob: 905 96 123

ÅÅÅ! nå ble jeg glad!! Disse må prøves ut, ja :)
Er de dyre, mon tro?

Skrible 22-07-08 13:07

Hmm. Har de ketolysetablettene på Meny Oslo City, også? Jeg så dem ikke sist jeg vandret innom, men pølsene fant jeg. :D

nattfrue 22-07-08 13:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Skrible (Innlegg 506443)
Hmm. Har de ketolysetablettene på Meny Oslo City, også? Jeg så dem ikke sist jeg vandret innom, men pølsene fant jeg. :D

Jeg så både tabletter, soyaprotein, bakemiks og dvd sist jeg var der. De står på en hylle sammen med glutenfrie produkter og økologisk sjokolade etc., like før du kommer inn i pålegg/ost/melk-avdelingen deres.

fig 30-08-08 11:04

Nå har Ultra Lade i Trondheim også tatt inn ketolyse pølser:D.
Så nå har vi en fullverdig forhandler her også:D.

Eva 30-08-08 11:11

Var på Oslo City sist uke og spurte etter pølsene. Slakteren svarte at de nesten ikke hadde solgt noe, og at de måtte kaste alt sammen. De kom ikke til å ta mer inn siden det var så dårlig salg på det. Det er jo full forstålig, men fryktelig synd!!:(

LilleRosin 30-08-08 13:00

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Eva (Innlegg 525513)
Var på Oslo City sist uke og spurte etter pølsene. Slakteren svarte at de nesten ikke hadde solgt noe, og at de måtte kaste alt sammen. De kom ikke til å ta mer inn siden det var så dårlig salg på det. Det er jo full forstålig, men fryktelig synd!!:(

Det var utrolig synd!

KetoKay 02-10-08 16:59

Jeg var innom Meny Mosseporten i går og der hadde de ikke hørt om ketolysepølser en gang, til tross for at jeg snakka med en innkjøper. Han sa jeg skulle skaffe info, så kunne han gjerne ta inn noe for å se om det solgte.

lena68 03-10-08 18:01

Fins det noen forhandlere i Møre og Romsdal?

vilya 03-10-08 18:37

Jeg vet ikke om noen i Ålesund ihvertfall. Men vi kan jo mase på Meny her også.

Annebe 03-10-08 20:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lena68 (Innlegg 548261)
Fins det noen forhandlere i Møre og Romsdal?

Det lurer jeg også på.

lena68 05-10-08 02:14

Selv holder jeg til i Molde, og det blir nok litt langt å dra til Ålesund og kjøpe mat :)

Men hvis man visste om flere i området, så syns jeg det hadde vært lettere å argumentere overfor butikken. Kan ikke forvente at de skal ta inn et lass med pølser og greier, som jo er ferskvare, bare pga meg liksom. :o

Forøvrig så syns jeg denne kuren burde markedsføres bedre, over hele landet. Føler at jeg var skikkelig heldig som kom over annonsen liksom :p

scartz 05-10-08 15:01

Jeg er fra sandnes/stavanger. Er det noen som har funnet Red light beer?? Jeg har pokker meg vært i alle tenkelige dagligvarebutikker, og finner det ikke NOEN plass... Kan jo prøve butikker som spesialiserer seg i øl, men det er jo sinnsykt stress i lengden.. (må reise langt)

intel 05-10-08 15:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av KetoKay (Innlegg 547596)
Jeg var innom Meny Mosseporten i går og der hadde de ikke hørt om ketolysepølser en gang, til tross for at jeg snakka med en innkjøper. Han sa jeg skulle skaffe info, så kunne han gjerne ta inn noe for å se om det solgte.

Meny Høyden har disse pølsene, er jo ikke langt fra Mosseporten (Ryggeveien 96).

Skytten 07-10-08 14:45

Dersom noen savner ketolyseprodukter i Ringeriksregionen, har jeg sendt en forespørsel til Meny i Osloveien i Hønefoss. Derfra fikk jeg følgende svar idag:)

Hei .....

Jeg sender en mail til Ketolyse.no i dag og hører med dem om forholdene
rundt levering av varer til oss, og sender deg en mail så snart jeg vet hvor
raskt vi kan få inn produkter, og evt hvilke produkter.

Med vennlig hilsen

Morten Aannestad
Ass. Butikksjef
Meny Osloveien

Tlf: 32 17 14 92
Mob: 41 57 03 98

Håper jeg/vi i denne regionen snart kan få kjøpt ketolyseprodukter:))

Mentira 08-10-08 10:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Torkil (Innlegg 362868)
Hei
Så fikk Larvik sin ketolyseforhandler. De vurderer å ta inn ketolysepølsene, i tillegg til ketolyseproduktene, hvis etterspørselen er tilstede.
MENY Nanset Larvik (Nanset Stormarked AS) Besøksadresse: Yttersøveien 2, 3274 Larvik Telefon: 33 16 59 20 Til orientering for de som ikke går til første innlegg i tråden.

Vennlig Hilsen
Torkil :)

Haha. Jeg syns nesten det er litt komisk at lille Larvik har fått ketolyseforhandler:D

Men det forundrer meg ikke. Betjeningen der er veldig hyggelige og bestiller ting for deg med en gang hvis de skulle mangle noe:)

Anitra 08-10-08 11:23

Jeg skulle ønske det var en i Risør også. Iom at jeg har egen butikk og jobber hver dag, så er jeg ikke så ofte i Arendal.

lena68 14-10-08 17:21

Hei. Jeg tenker at jeg skal sende en mail til Meny i Molde.
Sakset dette fra lenger opp i tråden:
Sitat:
MENY-kjeden har lagt inn alle ketolyseproduktene i det "frivillige utvalg". Det betyr at hvis kundene i en MENY-butikk ber innkjøpssjefen om å ta inn ketolyseproduktene, kan butikkene bestille produktene på telefon 92034875 eller ved å sende en E-post til Post@ketolyse.no
Til orientering.
Torkil
Ps ta med en utskrift av denne nyhet til DIN MENY-butikk, hvis du vil ha mulighetene for å kjøpe ketolyseproduktene der

Har dere gjort dette? Det er denne informasjonen butikken trenger for å komme i gang?

inglan 02-12-08 01:17

Var innom NICO mat Kvinesdal i helga og kjøpte vitaminer, mineraler og brødmix. Der hadde de også boka og video.
Pølser glemte jeg å se etter, for det hadde jeg kjøpt noen dager før på Meny Vågsbygd. Men der hadde de ikke kosttilskuddene eller boka.

Torkil 10-12-08 13:56

:)Hei

Forhandlerlisten (første innlegg i denne tråd) er oppdatert. :)
Skal du reise langt for å kjøpe inn anbefaler jeg deg å ringe å sjekke om butikken har varene inne.

Vennlig Hilsen
Torkil:)

Schmoopy 21-01-09 22:54

Jeg var på Meny Skedsmokorset der var det ingenting, de sto 3 ansatte der og klødde seg i hodet.

karbokristina 21-01-09 23:13

Vi fikk beskjed fra Meny i Skien før jul, at pølser o.l. var utsolgt fra produsent, men når vi har hørt igjen nå så har vi bare fått som svar at de ikke vet noe mer.

Hva skjer da? når kan vi få fantastiske pølser til skien igjen?

ine susann 22-01-09 22:43

Er det ingen butikker i Tromsø som selger ketolyseprodukter?:confused:

inglan 02-02-09 23:49

Etter jul har det vært nesten umulig å få tak i ketolysepølser.:mad:
Har vært på Ultra i Sørlandsparken og Meny i Vågsbygd, men det er tomt over alt. Så nå har jeg bare begynt å ringe rundt, gidder ikke kjøre mange mil for ingenting.:mad:
På Ultra sa de at de hadde bestilt, men at de var utsolgt.
DET VÆRSTE (ELLER KANSKJE BESTE) JEG HAR HØRT:(

Sammy 07-02-09 19:27

Jeg var innom Meny på Opsal i dag og spurte etter ketolyse-pølsene. En hyggelig mann sa at de ønsker å ta inn alle Ketolyse produktene, men at de ikke hadde fått tak i frysevarene. Det er visst utsolgt fra produsenten for tiden. Jeg synes dette var en strålende opplysning for da får jeg vel tak i ketolyse-pølsene etterhvert jeg også :) Hittil har jeg ikke fått tak i dem noe sted. Jeg håper de er like gode som alle sier.

luringen 07-02-09 20:19

1!!?? plass i trondheim?! trææææge trønderea:(

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.