Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Julebrus (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6984)

Photobscura 25-11-06 01:43

Sv: Julebrus

godt å høre at jeg har åndsfeller her! hva med julejuice? kjør ribba og stekefettet og akkevitten i blender'n og hell på flaske. garantert mye sunnere. haha... øøø...

Huldr 25-11-06 01:47

Ho ho :D Julejuice ... :p

Aline 25-11-06 10:07

Jeg liker ikke kullsyre engang :D Så da slipper jeg øl også :D

Photobscura 25-11-06 12:43

mmmmm øl

Huldr 25-11-06 16:52

Jeg skal drikke øl i dag ... :rolleyes: :D

Men det blir kanskje bare én før jeg går over på vin. Skal ikke utfordre skjebnen for mye heller ... JEG HAR GÅTT NED! :D :D :D

Ehm ... feil tråd ...? :rolleyes:

Photobscura 25-11-06 17:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Frøy (Innlegg 217030)
Jeg skal drikke øl i dag ... :rolleyes: :D

Men det blir kanskje bare én før jeg går over på vin. Skal ikke utfordre skjebnen for mye heller ... JEG HAR GÅTT NED! :D :D :D

Ehm ... feil tråd ...? :rolleyes:

julebrus;rød brun gul. der var vi på right track! GRATTIS MED NEDGANG!! HURRA HURRA!
har enda ikke testa den der rd light. men i går drakk jeg en tubirg på flaske... satan det var godt!

Georgine 25-11-06 17:39

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av kristih (Innlegg 216928)
Liker ikke brus jeg:-)

Det er bare fordi det bruser i nesa di :lol: :lol:

Den svenske julemusten er god!! Og har så lite karber at jeg skal unne med en flaske i julen :D

Photobscura 25-11-06 23:44

hei! den bruker jo vi å kjøpe, god er den også! vokste opp et par tre steinkast fra svenskegrensa.

Snikende Saccosekk 15-12-06 18:50

Etter å ha trålet rundt i mange butikker på jakt etter mer av Ringnes sin lettjulebrus tok jeg en telefon til de i dag. Det var et forsøk de gjorde i år og det var veldig vellykket for de var helt tomme hos Ringnes og sannsynligvis alle butikker også. Det har vært stor etterspørsel etter den og de ser ikke bort ifra at de produserer enda mer neste år.

Jeg hadde tenkt til å kjøpe et par kasser for å variere litt fra appelsin/sitron de neste månedene men den gang ei.

Hvis det er flere enn meg her som ønsket lettjulebrus velkommen så kan dere godt ta kontakt med Ringnes dere også for å fortelle at den fallt i smak:

http://www.ringnes.no/pub/index.php?id=56

(Det neste jeg ønsker meg er villa farris light)

Enid 15-12-06 19:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Snikende Saccosekk (Innlegg 222177)
Etter å ha trålet rundt i mange butikker på jakt etter mer av Ringnes sin lettjulebrus tok jeg en telefon til de i dag. Det var et forsøk de gjorde i år og det var veldig vellykket for de var helt tomme hos Ringnes og sannsynligvis alle butikker også. Det har vært stor etterspørsel etter den og de ser ikke bort ifra at de produserer enda mer neste år.

Jeg hadde tenkt til å kjøpe et par kasser for å variere litt fra appelsin/sitron de neste månedene men den gang ei.

Hvis det er flere enn meg her som ønsket lettjulebrus velkommen så kan dere godt ta kontakt med Ringnes dere også for å fortelle at den fallt i smak:

http://www.ringnes.no/pub/index.php?id=56

(Det neste jeg ønsker meg er villa farris light)

Jeg også! Har lett og lett, var utrolig god den brusen, reddet meg ut av godterikrisa mange ganger, før det plutselig ble tomt i butikkene....
Skal sende mail, takk skal du ha :)

babydoll 14-12-10 00:52

Jeg bumper denne tråden litt jeg! Er jo tross alt fire juler siden den er oppdatert. Finnes det f.eks. Grans sukkerfri julebrus? Jeg synes Simba-julebrusen bare smaker søtt helvete :P

Cherry 14-12-10 00:56

Alle julebruser smaker søtt helvette:p

Idarull 14-12-10 01:24

Jeg ble så glad, jeg fant endelig sukkerfri julebrus!! kjøpta bare to da, håper de har mer når jeg skal innom i morgen, da skal jeg hamstre!

MAR 14-12-10 01:32

Grans har sukkerfri julebrus ja, rød sådan. Selges i alle fall på REMA 1000 :) Den smaker igrunn ikke ille, og er jo kos å kunne drikke julebrus i førjulstida :)

senorita 14-12-10 10:31

jeg drakk sukkerfri julebrus... husker ikke hvilket merke men jeg satt på do resten av den dagen for å si det slik.. og det bare av bittelitt.. så det har jeg gitt opp. reagerer ikke på annen sukkerfri brus men denne var helt fæl

Gerd 14-12-10 11:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av babydoll (Innlegg 983624)
Jeg bumper denne tråden litt jeg! Er jo tross alt fire juler siden den er oppdatert. Finnes det f.eks. Grans sukkerfri julebrus? Jeg synes Simba-julebrusen bare smaker søtt helvete :P

Rema 1000 har grans sukkerfri julebrus :ja: 12.90 for flasken :ja:

Idarull 14-12-10 14:32

Åå? Jeg reagerer ikke på sukkerfri brus heldigvis. Skal kjøpe 5 flasker nå :D

Lillemy71 14-12-10 14:55

Fant Borgs sukkerfri på Rimi, ikke så ille men ble litt for søt for meg. :(

babydoll 14-12-10 15:40

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 983768)
Rema 1000 har grans sukkerfri julebrus :ja: 12.90 for flasken :ja:

Oj oj oj, så gøy! Den de har på glassflaske (med sukker) er den beste synes jeg. Håper den uten sukker er like god! *krysse fingre*

misslinda 14-12-10 17:36

Grans sin er faktisk ganske god, men Hansa har også fått sukkerfri julebrus ;) Fant en flaske her om dagen, så har jeg ikke funnet den igjen.. mon tro om den kommer tilbake før jul.

Vel vel, kjøpte inn Grans så poden får kose seg litt han og i førjulstida. Er jo så mye han ikke får nå!!! Hehe.. :p

paprika 18-12-10 13:08

Den aller beste julebrusen er CB sin, og den er brun! Har tenkt å unne meg den i julehelga selv om den er stappfull av sukker:)

Carisma 22-12-10 13:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av paprika (Innlegg 985842)
Den aller beste julebrusen er CB sin, og den er brun! Har tenkt å unne meg den i julehelga selv om den er stappfull av sukker:)

jeg drakk sukkerfri CB julebrus i helga. Og den var faktisk god!

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.