![]() |
Sv: Aprilstartere
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei :D. har gått ned 5 kg siden 1. april :D. hvis det går i denne tempo da klarer jeg å nå målet (delmålet)
ønsker dere en fin dag :D |
Så bra, nisse! :) Gratulerer!
Jeg begynner ikke på kuren før 27. april, men jeg blir jo da en aprilstarter for det! :) Grunnen til at jeg ikke får begynt før er at jeg reiser til Tallinn til helga, og så er det noen jobb- greier torsdag 25. april. Så da gjør jeg unna de tingene først, så er jeg klar lørdag 27. april! :heia: |
Hei hei! Jeg er vel også aprilstarter!
Jeg har gått på både ketolyse og mer generell lavkarbo i et par år tidligere, men har hatt et års pause. Både fordi jeg var litt matlei, og pga. ekstremt mye reising og pendling med jobben. Kosthold skal jo ikke føles som en belastning, men som et godt valg! Nå er jeg imidlertid utrolig lei karbohydrater, og jeg merket at sukkeravhengigheten var på vei ut av kontroll (dette var grunnen til at jeg begynte på ketolyse første gangen). Kroppen regelrett lengtet etter lavkarbo-kosthold, så nå er jeg igang igjen! Hadde en liten nedtrapping forrige uke, og denne uken er det fullt ut ketolyse (med ketose påvist idag :D ), og det blir det en stund fremover. Har egentlig ingen mål om vektnedgang, men regner med det kommer litt siden jeg ikke lenger spiser godteri og potetgull og is og og og.... For ikke å snakke om at jeg såvidt klarer å holde oppe en måltidsfrekvens på mer enn to måltider om dagen nå (noe som er digg, liker å slippe å tenke på all den spisinga). Ah, lavkarbo er livet, det er så utrolig GODT å være tilbake. Det er dette som er rett for min kropp ;) |
Hei, kanskje litt domt spørsmål. Men jeg har gått på lavkarbo siden mandag nå, og i dag når jeg var på jobb, så var jeg veldig varm uten å ha gjort noe tungt arbeid eller noe slikt. Men jeg var så varm at jeg svettet (litt for mye detaljer kanskje :flau:). Har dere andre opplevd slik? Er dett normalt i lavkarbosietten?
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har også startet på nytt igjen nå i april. Jeg startet 11.04 og da viste vekten 88,6
Nå en uke senere viste vekten 86. Dette er veien for meg. Jeg trives så mye bedre på lavkarbo, for da har jeg kontroll på maten, ellers føles det som maten har kontroll på meg. Mitt første delmål er å være under 80 kg til juli. Det skal jeg klare! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Da har jeg sluttet å veie meg hver dag, etter det geniale tipset jeg fikk her inne: Start dagen med et stort glass vann, da vil jo vekten uansett vise "feil".
:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har fast veiedag på fredag (selv om jeg sniker meg litt på vekten innimellom også...), og i dag viste den 72,5 kg :D
Da har jeg gått ned 1,2 kg på en uka, og til sammen siden jeg startet opp den 2/4 har jeg gått ned 3,9 kg! Noe jeg er kjempe stolt av og fornøyd med :) Nærmer meg forhåpentligvis første delmål som er 70 kg! |
Hei.
Første post, tenkte jeg skulle begynne til Mandag for aller første gang, blir spennende, har lest masse masse om dette føre, så håper jeg er godt forberedt. Henger rundt denne tråden sammen med dere andre Aprilstartere :) |
Sitat:
|
Da er min første uke over, og har hatt veiedag.
Begynte på 81,5, nå 79,9 så ned 3,6 kg, så da er det bare resten igjen :) [url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wcRuAzg/] http://tickers.TickerFactory.com/ezt...Azg/weight.png |
Gikk på vekta i dag, kunne ikke holde meg til mandag :P Den viste iallefall mindre tall enn på mandag :) 0,8 kg mindre :D Fra 95.2 til 94.4 kg.
Men tror jeg kommer til å ha veiedag på mandagene, eller hva syntes dere andre? Veiedag før eller etter helgen? :) |
Klarte heller ikke vente til mandag, var sikker på jeg var gått opp!
-1 kg siden mandag! Veier nå 72,8 kg og på 15 dager har jeg gått ned 2,8 kg totalt. Mandag er den beste veiedagen, for hvis du gjør det før helgen, så vil du 'belønne" deg selv mer... |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18. |