![]() |
Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne
Sitat:
|
Se så. Da ble det omsider vektstang på 150 cm meg. :D Den har diameter på 25 mm og ligger godt i hånden og en del av de vektplatene jeg har fra før passer på den - i tillegg til at det fulgte med 2x5 kg og 4x2,5 kg. :) Håndgrepene er neeesten i overkant langt fra hverandre, men jeg tror det skal gå greit å gripe litt lenger inn også om nødvendig. Artig!!! :D
|
slik er det når man gjør. noe nytt. men det blir bedre. snart kjører dere fire tunge økter i uka og vil ha mer
|
Oh yes. Tenk så lekre vi blir da, gamlebyen!! ;)
|
Sitat:
|
hawtnesses wit dem squatz built asses
|
Ja tenkte på alle sammen, Milena ;) Hehe
|
Sitat:
Sitat:
Og så er det en herlig følelse å føle seg sterk. Det hjelper faktisk å føle se fysisk sterk når det kommer til psykisk styrke. |
Sitat:
|
Sitat:
Deilig med treningsvondt.....:D |
Sitat:
|
I morgen skal jeg trene bryst.... :) blir spennende altså :D
|
Anbefaler å teste ut CrossFit, er nettopp begynt å trene det. Første gang jeg trente det, var en torsdag, og natt til lørdag fikk jeg ikke sove for hadde en siiinnnnsyyyk gangsperr, vondt der og da, men når det går over, så er det en deilig følelse å tenke over at man har gjennomført en sånn økt. Treningen varte i 10min, etter oppvarming. En såkalt AMRAP, as many rounds as possible.
Og treningene er lagt opp til at man skal kunne trene der hver dag :) |
Er faktisk crossfit i nærheten her, i Langevågen.. har ikke tid til det nå, men etter jeg er ferdig med PT så skal jeg vurdere det :)
|
Sitat:
|
Senorita: Gjør det :) Viss det er som i Bergen, så har alle instruktørene på crossfit senteret en form for PT utdanning :)
|
Godt med treningsvondt......., sier a mens a forsiktig prøver å komme seg opp av sittende stilling :D:D
Jeg kjenner rumpa mi i dag kan dere trygt si. Trente på mandag og tok da 4x5 knebøy med 80 kg og 4x5 markløft med 75 kg. Må nesten rygge ned trappa, men det er litt sånn godt vondt. Må skryte litt mer av meg selv for jeg tar nå 4x5 en-arms roing med 22-24 kg. Det er driiiiiittungt, men ganske gøy når småguttene gir meg fortvilte blikk for jeg løfter mer enn de :D I morgen er det ny time med PT og jeg tror hun da vil teste mitt max på knebøy. Blir spennende og se hva jeg klarer. |
|
|
En herlig film der kvinner trener (og bullshitter som menn) og menn "trener" og bullshitter som kvinner
|
He he he den var fin :D
Var faktisk en del situasjoner som jeg kjente igjen her, spesielt den sjekkinga i speilet. Og da tenker jeg ikke på å sjekke teknikk....:D Der jeg trener er det så mange syklubber (kukerundt trening) blant gutta at jeg tror kjeften får mer trening enn noe annet. Ikke rart de må gå der ofte. Jeg er drittlei av gutta som setter seg på en benk og bruker en halvtime på å trene biceps. Mesteparten av tiden går da til å få på plass luggen, tekste og skravle. De fleste jentene som er i frivektavdelingen er dønn seriøse, effektive og løfter mer enn de fleste gutta. De andre damene går på saltimer og det må de jo bare få lov til. Skulle ønske at kukerundterene kunne ta litt mer hensyn til oss som prøver å være effektive :D |
Kjenner jeg er glad det er lite folk der jeg trener.. men de guttene som trener der er litt sånn kukerundt og dille og ikke helt vet hva de gjør og skravler seg i mellom. Bedre å trene alene da ja ;)
Forøvrig gått ned 3.7 kg siden jeg begynte med PT for 2 uker siden, veiedag idag :D |
Hadde bestemt meg for å stikke innom XXL i morra og kjøpe en Curl bar og et par ekstra vektskiver, men så begynte jeg å lese litt om curl bars på nettet og det skulle jeg ikke gjort...
Noen sier det er mer skånsomt for håndleddene (passer meg ypperlig!), andre sier at de fikk betennelse i håndleddene av å bruke det (det trenger jeg ikke!). Noen mener at den er super, andre mener at den er bare tull. Hva skal en stakkar tro på?! :confused: Jeg trenger en stang til, men trenger ikke et sett til fra Biltema, egentlig bare stangen og et par vektskiver (har en del fra før som jeg kan supplere med), men det ser ut til at rette stenger på 150 cm er umulig å få tak i i området her, men jeg vet de har curl bars på XXL. Hva mener dere her inne da?! |
Er curl bar en EZ-stang?
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:09. |