![]() |
Sv: Augustprat 30+
Sitat:
|
Sitat:
|
Om det er ei trøst vaskeklut så vurderte jeg et øyeblikk å kjøpe tofuiskrem (eller soya eller hva det var) til min veganersøster og sende i posten.
|
Sitat:
Jeg er mektig imponert. Så flink du har vært :) Gir meg veldig god motivasjon å se slike resultater |
Noen av dere som har smakt den Trulli Chardonnay? Hvordan er den? Lettdrikkelig eller tung? Veldig sur?
|
Sitat:
Men, smak og behag, du må nok prøve selv:). |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har håpløse øyeblikk hver dag tror jeg ;)
Da er kanskje Trulli litt som Trampal som jeg drakk når den enda var i salg. Den var også lite sukker i, men nøytral på absolutt alle vis, så gikk lett ned. |
ÅÅÅ, da har jeg klart det fantastiske å gå opp 5,5 kilo i løpet av sommeren. Nå er jeg tilbake der jeg startet tidligere på året! Jaja, bare å sette igang med intensiv trening og strikt kosthold igjen da, for disse kiloene + 4,1 til. 9,6 kilo på 4 måneder, kommer det til gå?
|
Sitat:
|
Dverghamsteren min døde i går. :hylgrine:
Og denne gangen skal jeg ike ha noen ny. Har bestandig kjøpt ny med en gang, men nå skal jeg være fling og la være. :ja: Det får holde med mine to puser og seks fugler. |
Sitat:
Kos deg med pusene og fuglene du :) Puser merker ofte at man er litt trist, og da koser de ekstra mye :D |
Sitat:
Hadde Dietta og familien hennes på besøk her i går og skulle da vise frem alle dyrene. Løfta opp buret til Dorthe og der lå hun død i kroken... Så det var jo sikkert litt kjedelig for dem også. Men det er jo sånt som bare skjer. :o |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Og når noen bare forsvinner så er det jo uvissheten også. Det er helt grusomt å lure på om noen har torturert dem, kjørt på dem osv. Hvor mange puser har du? |
Sitat:
|
Sitat:
|
->>> vi held vel fram i September også, vel?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54. |