![]() |
Sv: Aspartam
Det er mulig det,men det forskes hele tiden og stadig vekk kommer de med nye resultater og alt dette må man ta med en klype salt tror jeg:rolleyes:
|
Sitat:
|
... og jeg synes det er viktig at man får kortene på bordet sånn at hver enkelt kan bestemme om man ønsker ekstra østrogen, eller aspartam, eller å velge noe helt annet...
Ulike folk har ulike forutsetninger for å tolerere ulike kosttilskudd. Overvekt er ofte forbundet med østrogendominans og da er som regel ikke større mengder planteøstrogener så veldig ønskelig for oss som havner i den klassen... |
Ja enig, kortene på bordet, gi folk kunnskap så de kan velge selv. Da kan vi bidra med forskjellige ting og ha det som et felles ansvar.
|
Sitat:
|
Hmmm...jeg oppdaget nettopp (:o) at istéen jeg drikker (den med blå kork, Nestea) er søtet med aspartam!
Jeg drikker ca (minst) en liten flaske pr dag, og har gjort det i et par tre mnd nå. I like mange mnd har vekten stått bom stille :mad: (Opp og ned 1 kg. Har ikke vært kjempeflink med kostholdet, men stortsett. Er heller ikke overvektig, men vil ha av de siste 4-5 vanskelige kgene, kan jo og så ha noe å si...) Fra i dag av blir det tilbake til vannvognen - noe jeg trives utmerket med :) Blir spennende å se om det kan ha noe å si for meg :confused: |
Sitat:
|
Sitat:
Vet ikke hvor lang tid jeg skal "gi det", jeg...Venter ikke noen pangstart, men håper at det kan løsne litt iallefall :cool: |
Sitat:
Gleder meg til å høre. |
Sitat:
|
Sitat:
Så får vi se... |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg drikker noen kopper med kamille-te ila dagen + vann som tørstedrikk. Isteen drikker jeg stortsett når jeg er på trilletur, og går innom en butikk - som regel hver dag. Innimellom kjøper jeg en stor flaske, men den har jeg 2-3 dager, da ;) |
Sitat:
I dag er det en uke siden jeg sist drakk iste, og 1kg er vekke :heia: Lurer på om det er tilfeldig eller ei - jeg velger iallefall å holde en knapp på isteen ;) |
Sitat:
Dette er spennede da, blir moro å høre o du går ytterligere ned neste uke. GRATULERER :heia: og tusen takk for at du gadd å rapportere :D |
Sitat:
Ingen andre endringer gjort :cool: Har ikke hatt tro på at jeg kunne klare 2kg før konfirmasjonen 6.mai, men nå er det plutselig bare 600g igjen - kaaaanskje det går likavel :heia: (-2kg fra februar var målet) |
WTF :eek:
Ned 500g??? Noe har løsnet, altså! Jeg både føler og SER det - jippi :heia: *Sikkert bare kroppen min (Og vekten min, samt synet mitt) som lurer meg, er nok rett opp igjen en av dagene - KAN ikke tro det :confused:* |
Et lite empirisk bidrag: Etter operasjon nå fikk jeg ikke lov til å drikke kaffe, og koffein-junkie som jeg er, ble jeg prisgitt cola light/zero. Resultat? Jeg har mista følelsen i store deler leppene. :p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Følelsesløsheten begynner å gå over nå, heldigvis. |
Re: Sv: Aspartam