![]() |
Sv: Og plutselig sprakk jeg...
Ja.. jeg belønnet ikke meg selv sååå mye galt..trodde jeg.. Men det ble 1/2 eple to dgr etter hv.andre..og fire pannekaker..(det spakte himmelsk godt..
Ble 2-3 pannekaker neste dag og.. Så veide jeg meg torsdag..(har veiedag mandag) vekta pekta 1,7kg opp:eek: Da stramma jeg inn tvert.. Men denne dagen kom alle lystene og det var kjempevanskelig ..Men det gikk bra..fredag litt lettere.. lørdag og i dag.. ingen problem tilb i full ketose.. Helt ok med bare vann nå.. Blir jo spennende med veiing i mårra da.. Men jeg skal ikke fortvile om pila peker litt feil. Jeg vil ned..og går videre med krum hals.. Lykke til alle andre og..:) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Vil bare fortelle at jeg angrer på utskeielsen på fredag... Har gått opp et halvt kg, og har ikke gått ned etter fredag. I dag er det tirsdag. Jeg gikk tidligere ned hver dag før utskeielsen... ca...
Målet mitt om å komme under 100 kg før jul, kan bli vanskelig å nå... :( |
Sitat:
I dare you! ;) |
Sitat:
:heia::heia: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
mvh Admin |
Sitat:
Anyway, kan du bekrefte eller avkrefte admin, at jeg skal passe på meg selv, så kan andre passe på seg selv også? Det er det eneste jeg ber om for fremtiden så skal jeg, for min del, love at dette kan bare bli bedre. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Kan noen være snille å gi meg en ordbok så jeg kan følge med på konversasjonen her ??????????? ;)
|
Sitat:
Generelt: Kverulering, ordspikking og avsporinger bør holdes til diskusjons-/fjasetråder, ikke tråder der folk ber om hjelp/støtte. - Admin |
hei igjen, dette er meg igjen... Jeg går ikke ned, bare opp etter utskeielsen... Nå en uke siden ca... Dette er ment som advarsel til dere andre som ønkser å skeie ut... Ikke verdt det ;)
Håper jeg snart går ned igjen, ellers kan dette bli tøft kjenner jeg. Er så lei av maten her, savner "rusen" av karbo... ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47. |