![]() |
Sv: Lavkarbodebatt på NRK 1 i morgen torsdag 13. oktober kl 2130
Sitat:
|
Drevon var akkurat like blærete og arrogant i denne debatten som den oppfatningen jeg har fått av ham i alle nettmøtene på VG. At noen så bakstreverske og forskningsfientlige er professorer ved UiO er skremmende.
|
Sitat:
|
Det tror ikke jeg, mine poser under øynene forsvant ved høykarbokutt.
:unnskyldminfrekkhet: |
Nofima AS er eid av
|
Jeg synes Drevon var fantastisk jeg, hadde det ikke vært for han hadde ikke Fedon og de andres argumenter og synspunkter kommet så tydelig og godt fram :ja:
Men han var da ikke så nedlatende og ille som jeg har sett han før? Han fremstiller sine argumenter basert på den forskningen han velger å se på, og som ligger til grunn for de offisielle kostholdsrådene her i landet. Synes nå denne håndballdama var mye værre - ALL forskning viser at.... |
Dette var ein bra debatt! Eg har vore utan motivasjon for lavkarbo sidan sommaren, men nå fekk eg faktisk ny giv! Hurra for Fedon, han argumenterte godt i dag! Og ho dama frå "Nofima" var jo heilt på feil planet. Synest også at ho håndballspelaren bomma kraftig ein del gonger, og å stole på ei venninna som hadde prøvd lavkarbo nokre dagar, vel....
|
Sitat:
|
googler og leter på nofima sine sider, men finner ikke ut hva hun dama het - skulle likt å vite stilling/utdannelsen hennes - noen som har funnet det ut?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Fedon var råbra. Eneste problemet er at han snakker så fort at jeg virkelig må konsentrere meg for å få med meg alt han sier.
Men, selv konsentrasjonsevnen blir jo bedre med lavkarbo, og der har ikke jeg vært flink i det siste, så ergo, jeg kan skylde på meg selv! ;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Oi, hva man går glipp av uten televisjon! Men jeg gleder meg til å se dette i morgen. :)
Sitat:
|
Kunne ikke noen sendt hu dama fra nofima en mail? Har selv lyst, men frykteøig dårlig til å formulere meg. Spess når jeg er ivrig. Er så mange fantastisk gode skribenter her.
Hør hva poenget hennes med å skyte ut at vi spiser bacon med rømme på til frokost. Hva gagner det debatten? Opplyser du folk ved å lire av deg dette? Er jo slike som henne som gjør debatten ekstra uoversiktelig. Var mye mer hun sa som er helt bak mål. |
Sitat:
|
Skjønner at jeg har gått glipp av en spennende debatt, får tro jeg får tid til å se det på nettet snart!:rolleyes::)
|
Dette var en fantastisk debatt! Har akkurat sett denne ferdig på nettet. :stortsmil
Enig med de andre her som sier at Hexeberg, Kenn, og Fedon gjorde veldige gode inntrykk. Må spesielt si at Fedon fikk meg til å smile fornøyd mange ganger. Han er fantastisk. Synes også det var fint med pensjonisten som så ydmyk fortalte at han ikke var noen ekspert, men at han kunne stå inne for at dette var supert for han! Hun damen på kanten virket bare helt idiotisk. Hun ødelagte alt for seg selv med hennes kommentar om at vi ikke laget ordentlig mat, men bare spiste bacon med rømme på!! Og hun idrettsutøveren som mente at lavkarbo var dumt fordi noen av hennes venner hadde vært sliten etter 3 dager? Da har du ikke satt deg mye inn i lavkarbo før du kaster deg ut i det. Heldigvis ble hun godt irettesatt. Alt i alt en fantastisk time som jeg håper mange nordmenn fikk med seg! |
er det bare her det varer 29 min og stoppet midt i intervjuet av Kenn? :(
|
Sitat:
Jeg så hele debatten her: http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/793928/ 59:45 min :smile: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Bra debatt, og Fedon Lindberg har rett i det han sier. :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11. |