Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Veiedag for 15 kg-gjengen (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45854)

Lindemor 30-07-11 22:05

Sv: Veiedag for 15 kg gjengen

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av runnmensunn (Innlegg 1170624)
Halloen alle sammen, da er en vel tilbake etter en fin uke på Mallorca. Henger meg på Chalos. Ikke veid meg mens jeg var borte, og jeg gruer meg litt til onsdag....har syndet litt for å si det mildt :rodme: ikke lett i disse ferietider.

Får håpe det ikke er for ille til neste veiedag.

Grattis til dere andre med gode resultater, dere er jammen gode :)

Utenom tema, men hvor på Mallorca var du?

Jeg tar med meg mine to yngste barn til Alcudia mot slutten av august og vi gleder oss veldig. Jeg var i Alcudia sist i 1987...det er leeenge siden det.

Lykke til i dagene som kommer før veiing! Spist er spist og heldigvis kommer det nye dager og nye muligheter til å velge anderledes. Hurra! :)

Chalos 31-07-11 11:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av runnmensunn (Innlegg 1170624)
Halloen alle sammen, da er en vel tilbake etter en fin uke på Mallorca. Henger meg på Chalos. Ikke veid meg mens jeg var borte, og jeg gruer meg litt til onsdag....har syndet litt for å si det mildt :rodme: ikke lett i disse ferietider.

Får håpe det ikke er for ille til neste veiedag.

Grattis til dere andre med gode resultater, dere er jammen gode :)

Velkommen tilbake :) Nei, det er ikke helt lett i disse ferietider.. Jeg har vert hard hele veien på å ikke skeie ut, og satte meg som en liten belønning at når jeg hadde gått ned 10kg skulle jeg få skeie ut på ett måltid, men dette måltiden kom et par kg tidligere, og nå sliter jeg med megastor dårlig samvittighet og gruer meg til å gå på vekta :(

Er jo på ferie på den plassen jeg kommer fra, og der var det bygda dag og de serverte Bacalao (usikker på om det skrives slik, men du skjønner vell hva jeg mener) og det er jo en stor FAVORITT så klarte liksom ikke å stå mot.. Men håper ikke den gjorde så alt for stor skade iallefall..

Vi får krysse fingrene for at tallet på vekten ikke er så ALT for ikke på onsdag :klem:

runnmensunn 31-07-11 15:44

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindemor (Innlegg 1170650)
Utenom tema, men hvor på Mallorca var du?

Jeg tar med meg mine to yngste barn til Alcudia mot slutten av august og vi gleder oss veldig. Jeg var i Alcudia sist i 1987...det er leeenge siden det.

Lykke til i dagene som kommer før veiing! Spist er spist og heldigvis kommer det nye dager og nye muligheter til å velge anderledes. Hurra! :)

Vi var og på alcudia. Lå på et hotell ca 20 min utenfor sentrum, condesa de la bahia. Storkoste oss, nydelige strender og passelig temp :) Vi bruker alltid og kjøpe all inclusicve, barna er så små så det er litt pes og ta de med ut hele tiden for og spise. Trodde det ville bli kjempelett og holde lavkarbo med buffè hver dag, men den gang ei. Hadde masse nydelig salater, men i samtlige var det noe ¨forbudt¨ :rolleyes:. Sausene og dressingene tror jeg det og var en del stivelse i... så da satt jeg igjen med kjøtt :hjelp:
Var så matlei de siste dagene at jeg begynte å sette tenna i alt :eek:

Men men spist er spist...

runnmensunn 31-07-11 15:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Chalos (Innlegg 1170834)
Velkommen tilbake :) Nei, det er ikke helt lett i disse ferietider.. Jeg har vert hard hele veien på å ikke skeie ut, og satte meg som en liten belønning at når jeg hadde gått ned 10kg skulle jeg få skeie ut på ett måltid, men dette måltiden kom et par kg tidligere, og nå sliter jeg med megastor dårlig samvittighet og gruer meg til å gå på vekta :(

Er jo på ferie på den plassen jeg kommer fra, og der var det bygda dag og de serverte Bacalao (usikker på om det skrives slik, men du skjønner vell hva jeg mener) og det er jo en stor FAVORITT så klarte liksom ikke å stå mot.. Men håper ikke den gjorde så alt for stor skade iallefall..

Vi får krysse fingrene for at tallet på vekten ikke er så ALT for ikke på onsdag :klem:

Mmmm Bacalao.....nam nam

Vi får grue oss sammen til å gå på vekta, uansett så er vi motivert i dag og gasser på videre. :D

Lindemor 03-08-11 11:31

Onsdag og veiedag!!! :D

Her er mine tall:

Sist onsdag: 86,5 kg
Denne onsdag: 85,5 kg.

:D:D:D

Hvordan går det med dere andre? :)

runnmensunn 03-08-11 12:57

Vekt i dag 74,8 :D

Husker at vekten var over 75 kg for to uker siden. Så at jeg veier mindre etter ferien er jeg storveis fornøyd med. Har hatt en del utskeielser :rodme:

Gratulerer med fin nedgang Lindemor, venter spent på dere andre.

Ha en strålende dag alle sammen;)

Peppa Gris 03-08-11 15:44

Etter en bytur på lørdag veier jeg mer en på lenge :( *sur og grinete*

Chalos 03-08-11 18:41

Fikk ikke veid meg i dag heller (siden jeg ikke er hjemme og vil bruke samme vekta) så jeg skal veie i morgen :) Men ser at cm. blir mindre da :)

Bittemoren 03-08-11 19:28

Så flinke dere er :D

her har det heldigvis stått på stedet hvil i ferien ,men nå er jeg tilbake igjen så det blir ikke noe reell veiing før neste uke :)

Snorkfrøken.... 03-08-11 23:31

Heisann gjengen:)

vekt forrige onsdag: 82,5
Vekt idag: 82,0

Jeg har forandret ltt på kostholdet mitt. Jeg har økt karbonivået litt siden det har vært stor stilstand de siste ukene. Og gikk ned 0,5 g på noen dager. Er veldig fornøyd med det:). Man skal jammen megprøve seg frem på dette kostholdet, det er tydeligvis ingen fasit;)

Bee 08-08-11 08:16

Hei folkens!

Jeg har vært på ferie, så jeg har ikke hatt muligheten til og veie meg. Noe forteller meg dog at jeg har gått opp litt.
Har holdt meg til lavkarbo, men vi har spist heeele tiden. *mett fortsatt*

Gikk i alle fall på vekta i dag, og den viser 1 kg opp. Satser på at det bare er vann. :p

Chalos 08-08-11 11:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bee (Innlegg 1176366)
Hei folkens!

Jeg har vært på ferie, så jeg har ikke hatt muligheten til og veie meg. Noe forteller meg dog at jeg har gått opp litt.

Gikk i alle fall på vekta i dag, og den viser 1 kg opp. Satser på at det bare er vann. :p

Man skal jo kunne kose seg litt ekstra på ferie da :) så tipper den ferie kg'en din går fort ned igjen ;)

Peppa Gris 08-08-11 11:53

27.7.11: 72.7 kg
08.08.11: 71.9 kg

12 dager: 0.8 kg, noe jeg sier meg superfornøyd med siden jeg sprakk og gikk opp noen kg. Nå er både de kgene og 0.8 kg borte. Hurra!

Lindemor 08-08-11 11:57

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bee (Innlegg 1176366)
Hei folkens!

Den kiloen blir fort borte! Synes du har vært kjempeflink! :heia:

Lindemor 08-08-11 11:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris (Innlegg 1176628)
27.7.11: 72.7 kg
08.08.11: 71.9 kg

12 dager: 0.8 kg, noe jeg sier meg superfornøyd med siden jeg sprakk og gikk opp noen kg. Nå er både de kgene og 0.8 kg borte. Hurra!

Gratulerer! Så bra! Stå på videre! :heia:

Bittemoren 09-08-11 07:44

:heia: peppaGris kjempe bra resultat da :)

Conjurier 09-08-11 22:06

20 juli: 95.7
27 juli: 95.3
3 aug: 95

Conjurier 10-08-11 09:04

10aug: 93.8

Lindemor 10-08-11 09:23

Onsdag og veiedag!!! :D

Her er mine tall:

Sist onsdag: 85,5 kg
Denne onsdag: 84,5 kg

:D:D:D

Hvordan går det med dere andre? :)

Lindemor 10-08-11 09:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Conjurier (Innlegg 1178476)
10aug: 93.8

Gratulerer! :D

:heia:

Conjurier 10-08-11 10:24

Var godt et med et jafs i vekta igjen ja ;) Begynner å nærme meg vekta jeg vil på da(ca 10kg igjen) så er fornøyd så lenge det går nedover :)

Ser du og fikk en kilo nedgang :) Gratulerer ;)

Chalos 10-08-11 10:52

Vekt forje gang:86,6
Vekt denne gang:85,5
:D :D

Altså litt over 1kg ned. Håper det fortsetter slik :)

runnmensunn 10-08-11 20:47

forrige uke 74,8
i dag 73,5

hurraaa

og grattis til alle, bra nedgang dere :D :D

Bittemoren 11-08-11 10:06

Gratulerer så masse med nedgang :)

Jeg har vært på vekten i dag og det ble 0,7 ned :heia: og så lenge som jeg har stått på stede hvil så kjenner jeg at det var bra at vekten pekte nedover håper det fortsetter slik :D

Tallulah 16-08-11 17:35

Kjempeflotte tall på dere alle! :D

Er tilbake etter flytting og oppussing, nå på nett også :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33.