![]() |
Sv: Veiedag for 15 kg gjengen
Sitat:
Jeg tar med meg mine to yngste barn til Alcudia mot slutten av august og vi gleder oss veldig. Jeg var i Alcudia sist i 1987...det er leeenge siden det. Lykke til i dagene som kommer før veiing! Spist er spist og heldigvis kommer det nye dager og nye muligheter til å velge anderledes. Hurra! :) |
Sitat:
Er jo på ferie på den plassen jeg kommer fra, og der var det bygda dag og de serverte Bacalao (usikker på om det skrives slik, men du skjønner vell hva jeg mener) og det er jo en stor FAVORITT så klarte liksom ikke å stå mot.. Men håper ikke den gjorde så alt for stor skade iallefall.. Vi får krysse fingrene for at tallet på vekten ikke er så ALT for ikke på onsdag :klem: |
Sitat:
Var så matlei de siste dagene at jeg begynte å sette tenna i alt :eek: Men men spist er spist... |
Sitat:
Vi får grue oss sammen til å gå på vekta, uansett så er vi motivert i dag og gasser på videre. :D |
Onsdag og veiedag!!! :D
Her er mine tall: Sist onsdag: 86,5 kg Denne onsdag: 85,5 kg. :D:D:D Hvordan går det med dere andre? :) |
Vekt i dag 74,8 :D
Husker at vekten var over 75 kg for to uker siden. Så at jeg veier mindre etter ferien er jeg storveis fornøyd med. Har hatt en del utskeielser :rodme: Gratulerer med fin nedgang Lindemor, venter spent på dere andre. Ha en strålende dag alle sammen;) |
Etter en bytur på lørdag veier jeg mer en på lenge :( *sur og grinete*
|
Fikk ikke veid meg i dag heller (siden jeg ikke er hjemme og vil bruke samme vekta) så jeg skal veie i morgen :) Men ser at cm. blir mindre da :)
|
Så flinke dere er :D
her har det heldigvis stått på stedet hvil i ferien ,men nå er jeg tilbake igjen så det blir ikke noe reell veiing før neste uke :) |
Heisann gjengen:)
vekt forrige onsdag: 82,5 Vekt idag: 82,0 Jeg har forandret ltt på kostholdet mitt. Jeg har økt karbonivået litt siden det har vært stor stilstand de siste ukene. Og gikk ned 0,5 g på noen dager. Er veldig fornøyd med det:). Man skal jammen megprøve seg frem på dette kostholdet, det er tydeligvis ingen fasit;) |
Hei folkens!
Jeg har vært på ferie, så jeg har ikke hatt muligheten til og veie meg. Noe forteller meg dog at jeg har gått opp litt. Har holdt meg til lavkarbo, men vi har spist heeele tiden. *mett fortsatt* Gikk i alle fall på vekta i dag, og den viser 1 kg opp. Satser på at det bare er vann. :p |
Sitat:
|
27.7.11: 72.7 kg
08.08.11: 71.9 kg 12 dager: 0.8 kg, noe jeg sier meg superfornøyd med siden jeg sprakk og gikk opp noen kg. Nå er både de kgene og 0.8 kg borte. Hurra! |
Sitat:
|
Sitat:
|
:heia: peppaGris kjempe bra resultat da :)
|
20 juli: 95.7
27 juli: 95.3 3 aug: 95 |
20 juli: 95.7
27 juli: 95.3 3 aug: 95 10aug: 93.8 |
Onsdag og veiedag!!! :D
Her er mine tall: Sist onsdag: 85,5 kg Denne onsdag: 84,5 kg :D:D:D Hvordan går det med dere andre? :) |
Sitat:
:heia: |
Var godt et med et jafs i vekta igjen ja ;) Begynner å nærme meg vekta jeg vil på da(ca 10kg igjen) så er fornøyd så lenge det går nedover :)
Ser du og fikk en kilo nedgang :) Gratulerer ;) |
Vekt forje gang:86,6
Vekt denne gang:85,5 :D :D Altså litt over 1kg ned. Håper det fortsetter slik :) |
forrige uke 74,8
i dag 73,5 hurraaa og grattis til alle, bra nedgang dere :D :D |
Gratulerer så masse med nedgang :)
Jeg har vært på vekten i dag og det ble 0,7 ned :heia: og så lenge som jeg har stått på stede hvil så kjenner jeg at det var bra at vekten pekte nedover håper det fortsetter slik :D |
Kjempeflotte tall på dere alle! :D
Er tilbake etter flytting og oppussing, nå på nett også :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33. |