![]() |
Sv: Juniskravletråden 30+
Opprinnelig lagt inn av madamode, her.Sender deg en stor klem og mange lykkeønskninger :) takk - har hatt en super dag! og vekta - den var god den og - 1 på nok ei uke!:p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hmm.. ingefær aner jeg ikke, men tror det er lavkarbovennlig ;)
------- Jeg har spist 9 egg idag!! DET er mye det! |
ingefær er veldig lavkarbovennlig. det skal så lite til for å få mye smak ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Oi, det var mitt innlegg nr 1000!
|
Da var eksamen vell overstått, og jeg fikk en SEKSER! Er så utrolig stolt nå! :D Trodde alt gikk i dass, men så gjorde det visst ikke det, eneste i klassa med sekser, hihi :D Så, nå har jeg feira med løvsteik, sellerirotfries og pepsimax :)
|
Sitat:
Jeg sitter her og tygger på shirataki-ris. Merkelig konsistens på det her, men det funker. |
Sitat:
Takk! :D |
Sitat:
|
Jeg lurer på å prøve en uke med fettfaste. Blir litt merkelig, men en uke skal da gå bra. Er litt usikker på hva som trenger å kuttes ned på bortsett fra fløte, ost og c.f. Blir nok mye squash i alle fall... Svinekjøtt og kylling er jo magert, så blir nok mye av det også. Så tomatpurèsauser uten fløte i... Trenger litt kickstart nå føler jeg. Tror jeg har stått stille ganske så lenge.
|
Sitat:
|
Huff, jeg blir så frustrert! Virker som om kroppen ikke vil lengre ned en 69. Selv om jeg gjør alt rett, så vipper vekta mellom 70 og 69.. Vet det er slik med lavkarbo at når kroppen føler den er fornøyd så stopper den, men jeg er jo ikke ferdig nå??
Aner ikke hva jeg skal gjøre videre nå for å se om det løsner.. Skal begynne å trene til sommeren, men har ikke mulighet til det før om ett par tre uker. Vurderer å begynne på fedonveien, men er usikker der også.. *frustrert* |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Fant denne da: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=570519
Mye der som er lavkarbo også. |
Jeg gikk og handlet litt urter og sånt i dag til min meieriproduktfrie uke, og så fant jeg sukkerfri sweet chilisaus! HURRA! Uken som kommer er reddet :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18. |