![]() |
Sv: Røykeslutt!
Stolt jeg! 50 DAGER og fortsatt røykfri:D
Men buksene mine har blitt ubehagelig trange:( |
VELDIG BRA !! :D
Gratulerer og stå på :heia: Blir bare bedre å bedre ;) |
Sitat:
Blir så glad for gratulasjoner!! Tøffe tak innimellom, men pokker heller, Jeg er en ikkerøyker!! NEMLIG!!:D |
Sitat:
Så lenge de bare er ubehagelig trange, og ikke alt for små...da synes jeg du skal være sabla fornøyd jeg altså :heia: |
Sitat:
Men fra i dag er meieriprodukter ut:D Har ikke råd til ny grderobe nå:o |
Sitat:
Gått så lang tid uten røyk nå, så da kan du begynne å fokusere på andre ting igjen ;) Sier hun som antagelig må ha ny bunadsvest :o |
Sitat:
Om 1 år er vi 2 røykfrie sylfider! ( om det er et mål da:rolleyes:) |
Sitat:
Ikke fortvil om buksene blir litt trange. Du får det av igjen. .....Jeg hadde 3 lange opphold før jeg sluttet for godt. Grunnen til at jeg begynte igjen da var at jeg syntes det kom på for mange kilo. Idiot var jeg :mad: Ikke gjør samme tabben. Ps: Takk for melding :klem: |
Sitat:
og så sunn som jeg får til å være. om jeg blir sylfide av det, ja så la gå :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ha en strålende dag :klem:
|
Håper det har gått bra med deg i påsken :)
|
Hvordan går det med alle flinke folk?;)
Jeg kan altså feire 16 måneder som røykfri i disse dager, men akkurat i dag har jeg plutselig lyst på røyk etter frokost!:eek::eek::eek: Må være fordi vi var innom et vennepar i går som røyker og snakket litt vel mye om røyk og vaner og sommer og sitte ute og....... Hadde jeg visst at det ikke var røyk i huset, så, men vet det ligger noen pakker nede som jeg har "stjålet" fra min sønns lommer.......... Nei, uff, får bare finne på noe å beskjeftige meg med til det går over!:p |
Sitat:
Nei huff! Ikke tenk tanken en gang! Jeg får fremdeles noen få flashbacks om hvor godt det var med sigaretter 6-7 år etter røykeslutt. De går over på noen sekunder. Stå på! - |
80 dager røykfri i dag!!
Stolt!!:D |
Sitat:
Jeg ga bort lighteren min i dag, jeg. Etter drøyt 16 måneder som røykfri, har jeg ingen grunn til å gå med fyr i vesken, liksom!:p Hender det stikker til med røyklyst i disse varme utesitter- dager, men jeg røyker jo ikke!:w00t: Ingen grunn til at jeg skulle ta en røyk, altså!;) |
Sitat:
Beste vi kan gjøre for helsa vårres:D |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Stå på! Forresten, du vet vel at Langaard er navnet på et gammelt norsk tobakksfirma? http://www.conrad-langaard.no/ - |
Hvordan går det? Fortsatt en ikke-røyker? Håper det fortsatt går bra! Ble litt inspirert :) jeg er sosial-røyker, var storrøyker for mange ør siden! Etter lavkarbo-start, har jeg tatt 1-3 røyk om dagen...
|
Sitat:
Er i røykesluttstadiet enda, er jeg redd!! Sambo slutta for over et år siden, så det er mye!!mas er jeg redd!:eek:!' |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40. |