![]() |
Sv: Kroppsform? (eple, pære ... druer?)
Jeg lurer veldig på den butikken som mener folk med timeglassform har jordbærform, altså. Ser f.eks Marylin Monroe sånn ut?:
http://i42.tinypic.com/wa54j6.jpg |
Sitat:
Synes hun ser velbalansert og ikke topptung ut i alle fall. Selv anser jeg også meg selv som timeglass. Jeg er like bred fra side til side skuldre/hofter, men omkretsen blir jo mye større. Rumpa er jo absolutt til stede, og det blir + en god del centimeter. Puppene er imidlertid for små, men jeg nekter å være pære med mine brede skuldre, nemlig! |
Marilyn :love:
|
Åherregud, den dama får meg nesten til å skifte fil! :sikle: Haha.
Da er det mulig jeg er jordbær, forsåvidt, enn om jeg ikke har så veldig store pupper. Skuldrene mine er jo 111 cm, og hoftene 93 ... |
Marilyn er nydelig ja... :)
Jeg har alltid lurt på hvilken fasong jeg egentlig har, er verken eple, pære eller timeglass i alle fall. Etter å ha studert Trinny og Susannahs side har jeg kommet til at jeg må være vase tror jeg. Har nemlig ikke noe særlig å skryte av når det gjelder både hofter eller midje egentlig, selv om jeg er 15 cm smalere rundt midja enn rundt hoftene - det synes ikke noe særlig. Antagelig pga den lille bollemagen som aldri forsvinner. http://www.dailymail.co.uk/femail/ar...ypes--you.html |
Sitat:
|
Jeg er vel en blanding av goblet og brick, jeg da. Okidok!
|
dæven vart skræmt no:D
var ikke mye pent nei. lurer på om hun kommer til og knekke hvis det blåser mye ute;) |
Sitat:
|
I hine hårde dager var jeg helt klart timeglass. Har alltid vært brei over skuldrene og rund over rompa, men fikk alltid komplimenter over min smale midje. Begynner å ane at jeg har et "liv" - midje under den digre stressmagen et sted. Håper på å finne både midjen og sixpacken i løpet av året, må bare jobbe meg gjennom eplet og det tar tid :D
Har en bok, "Hold it you're exercising wrong" hvor kroppsfasongene blir delt inn i følgende hovedkategorier: cone - de som er tunge på toppen men smalner av nedover, typisk mannfolkfasong (ohhh nå fikk jeg bilder av et mannfolk med cone fasong og sixpack på netthinna :w00t:) ruler - linjal. Personer som har lite kurver og vekten likt fordelt på kroppen. Typisk for runway modeller. spoon - skje, de som er smale oppe og breie nede eller pærefasong som vi kaller det. Typisk kvinnfolkfasong hourglass - timeglass, typisk kvinnfolkfasong, kurver og smal midje er stikkordene. Eplefasong skjuler som oftest enten et timeglass eller en linjal, for det at man har klart å legge på seg rundt magen. |
Sitat:
Marilyn, ja. Det er vel den hotteste dama i hele forrige århundre :D |
Sv: Kroppsform? (eple,pære..druer??)
Jeg er en pære. Jeg har alltid brukt større størrelse på underdel enn overdel. Normale pupper, så timeglass er jeg ikke. Jeg har stor rumpe, store lår og store legger.
Sitat:
Sitat:
|
Sv: Kroppsform? (eple,pære..druer??)
Sitat:
Figuren hennes minner mer om timeglass, selv om hun ikke har gigamugger:geip: |
Hmmm takk for svar. Er vel kanskje de to formene jeg har lurt på selv. Ønsker meg helfigurspeil. Lettere å se det selv da kanskje.
|
Sitat:
|
Gigamugger :lol:.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg er ikke smal over skuldrene altså, har aldri vært, og heller ikke akkurat smal over magen når kiloene legger seg på.... Har heller ikke typisk breie hofter. Har regnet meg selv som eple? Kan jeg fortsette med det? :) |
Sitat:
|
takk LifeJack :D
|
Sitat:
Men nå har jeg jo ikke målt resten av kroppen, så det får jeg ta i morgen når jeg skal på vekten, for nå begynner jeg å bli litt urolig her. |
Hvilken kroppsfasong har så jeg???? :)
http://i1228.photobucket.com/albums/...g?t=1296402021 http://i1228.photobucket.com/albums/...g?t=1296403640 |
Ikke at jeg har peiling, Jabba, men ut fra alt jeg har lest nå, så ville jeg satt en knapp på jordbær :).
Pene skuldre du har, forresten! |
Det var enklere i gamledager når man enten var eple eller pære..
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48. |