![]() |
Sv: Hva har du spist i dag?
Mandag:
1 yoplait med 13 nøtter 2 knekkebrød 2 1/2 egg litt kaviar 1 Bar 3 små fiskekaker og 1 lite lavkarbo knekkebrød 1 yoplait ..ellers masse te i alle varianter! |
Mandagens:
Sjokofrokostblanding 2 ed kjeks, fem nøtter ED-omelett, to skiver skinke, en skive ost, agurk, tomat, salat fem nøtter To skiver laks og to skiver ost rullet inn i to salatblader. Rester fra gårsdagens wok med salat en halv bar Trening: 20 min zumba express :heia: |
Folkens jeg trenger litt hjelp her!! har gått på ketolysekur i en uke nå,, jeg ble så kvalm av egg etterhver at det medførte sprekk i helga.. dumt dumt.. men sånn er det. I dag kjøpte jeg atkins frokostblannding som kun har 6 karb per 100g som jeg eventuellt kan ha til frokost med naturell yoghurt. Har noen prøvd den før?? er den tillatt i ketolyse?? Har også prøvd den soya brød,,, men den smakte helt :eek:
Jeg sliter mest med frokost på denne kuren, da jeg ikke er glad i egg. noen tips hva jeg ellers kan spise til frokost?? fortvila nybegynner:confused: |
Hei Kelly, nå er du inne på Eurodiett- kostholds filosofien. Her kan vi lite om Ketolyse kuren. Hva med å prøve forumet under KETOLYSE, der tror jeg mange kan hjelpe deg! For det trenger vi av og til;) Lykke til videre!
|
Tirsdag:
Ed-omelett 2 ED-kjeks 4 skiverskinke 2 ED-kjeks En halv bar Grillet kylling og salat, litt cashewnøtter 2 ed-kjeks og en halv bar Trening: 45 min indoor walking :heia: |
Tirsdag!
1/2 bar yoplait 10 nøtter 1/2 bar 3 egg, kaviar, 2 knekkebrød ørret salat brokkoli og campignonsaus 2 glass champagne og to kopper kaffe med skjønne, blide og herlige GRO!...holdt på å si GROTINGELING da vi møttes:D |
Onsdag:
1 allevoshake (er gått tom for min elskede sjokofrokostblanding. :() 2 Edkjeks, 5 nøtter ED-omeletten, 2 skiver skinke, 1 skive ost, salat, tomat, agurk. 2 Edkjeks, 5 nøtter En halv bar Laks og brokkoli, to t-skje rømme Til kveld er det et halvt glass rødt og en halv bar som står på menyen... Trening: Zumba Express :heia: |
Glemt å føre opp her siste dagen, men ingen store utskeielser hvertfall.
Lørdag: Litt eggerøre, to skiver skinke, salat og agurk 2 ED -kjeks To skiver skinke, en kalkunpølse 2 Ed-kjeks Kylling tandoriform med salat Et halvt glass rødt og snart en sjokoladebar til lørdagskos... |
Idag, Mandag:
1 youghurt yoplait, 1o paranøtter, 1/2 bar 1Bar etter trening 2 kyllinglår, 1 youghurt y og 10 valnøtter 3 sunne pannekaker 4 biter sukkerfri sjokolade ed pasta med laks i fløtesaus |
Søndagen gikk bra, men for trøtt til å huske. ;)
Mandag: Sjokofrokosten 2 edkjeks- 5 mandel Eggerøre, to skiver skinke, en osteskive, grønt og tomat 2 edkjeks- 5 nøtter En kotelett, salat, litt tandorisaus En halv bar... |
Tirsdag: ( rar og travel dag...mye haste spising)
Sjokolade frokost blanding 20 nøtter 1 youghurt 2 lavk.knekkebrød med skinke, ost, paperika Mørk sjokolade 4 biter 1 Bar 3 fiskekaker og brokkoli 2 lavk.knekkebrød med tunfisksalat |
3 små skiver m deilig lavkarbo-brød (oppskrift, se min blogg) med smør, salatblad, 1 skive pimientoost og en skive hamburgerrygg på hver, og litt majones og agurkskive på toppen. Jeg drakk vann til.
|
Tirsdag:
Sjokofrokost 2 Edkjeks Ed-omelett, to skiver skinke, salat 2 edkjeks - halv bar - 2 skiver skinke Grillet kylling og salat med fetaost Et glass rødt og fire biter sukkerfri sjokolade Trening: Indoor walking. :heia: |
Onsdag:
Sjoko-frokost blanding Eggerøre, skinke, bacon, tomat, ruccola, 1/2 avocado, blåbær og 3 små biter honning melon (lav gi faktisk) 1Bar 1Sjokoladefrokostblanding ED-pasta med kylling, tomat og pesto |
Min onsdag:
Sjokofrokost 2 Ed-kjeks Egg, skinke,ost, tomat, salat, agurk En halv bar ED-pasta med grønnsaker og litt fetaost En halv bar |
Frokost: SJokofrokosten
Mellom: 2 skiver skinke, 2 kjeks Lunsj: 1 ED pannekake Mellom: 2 kjeks Middag: ED-pasta og brokkoli Kvelds: 2 kjeks og et halvt glass rødt. TRening: Zumba :heia: |
Torsdag:
Frokost: Sjokofrokost-blanding Mellom: 1 Bar Lunsj: 2 Kliknekkebrød med tsaziki og spekeskinke 1 youghurt 0,0% Mellom: Soyanøtter Middag: Laks med brokkoli/sellerirot pure Etter trening: Sjokofrokostblanding og 1/2 bar ( Pilates 55 min på stor ball....hardt...) |
Hmm, ikke skrevet her på noen dager...
Har blitt litt ekstra kos i helgen, men alikevel under kontroll, så da er jeg fornøyd. :ja: Mandagen hittil: 3 Kjeks Ost, egg, skinke, salat 3 Kjeks 2 kalde kalkunpølser (så forkjølet og ikke matlyst, men måtte ha noe i magen). 1 bar... Vi skal kose oss med litt kyllingvinger i kveld og jeg skal smake en bitteliten snik av Valentinskaka til kvelds. Fra i morgen er det full skjerping, men spørs om jeg kan trene da... |
Hei!
Ser at vekten ikke går så fort ned som i fase 1 nei...:( Skyldes selvfølgelig at jeg utsatte all sosial morro til februar og nå renner det liksom inn med ting jeg bare MÅ delta på. Har vært flink med maten, nesten ingen tulling der...verre med vinsmakingen. ;) Men det jeg lurer på er om det er ok med melkeprodukter i fase 2 eller ikke. Legen sa ikke, men jeg ser at dere spiser yoghurt og ost??? Det hadde vært deilig..:) |
Hei Catha, det har lett for å skli litt ut i fase 2, kjenner til den....når man får smak på mat og vin igjen så blir terskelen ofte litt lav for å smake på andre ting.
Ost og yoghurth hører til fase 3..... |
Tirsdag:
Sjokofrokost 2ED-kjeks Kyllingvinger, rømme Kyllinglår, salat 1 bar |
Onsdag:
Sjokofrokost En pakke ED kjeks Et kyllinglår, salat med litt fetaost 1 bar En kaffe med litt bayles (syk = medisin. ;)). |
Sitat:
|
Nå må jeg tenke litt...tror jeg gikk 30 dager på fase 1 og ca 60 dager på fase 2, men innimellom kom det jo sosiale ting som gjorde at man var over i fase 3 og så tilbake til fase 1 og 2 igjen. Nå er jeg i en kombinert fase 2/3 alt etter som hvordan dagene mine er og hvor travelt jeg har det. Ser at jeg bruker ED mest til de kjappe måltidene som frokost, mellommåltid og kvelds. Og så spiser jeg vanlig mat til lunsj og middag, funker veldig greit.
Veldig lurt å ta en uke i fase 1 hvis ting har begynt å skli ut. Men husk å skille på hva du tenker på som er utskeielser...(eller planlagt kos som vi kaller det her inne. ;)), det å bytte ut et ED-måltid med f.eks proteiner og gr.saker er liksom ikke den store utskeielsen og påvirker ikke vektnedgangen noe særlig. Det som er "problemet" er at en får smaken på mat og så skal man bare smake litt på det og litt på det og så er man plutselig i fase 4. Men så lenge man klarer å hente seg inn igjen så har man kommet langt. :ja: Lykke til. :heia: |
rester fra i går kveld.
kylling og coleslawe med kryddersmør. men nå er det slutt på kylling,blir jo så fort sulten igjen. måtte drikke 2 kopper med kaffe og fløte i natt da ungene ville opp kl halv tre. hva gjør man ikke for å holde seg våken...gjesp, har vært oppe siden. blir mange kaffekopper i dag kjenner jeg:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02. |