![]() |
Sv: Butten og Fofa sin felles vei nedover
Ja, det med et ustabilt humør kan jeg virkelig skrive under på!! Vanligvis er jeg alltid glad og positiv...men det har ikke vært helt enkelt de siste par mnd... Typen min har ikke sagt noe, men han kontakter meg mye mindre...og nå er det over en uke siden jeg hørte fra han. så, derfor tenker jeg at det ikke ser helt lovende ut...
Jeg har fri i helga, og skal i kveld på jentejulebord!! Gleder meg masse. Det skal bli godt å kose seg i godt selskap, og forhåpentligvis få tankene litt bort fra mitt tragiske kjærlighetsliv.. Har du planer for helga? Hvordan ligger du an med julegavene? |
ÅH så kjekt da med jentejulebord:)
Jeg ble ferdig med julepresangene i går,har bare til guttene igjen da ,har ikke peiiling på hva jeg skal kjøpe til dem. I dag har jeg migrene dag så det er ikke så lenge siden jeg kom meg opp fra senga her.Så resten av dagen er nok gått i dass ja!!klarer ikke bevege meg så mye ser du:mad:sÅ ,må nok holde meg i ro, ellers blir det senga igjen..se her du ble det litt klaging på meg o:D Må kose deg masse på julebord da:):klem: |
Nå Fofa, hvordan er formen i dag da?
Haddde du det kjekt i går?Håper du får en fin dag. |
Hei!
Jeg hadde det kjempegøy på lørdag...men det ble nok litt i meste laget alkohol:o Jaja..er tilbake på jobb nå.. Hvordan går det med deg? |
Joa her går det fint vettu.Maten går greit for tiden ikke store sprekkene her så det er bra vettu:)Men fra lille julaften er der fri fra ketolyse og da skal jeg ha "vanlig "mat med måte:D
Planene dine ang mat i julen da? |
jeg tenker det samme som deg ang jula. jeg har fri fra lillejulaften, og hele den helga. Så de dagene i helga skal jeg spise det som blir servert. Men fra mandag er det tilbake til ketogen kost igjen. Jeg jobber på nyttårsaften, så da går det greit å holde seg til ketosen..håper jeg hehe:)
|
Vil ønske deg en riktig GOD JUL!!!
Har du ikke journal du Fofa? Håper du får en kjempefin jul og så må du kose deg masse:klem:klem fra Butten:) |
Takk skal du ha!! Og samme til deg:gave::blomster:
Jeg har ikke journal, nei... Håper du får ei virkelig trivelig jul!!! Klem |
Herregud som jeg har spist i jula da!!!:o
Nå er det snart kraftig skjerpings her asså.Hvordan har det gått med deg Fofa i jula da? Jeg er oppblåst og så mett at ....uff uff klag og syt...så er det min egen feil og:cool: Så sånn har det gått her i jula ja:) |
Samme her!!! :mad::mad::mad: At jeg aldri lærer!!! Har ikke trent en dritt på leeeeenge heller. Sliter nå med diaré...skikkelig plagsomt!!! Håper bare dt gir seg snart...er på 3.dagen nå. så det er ikke helt bra.
Men, jeg har hatt en trivelig jul, da :) hehe |
Huff...gikk på en smell i dag og jeg... Skulle jo holde meg unna karber også på nyttårsaften...men, den gang ei!!! Hahaha...sjokk!! yeah right:-)
Jaja, i morgen tørkes støvet av sykkelen!! Jeg er på nattevakt nå, så jeg unngår ihvertfall bakfylla i morgen;-) Godt Nytt År!!! |
GODT NYTTÅR !!
Ja har blitt noen smeller her også så i morgen er det forhåpentlligvis trenings start igjen:D |
I dag er det ny start her ..frokosten en inntatt og er nå på full ketolyse kost igjen;):D
Da var julens og nyttårs sprekken over for nå og starter med godt mot i dag! Du da fofa hvordan er formen og humøret ellers? |
Hvordan står det til fofa?
Denne uken skal jeg ta frem spinningsykkelen igjen og jeg skal sykle i 3 timer denne uken ...bare så du vet det!!!nå er det nok latskap her i gården..begynne med 3 timer denne uken så skal det bli mer neste uke..osv. Du da er du i gang med trening eller?? |
Innom og maser igjen jeg ...:D
Da er jeg veldig stolt av meg selv for jeg har nemelig trent 70min i dag!!!Tenk ...30 min på sykkelen og 40min med kundaliniyoga:):Dtenk å klare å gjøre dette et par ganger i uka ,da er jeg fornøyd iallefall.Håpe det at jeg klarer å komme inni det for da må du bare til slutt,det blir en vane. Veldig positiv i dag ja:D |
Så bra!!!!!!:):):)
Skikkelig bra jobba!! Det står nok ikke så bra til her i gården:( Har spist masse karbo og dritt siden jul...og ikke trent noe som helst..MEN, nå blir det andre boller!!!!! I morgen starter jeg med trening i gjen!! OG selvfølgelig ketosemat!! Kjenner jeg er gira nå...da jeg ser hvor lite jeg liker kroppen min på høykarbo. Har ikke vært på vekta på lenge...og kommer nok til å unngå den en stund til...frem til jeg er godt igang med trening og kost igjen. Jeg har hatt pc'n på reparasjon noen dager, derfor jeg ikke har vært innom her på lenge. MEN, nå er det altså MITT nye år starter!! Jeg har tenkt å gjennomføre 30 day shred nå, samt sykle! Denne uka blir det altså 5 økter med Jillian, starter når jeg står opp i morgen ettermiddag(er på nattevakt nå). Også er plan å klare 5 timer på sykkelen denne uka, fra og med i morgen, onsdag:) SÅ, nå er det bare å brette opp ermene, og sette igang!!! This is it!!:) |
Så¨bra du er i gang Fofa:heia:
Da er vi i full gang igjen ja .I går trente jeg 30 min zumba,det var knallgøy .Så det har jeg tenkt å fortsette med. Ha en fantastisk dag og merker selv nå at når en kom over kneiken etter jula og kommer inni dette med maten ,så er alt så mye enklere:) |
Da har jeg trent 40min zumba i dag,deilig:D
|
Ja, jeg kommer etter..hehe
Fikk ikke starta med shreddingen i dag(onsdag, altså...er på jobb nå..)Men skal virkelig få satt igang med det nå!! Jeg har lasta ned en Zumba dvd for lenge siden, men har aldri prøvd den... Så, du mener det er bra trening, eller? |
Ja det synes jeg, fikk opp pulsen og svetten rant ,å ikke minst var det jo faktisk gøy:)
Skal nok få inn litt spinning innimellom og kombinere litt der.Men det merkes faktisk på energien at en trener ja:) Lykke til med treningen da Fofa. Håper jeg klarer ¨å fortsette med dette da...:o;) |
30MIN ZUMBA 40MIN YOGA Er superfornøyd med dagen trening:) |
Herregud så flink du er!! Jeg klarer ikke helt å komme meg i gang her.... ahh
|
YES!!!!:D
Endelig har jeg klart å komme meg i gang igjen!!! Den satt langt inne, men nå er jeg her! I går starta jeg på ketogen kost igjen:) Jeg sykla 30 minutter i går..skulle egentlig vært mer, men jeg var så sykt trøtt at det ble en kort økt. I dag har jeg nå sykla 80 minutter før frokost, DET kaller jeg en bra start på dagen hehe. Endelig er jeg i gang!!! Er skikkelig gira nå:D Jeg har bestemt meg for å kjøre HARDT nå. Altså, det med kosten går jo egentlig mer eller mindre av seg selv(bare jeg først har kommet igang). Men jeg skal virkelig satse på mye trening nå. Når jeg satt og svetta på sykkelen i morges, ble jeg enig med meg selv om at jeg skal nå målet mitt når det kommer til vekta til 1.mars. Meget mulig det er et urealistisk mål, men jeg skal virkelig prøve. Jeg trenger å ha litt press på meg for å gi alt. Og jeg VET at jeg kan, hvis jeg virkelig går inn for det. Det var dagens positive innspill fra meg hehe. P.S, jeg skaffa meg Zumba dvd'er i går, skal prøve å få testa det ut i løpet av helga! OG, jeg starter på Jillians 30 day shred i dag!! Er du med? Jeg har laget et eget innlegg om det under trening! Hiv deg med!!:D |
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/00020408.gifbRA JOBBA FOFA!!!
jEG HAR IKKE TRENT I DAG ENNDA MEN SATSER PÅ LITT ZUMBA MÅ BARE VENTE TIL DE ANDRE I HUSET HER GÅR UT:D Så bra du er i gang da,jiilians treningen har jeg ikke men fortsetter med zumba og yoga...og sykling innimellom:) FLINKE JENTA!!! http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
D ble det 30 min zumba unnagjort http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000203FB.gif
http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1 |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48. |