Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Middag (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=120)
-   -   Ostelasagne med Kavli jalapeno osteskiver (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37014)

LilleFly 19-05-11 21:14

Sv: Ostelasagne med Kavli jalapeno osteskiver

Prøvde den ikveld, skikkelig god!

aatinka 19-05-11 22:34

Laget denne i kveld, med sausen i post 2. Jeg fikk ikke den sausen til å tykne skikkelig, men det ble likevel den beste lavkarbolasagnen jeg har lagd til nå.

Vi hadde salat til og jeg lurer på når jeg blir sulten igjen... Skikkelig mektig!

MariaB 23-05-11 14:21

Lagde denne på fredag med ostesausen, og den var utrolig god! Hele familien likte den veldig godt, og den skal serveres i klubb i morgen! :)

Jeg "poppet" osteskivene i microen på forhånd, og det ga en veldig god tyggemotstand :)

Haense 23-05-11 21:03

Noe av det som står i denne tråden skal lages til Pacific Blue i kveld! HerreGUD så godt alt høres ut. HVOR HAR LAVKARBODIETTEN VÆRT I DE TI SISTE ÅRENE DA JEG HAR TRENGT DEN?!?!? :D

Haense 23-05-11 23:17

Finnes det noen terninger med syv sider? Isåfall ruller jeg en syver! Herre min hatt dette var godt. Laget det med sausen i post 2 og har fortsatt bakoversveis. Toro, GO HOME! :D

Tusen takk for denne oppskriften, trådstarter. Denne skal lages MANGE ganger i fremtiden! :)

Elanessë 24-05-11 14:45

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MariaB (Innlegg 1114293)
Jeg "poppet" osteskivene i microen på forhånd, og det ga en veldig god tyggemotstand :)

Noen sekunder på 750w da eller?

Glorfinia 25-05-11 21:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elanessë (Innlegg 1115385)
Noen sekunder på 750w da eller?

Jeg vil tippe at de ble nuka i et par minutter på full effekt, for da blir de sprø og harde liksom.

MariaB 27-05-11 21:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Glorfinia (Innlegg 1117140)
Jeg vil tippe at de ble nuka i et par minutter på full effekt, for da blir de sprø og harde liksom.

hehe, ja det var litt nuking inni bildet:p Men kun sånn at de ble seige, ikke helt sprø. 1 min kanskje?

Elanessë 28-05-11 10:27

Hvilken måte er det best å varme opp denne på?
Jeg tenkte å lage den i kveld for å ha til middag i morgen, men hvordan varmer jeg den opp?

marjusen 28-05-11 10:30

Jeg synes det er best å sette den 8-12 minutter i ovnen på 200 grader for å varme den opp. Hender jeg har den med på jobb og setter den i microen. Fungerer greit det og:)

Rosalille 29-05-11 16:55

Den beste lavkarbolasagnen jeg har smakt! Sambo mente den smakte nesten samme som moren hans sin (noe som virkelig er en stjerne i boka fra hans side;)) Brukte ostesausen i tillegg

Elanessë 30-05-11 13:01

Hmm... vet ikke hva jeg skal si. Prøvde denne i går, men er ikke HELT overbevist. Vi spiste den alle sammen, til det var tomt, men tør ikke påstå at det var den beste lasagnen jeg har smakt. Har enda tilgode å smake en skikkelig gooood lavkarbolasagne. Men denne var helt grei altså, bare en veldig syrlig smak på den syns jeg.

Jabba 30-05-11 13:07

Jeg ELSKER denne og laget den igjen på lørdag. Da laget jeg med den sausen beskrevet i innlegg 2. Jeg brukte en halv pakke med Kavli ost bacon og en halv pakke med den nye Kavli Pepperoni osten. Det er den beste variasjonen jeg har laget!

Jeiform 03-05-13 19:33

Oi.. Når man leter så finner man! Denne står å putrer nå. Lukter himmelsk! :p

Pisces89 18-01-14 20:41

Denne har jeg laget med (veldig) jevne mellomrom helt siden den ble lagt ut :) både på og av lavkarbo. Beste og enkleste lasagnen EVER :D

Pleier å kombinere ostesausen med kjøttet jeg da, for enkelthetens skyld,så etter at kjøttdeigen er stekt og tomatene er oppi, så har jeg oppi fløte og philadelphiaost og lar det koke i noen minutter :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.