![]() |
Sv: Hva har du spist til kveldsmat i dag?
Sitat:
|
ja jeg vil også ha oppskrift:D
|
Ja, det er bare det at jeg ikke brukte noe mål på noe av det, tok bare en dæsj av det ene og en slump av det andre.. Men jeg skal prøve å få komponert en oppskrift :)
|
Du er nok nødt for det nå, for vi er fler som også vil prøve :D
|
Spiste eggerøre med dill og purre, ørret og salat.
|
Salat med:
-Tomater -Agurk -Gulost -Hamburgerrygg Det hele blandet jeg inn med litt guacamole. Resten av salaten blir frokost/lunch og der har jeg hivd oppi: - Tunfisk - 1ts eddik Og rørd inn litt guacamole til. |
2 teskjeer heistad jordbærsyltetøy med 0,5dl fløte... :o
|
Honningmelon og jalapeno ost
|
....melon.....?? :confused:
|
2 knekkebrød med lavt karbo innhold og pepperost pluss 1 gulrot. Helt ny i dette gamet men slanket meg i maaaange år;)
|
1 hardkokt egg.
|
1 lunsjkake, 1 avocado, 2 fierrik med ost og agurk og smør, sukkererter og gulerot.
|
Er nybegynner med første kveldsmåltidet i havn.... litt peanøtter rett og slett og stooooort glass isvann. En kopp te med søtningsmiddel. That's it :)
Er det greit med peanøtter forresten??? |
Sitat:
karbene skal helst komme fra grønnsaker som vokser over jorda. Det er viktig å lese boka og sette seg godt inn i filosofien så du ikke går på en "blemme" |
Sitat:
|
Kan jeg spise rømmegrøt?? Det er yummi! :D
|
Her blir det 2 gulrøtter, og litt blomkål, som jeg kan dyppe i litt CF blandet med hvitløk....håper det er bra....jeg er heelt fersk på ketosediett..
|
Sitat:
|
Sitat:
Igår så ble kveldsmaten 1 gulrot(100gr) og 100 gramm blomkål....siden jeg hadde i meg litt karbo igår, så spiste jeg 1 gulrot for å få det opp litt....tror gårsdagen ble på rundt 14,45 karbo |
I dag ble middagen så sen at den heter kvelds:
Stor salat av: spinat og romanosalat (ca 100g tilsammen) 50g paprika (snackspaprika) 50g agurk 4 cherrytomater salatkrydder rømmedressing toppet med 2 store stekte champignon i skiver, med gastromatkrydder + en liten lammekotelett marinert i hvitløk, olje og rosmarin. og masse isvann VIRKELIG velsmakende :cool: |
Jeg spiste en DIGER kylling kebab og tømte innpå to bokser med battery som en siste krampetrekning!!
Men det er det slutt på nå i to måneder fremover :) |
ett kokt egg fylt med en blanding av eggeplommen, majones og kokt skinke i småbiter og en kransekakepinne.
|
Skulle ha havregrøt med cottage cheese i og blåbærsylte på. Har ikke litermål nå så grøten ble litt tynn, men jeg hadde oppi litt Lindberg müsli. Ble nydelig :)
|
Proteinshake og en neve nøtter :)
|
En LK-brødskive delt i fire med ulike oster: Brie, Roquefort, Creme Cherie og Comte. samt noen cherrytomater og en Farris. NAM
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38. |