Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Konkurranse! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35968)

Borghild 02-09-10 00:02

Sv: Konkurranse!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av loone (Innlegg 926733)
Nå har jeg hatt en 5-dagers sprekk med omtrent bare godteri som næringskilde alle fem dagene:p Det er den lengste sprekken jeg har hatt siden april, så er egentlig bare glad til for at den ikke ble lengre!
Tenkte at det passet seg bra å bli med på konkurransen fra idag idag av. Dette er dag 1 uten sprekk:D

Da er det godt du er tilbake på sporet igjen. Lykke til :D

Albertine6 03-09-10 08:39

toppers tråd.. :)
Jeg er på på min 7. dag på ketolyse etter en sprekk forrige uke pga at jeg ble dårlig. Har gått veldig bra:)

I kveld skal vi lage oss pizza med den bunnen som står på soyaprotein boksen. Den bunnen er veldig god synes jeg:) Gleder meg:)

Skal også steke meg litt ost i komfyren til snack... Nydelig:)
God helg til dere alle!!!:D

Nupsida 03-09-10 10:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Albertine6 (Innlegg 927394)
toppers tråd.. :)
Jeg er på på min 7. dag på ketolyse etter en sprekk forrige uke pga at jeg ble dårlig. Har gått veldig bra:)

I kveld skal vi lage oss pizza med den bunnen som står på soyaprotein boksen. Den bunnen er veldig god synes jeg:) Gleder meg:)

Skal også steke meg litt ost i komfyren til snack... Nydelig:)
God helg til dere alle!!!:D

oppskrift?? :D

MarensLille... 03-09-10 10:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nupsida (Innlegg 927465)
oppskrift?? :D

Den står jo på boksen da!!! :p:p:p

loone 03-09-10 10:59

Dag 3 på superstreng psmf-kost UTEN en eneste liten sprekk! Nå har jeg gått ned de 1,5 kiloene som kom på under godteriraidet mitt og er snart ved minstenotering igjen:D
Lenge leve korte perioder på strenge kurer! Imorgen er det "oppfettingsdag" (istedenfor oppkarbingsdag) så da blir det ikke sprekk fra ketose i det heletatt:D

Nupsida 03-09-10 13:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av loone (Innlegg 927494)
Dag 3 på superstreng psmf-kost UTEN en eneste liten sprekk! Nå har jeg gått ned de 1,5 kiloene som kom på under godteriraidet mitt og er snart ved minstenotering igjen:D
Lenge leve korte perioder på strenge kurer! Imorgen er det "oppfettingsdag" (istedenfor oppkarbingsdag) så da blir det ikke sprekk fra ketose i det heletatt:D

Hva er egentlig psmf-kost ? :P

loone 03-09-10 13:27

Proteinsparende modifisert faste:) Det og er en høyprotein, lavkallori, lavkarbo-diett som setter fart på sakene!:D

Nupsida 03-09-10 13:54

Loone:
Åå?
Hvordan da setter fart på sakene liksom? :P
Hva kan du spise da?

Benedictee 03-09-10 14:45

Dag 5 uten sprekk idag! Mørkmørk utslag på stix igårkveld :) har trua!

Carisma 03-09-10 14:47

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Benedictee (Innlegg 927622)
Mørkmørk utslag på stix igårkveld :)

Hvis du har den helt mørkeste fargen på stixen drikker du for lite vann. Det finnes ikke grader av ketose, og er ikke noe mål å ha mørkeste fargen.

Benedictee 03-09-10 22:48

Vet det, men hadde nest sterkest :) drikker altfor lite vann ja..men sikkert vann i pepsien og..fnis.

loone 03-09-10 23:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nupsida (Innlegg 927606)
Loone:
Åå?
Hvordan da setter fart på sakene liksom? :P
Hva kan du spise da?

Setter fart på vektnedgangen, går ned et par kilo eller mer på en ukes tid:)
Spiser rent kjøtt og grønnsaker samt noen meieriprodukter. Veeeldig ensformet kost, men følger det ikke mange dagene av gangen og det gir kjemperesultater:)
Har skrevet masse om det på bloggen min, så er bare å gå inn å titte der, har link i signaturen:)

Benedictee 04-09-10 00:28

Kjempebra blogg, Loone :) leser i spenning da jeg spiser tydeligvis ganske likt det du gjør om dagen men trodde det var helt feil :) low carb OG low fat, det kan jo ikke funke tenkte jeg da. Motiverende lesning. utrolig bra bilder! Du er flink.

Nupsida 04-09-10 02:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av loone (Innlegg 927894)
Setter fart på vektnedgangen, går ned et par kilo eller mer på en ukes tid:)
Spiser rent kjøtt og grønnsaker samt noen meieriprodukter. Veeeldig ensformet kost, men følger det ikke mange dagene av gangen og det gir kjemperesultater:)
Har skrevet masse om det på bloggen min, så er bare å gå inn å titte der, har link i signaturen:)

Er fast leser av bloggen din jeg, hehe :P
Men, skjønte liksom ikke det med den kosten, men nå skjønner jeg det :)
Høres litt ensformig ut ja :P

Borghild 04-09-10 11:08

Lørdag: 14. dager med max 12g karber. :D Blodsukkeret er jevnt og fint, med fastende på 6.1. Grammene forsvinner også. :p

Nupsida 04-09-10 12:25

JEg drømte at jeg skeia så sykt ut! Spiste masse rundstykker, potetmos, horn, ja alt som er ulovlig! Var en helt forferdelig følelse når jeg våkna :S

Men idag er jeg på 6 dagen uten sprekk :D

MarensLille... 04-09-10 15:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nupsida (Innlegg 928009)
JEg drømte at jeg skeia så sykt ut! Spiste masse rundstykker, potetmos, horn, ja alt som er ulovlig! Var en helt forferdelig følelse når jeg våkna :S

Men idag er jeg på 6 dagen uten sprekk :D

Haha, så køddent!!! :cool:
Jeg holdt seriøst på å stupe nedi smågodthylla på ICA i dag, men jeg klarte å gå forbi å bort til varmdisken i stedet. Ble liksom ikke det samme å fråtse i kyllinglår når jeg hadde sååååå lyst på smågodt, men uansett er jeg STOLT!!!
I dag er min 19. dag uten sprekk i min lille Ketolyse-verden, og flere skal det bli! :D

loone 05-09-10 01:13

Samboeren kom hjem med yndlingspotetgullet mitt ikveld:D
Så da blir det ny fresh start imorgen. Fikk kjørt innpå resten av sjokoladen og dropsene også, så nå er leiligheten robbet for fristelser:p
Har man først skeiet ut èn gang så baller det seg fort på med flere merker jeg!:O

Nupsida 05-09-10 16:31

En uke uten utskeielser! Flinke meg :)

Skal feire meg selv med å gå på kino idag :D

Karbosara 05-09-10 19:13

Flinke dere som har kommer dere gjennom helgen uten å skeie ut!:heia:

Jeg kom meg helskinnet til fredag, på dag 5...så var det grillfest på jobben til mannen, og alt gikk bra helt til noen satte karamellpudding med krem rett foran meg...min posjon, liksom...

...så da ble det sjokolade i går...men i dag har jeg vært flink igjen, så her er dag 1!:visemuskl

Carisma 05-09-10 19:19

Dag 2....

Benedictee 05-09-10 21:10

Jeg er flink søndag til fredag..lørdag, the ultimate sin: hvitløksbaguette. Hjelpe meg. På'n igjen...igjen.

Karbosara 06-09-10 00:38

:rodme:

Begynner igjen i morgen med dag 1 jeg...

Lillalill 07-09-10 22:34

Dag syv i ketose. Ingen fristelser.

MEN gjorde en kjempetabbe. Begynte nesten å gråte da jeg oppdaget det. Kjøpte halvannen liter Pepsi Max på søndag. Skulle kose meg. Syntes ting var rart. Fikk høy puls, belegg på tennene. Løfta opp flaska: iiik. Pepsi!! Vanlig Pepsi!!! Hadde drukket masse. Halv liter sikkert. Helte ut resten i vasken og tok meg et glass vann. Jeg kjenner jo ikk pepsiflaskene... Er cocadrikker, jeg. :(

Gikk ikke ut av ketose, merkelig nok. :)

Carisma 07-09-10 22:36

4 dager

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.