![]() |
Sv: Februarskravletråden til 30+
Sitat:
|
Sitat:
|
det ble minus 0,9kg denne uken. Så nå er 3,2kg borte de første 3 ukene. Måtte det bare fortsette slik....
|
Sitat:
|
Hallooooo? Er dere alle gått i oppløsning? Forsvunnet i snøen? Borte? :eek::forvirret:forstoikk
|
Er så uvant med snø her ute på vestlandskysten, at vi rett og slett har gått litt i hi -hihihihihi :p
Men nei da, jeg er i alle fall still going strong. Har den siste uka brutt 90kg-barieren, og er bare såååååå fornøyd med det. Merker at både godt humør og motivasjon strømmer på for fullt, og da kommer også overskuddet til å gjøre mer både hjemme, på jobb og ikke minst skrive litt mer på forumet. Ha en fantastisk dag alle sammen :visemuskl:lol: |
Er her jeg. Prøver å holde meg litt opptatt akkurat nå. Startet på eurodiet i dag og var suten etter en time.. fnis... Nå er det snart lunsj.....
Er sååå spent på vekten på fredag. Helgas utskeielser gav nok sitt grufulle bidrag, men nå er det fokus, fokus.. Og jeg er supermotivert!! |
Sitat:
Jeg hadde også følelsen av sult kort tid etter frokost i dag, men etter to glass vann så gikk den over gitt :rolleyes:. Kankje du bare er tørst?? Lykke til med lunchen, og så får du holde oss oppdatert på hvordan uka går. |
Sitat:
Gratulerer med å komme under 90kg!! Skikkelig bra jobba:eek: Jeg tror jeg har gått opp noen kilo, ble utskeiing på fredag med boller, muffins og potetgull:rolleyes: *host* jaggu bra det ikke er veiedag før på fredag! |
Sitat:
Må si jeg har gjort meg noen slike erfaringer jeg også, og da er det godt en har noen dager å gå på til veiedag. Sender over litt ekstra motivasjon jeg, kan jo være kjekt å ha :D:p MOTIVASJON, MOTIVASJON, MOTIVASJON, MOTIVASJON, MOTIVASJON, ja også litt stahet kanskje...... |
takk skal du ha, grotingeling! tror jeg trenger det :p
fyi, det var godt. VELDIG godt. :rolleyes: men potetgull er skikkelig skummelt. jeg klarer seriøst ikke slutte å spise det når jeg først er begynt! i tillegg sitter de kiloene fra potetgullet hardere enn andre utskeiingskiloer.. hmm. potetfa*n altså. jaja. *brette opp armene* ikke annet å gjøre enn å spise fett og proteiner :D |
Heisann!
Jeg lever! Men har ikke mye tid til å sette meg ned forran pcen, fikk ikke veid meg i dag, så må inn å rapportere i morgen! Jeg kom meg igjennom helgne uten å skeie ut *stolt* ,men jeg gleder emg til helgen...da har jeg bursdag og et blir høykarbo med mye rødvin *svingstang* |
hei hei
Melder meg inn her eg:).. Trenger igjen å ha noen å dele litt med, det er litt for tungt å slite med det alene.. Er nå ei lita uke fra å komme hjem fra en 6ukers ferie.. Og når den lille uka er ferdig.. Da begynner eg på en strengere og mer selvdisiplinert livsforanding.. Siden det bare er tull å utsette begynnelsen til en merkedato eller til det passer bedre så begynner eg allerede her.. |
Hei Vossajinto - velkommen i gjengen :klem:
|
For meg er det legesjekk-dag i dag, og jeg er veldig spent på om veiingen hos legen gir like godt resultat som på vekta hjemme :rolleyes:. Bruker å ligge litt lavere i vekt der enn på min vekt, men det viktigste er ikke antall kg totalt - det viktigste er fett% og muskemasse. At vekten går ned trenger jo som kjent ikke bety at en blir kvitt fettet, så veiingen hjemme er bare en indikator på at jeg minker :p. Har ennå et godt stykke igjen til jeg er i mål, og da hjelper det jo hvis jeg kun minker i fettmasse...... vi får se - er noen timer igjen ennå :cool:
|
Sitat:
|
Sitat:
I følge den informasjonen jeg har fått skal jeg ligge mellom 21-33% |
Katteeieren er i "bakrus" etter tur til Skottland sist helg for å besøke kjæresten som jobber der borte for tiden.
Det ble nok ikke ketolysekurfokuset som var det primære, for å si det sånn! ;) Men kom meg hjem og kunne konstatere at vekta var snill. Har brukt et par dager på å komme i modus igjen, og da er det jo bare å håpe at det hjelper. Problemet mitt nå er at jeg ikke har lyst på noenting av mat. Det er liksom ikke noe som frister, og derfor kan det bli lenge mellom måltidene, og ganske slapp matlaging. Spiser de riktige tingene, men orker ikke være super kreativ. Blir mye de samme greiene. Vann og grønt får jeg nok av, men det skorter heller på nok fett. Jeg må skjerpe meg!!! :eek: |
Det gikk jo bra jo http://www.33smiley.com/smiley5/humor/26.gif
3 kg fett + 2 kg vann borte siden oppstart i fase 1, og alle musklene i behold http://www.33smiley.com/smiley/sports/48.gif Skal imidlertid fortsette fase 1 i 3 uker til før jeg går over i fase 2, men det skal gå greit nå når jeg er så godt i gang. |
Sitat:
Da er det bare gøy å fortsette på fase 1, når du får så bra resultater! Nyt følelsenhttp://www.33smiley.com/smiley5/sports/23.gif |
Sitat:
|
Sitat:
|
Da var morgendagens lunsj gjort klar. Det blir kyllingsuppe med rå blomkål, reddiker og stangselleri. I morgen er det veiedag igjen. Kjempespent på hva denne første uken (egentlig bare 4 hele dager, startet på mandag, men har fast veiedag om fredagene) på eurodiet har gjort med kroppen.
|
tjohooo..
minus 2,1kg denne uken. |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39. |