![]() |
Sv: Man vet man går på ketolysekuren når ...
Sitat:
|
-Når man blir litt svett av tanken på å gå tom for egg og fløte :rolleyes:
-Man blir litt snurt over å få servert kake eller is og syns folk er skikkelig lite hensynsfulle :snurt: :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
...Når du blir litt irritert over at gubben skal ha med brød og lettmelk når man handler, for ellers kunne jo kanskje andre lavkarbere skjønt at du også var det om de tittet i handlevogna di....
|
:lol: Den "hemmelige" orden av lavkarbere som kjenner hverandre på handlekurven :lol:
|
Nå har ikke jeg opplevd dette, men er det ikke ganske klassisk hvordan jenter/damer ute på date gjerne vil vise med alle midler at de ikke frotser i mat?
De besiller da en salat, spiser ikke smør osv.... Ser for meg en ganske morsom setting med en lavkarber på date: - Og hva vil du ha fra menyen? - Mest mulig fett og så lite mager mat som mulig..... |
Sitat:
får minst 7 hver dag, opptil 12-13.. noen av eggene er over 120g, men gjennomsnitt 80g. :) det blir billigere.. :) |
Da begynner man å nærme seg et brukbart antall :)
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
- Spiser lavkarbo skjønner dere.... Da mangler bare grisebingen for å få bacon til eggene :D |
Da må vi lage egen ferietråd her inne! Med bilder!
|
..når du etter et par glass rødvin, og blir passe på en snurr, og finner ut at en mangler egg.
Må GÅ på butikken, og nesten tryner i ei fartsdump i mørket. *erfarte dette i går* ;-) |
:_ohmy::blinke::lol:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
:lol: Stakar! :D |
-man har 10 tomme imsdalflasker lett tilgjengelig, og aldri forlater huset uten en full en :D
-man blir glad av å høre at ånden lukter grusomt :rolleyes: |
Når jeg er på jobbseminar i fase i på Eurodiett. På vei til seminaret, leser du i et blad at "5 om dagen" er bra, og på seminaret kan jeg verken spise melon, ananas, eple eller anne frukt som står og frister i hver pause...
|
Sitat:
Lenge etterpå fortalte ham meg at han ble meeeeget betenkt over at jeg var en av disse damene som ikke spiste mat :D. |
Sitat:
Tror de fleste, menn som kvinner, liker folk med matvett ;) |
når du snakker med en sunn kvinne, og i pausen tar hun opp matboksen, altså et stort stykke brød uten smør(eller margarin) men salat og kalkunfileet.
jeg smiler og holder kjeft:) skal love deg det er vanskelig når de komenterer osteknekkisene dine med et tjukt lag av smør.. :lol: |
Når man, for å være ekstra snill, ikke gir sin utkårede et kyss for å vekke han om morgenen... :o
|
...når man vasker seg på hendene etter å ha børstet sammen noen brødsmuler på kjøkkenbenken.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00. |