Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   ~ Julitråd ~ (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27034)

Frk.Sunshine 05-08-09 08:51

Sv: ~ Julitråd ~

mette_moj og lille rose

Velkommen til oss :)

Og gratulerer begge med 2 kg :D

Ønsker alle en fantastisk dag i solen (den skinner så fall her ;) )

Viclin 05-08-09 19:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av lille rose (Innlegg 749263)
Hei alle sammen. Kan jeg få henge meg på her? er kanskje litt sent ute, begynte for ca fire uker, siden og har gått ned 2 kilo, ikke så veldig rakst ned i vekt her.

Da begynte du ca likt som meg og har gått ned ca likt som meg. :)

RitaE. 05-08-09 19:31

God kveld alle sammenhttp://www.skravlekroken.com/images/smilies/vekta.gif

Vil gjerne være med i denne gjengen;) Er inni min 3 uke på lavkarbo , og synes det går greit . Har veiedag fredager , hadde ikke vekt første uken så jeg vet ikke hva startvekten var. Andre uken ble - 2 kg.:p

lille rose 05-08-09 21:34

Da begynte du ca likt som meg og har gått ned ca likt som meg. :)[/quote]

ja så bra, blir morsomt å se vekt nedgangen fremover. Skla sies at jeg har ikke gått ned så mye i vekt, men har gått ned en hel klesstørellse, jeg trener mye. Hva med deg?

Viclin 05-08-09 22:41

Oi, da har du bedre enn meg. Jeg har kun målt rundt livet og har mistet en cm. Merker ingenting på klærne.

HoningMelon 06-08-09 23:04

Flere som svetter som en gris?!:eek::o

Viclin 06-08-09 23:14

Jeg! Sykla fra jobb i går og skulle innom Kiwi på hjemveien. Svetten rant og rant, og det var litt flaut å stå i kasse og prøve diskret å tørke svetten som rant fra panna. :p

lille74 06-08-09 23:42

holdt på å renne bort da jeg var på spinning......
det er drittvarmt.....kansje fordi kroppen forbrenner fett??

Viclin 06-08-09 23:56

Det er nok fordi fettforbrenninga er i gang, ja. Forbrenningen i kroppen øker.

Jeg svettet til og med mens jeg STO og plukket blåbær. :lol: Ikke fullt så ille som når jeg sykler, men jeg svettet.

nattinatt 07-08-09 09:27

Eg har veiedag idag, og etter fjelltur med nok litt lite grønt å ete,og liten appetitt,så viste vekta TO KILO opp igjen:eek: Tru om det er pga el,eller vatn,eller har eg rett og slett gått opp igjen.Litt trasig idag kjenner eg.:o
No vil eg prøve å komme i trening igjen,har vært sjuk sidan slutten av juni,og til no gått på to kurer,bryst og bihuler.Seige greier,skal til legen igjen idag og sjå på augene som er blitt hovne og røde.men no pakker eg gym bagen og beveger meg bort på trening.Ha ein fin dag alle mann:D

mette_moj 07-08-09 19:28

idag har jeg veid meg! klarte ikke å la være:p

gått ned ennå en kilo siden den 4.august:D:D kan trooo jeg er lykkelig! "bare" 23 kilo igjen nå:p

Viclin 07-08-09 19:30

Jeg har også veid meg, hehe. Minus 900 gram, så nå er det totalt 2 kg!
Håper ikke jeg går opp til veiedagen på mandag nå da. :p

mette_moj 07-08-09 19:39

så morro:D:D:D det er såååå tilfredsstillende å se at man faktisk går ned i vekt! har prøvd å telle kalorier å trene som en tulling, men det er virkelig ikke noe for meg! har aldri klart det.. men nå, wohooo:D:D

RitaE. 07-08-09 22:36

Har også veie dag fredag :o

- 600 gr
Ned er ned:D

Viclin 07-08-09 23:00

Jeg støvsugde soverommet og gangen, to små rom, og svetten renner. :lol:

nattinatt 07-08-09 23:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Viclin (Innlegg 750618)
Jeg støvsugde soverommet og gangen, to små rom, og svetten renner. :lol:

Halloen,ser du går på generell lavkarbo,kva et du i løpet av ein dag? :rolleyes:

Viclin 08-08-09 00:11

Ca det samme som på Ketolyse. Men jeg teller ikke karbohydrater. Tror uansett jeg ligger på ca 20 hver dag, men det er ingen krise om jeg går over.

nattinatt 08-08-09 01:02

Men då et du mindre fett enn i ketolyse? spør eg,for eg tenker å ville gjere det bedre etter eg er ferdig med ketolyse enn sist. Og de siste kiloa forriege gang fekk eg ikkje vekk i ketose,men kanskje det hadde løsna oom eg hadde fortsett,men på generell lavkarbo:rolleyes: vil det denne gangen iallefall.(men du har ingen brødmåltid i det heile??)

Viclin 08-08-09 01:31

Nei, jeg pøser på med fett. Jeg spiser nok akkurat som på Ketolyse, men jeg følger ikke slavisk, så jeg bare kaller det generell lavkarbo denne gangen.

mette_moj 08-08-09 07:24

så det er derfor jeg svetter sp om dagen ja!? trodde virkelig jeg hadde kommet i overgangsalderen jeg.. i en alder av 21 år :D
coolt..
jeg har planer om å begynne på spinning etter hvert.. har stepe maskine her hjemme som jeg tråkker litt på om kveldene.. har vært litt sløv nå da, for har vært så mye stress i sommer..
hvor mye kan man egentlig "regne med" å gå ned i uka da? er det bare i starten det er så effektivt eller er det hele tida liksom??

StoreLilleMeg 08-08-09 20:55

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mette_moj (Innlegg 750684)
hvor mye kan man egentlig "regne med" å gå ned i uka da? er det bare i starten det er så effektivt eller er det hele tida liksom??

Dette er individuelt. Og så kommer det nok an på hvor mye man skal gå ned.
Noen raser ned 6 kg første uken, andre ingenting.

Jeg har holdt på siden 21. juli. Gikk ikke ned noe første uken. Men ca 2 kilo andre uken. Har stått stille siste uken.
Så hos meg går det i rykk å napp.

Men prøv å ikke fokuser så mye på det. Spis riktig å la kroppen jobbe. Så kommer resultatene når kroppen er klar for det :)

lille74 09-08-09 19:01

bare en liten tanke fra lille meg på en søndagskveld......
...........jeg ska ut og kjøpe meg ny bukse på onsdag.........ei bukse om er bittelitt for liten.......jeg fikk på meg en bluse i kveld som har vært for trang over brystet før....*gliser*
er så fornøyd atte. håper det går bra med dere alle.............

mette_moj 10-08-09 14:10

feiring i dag:D
kjøpt meg ny bukse i strlse 42! bruker 44 ellers:D:D hoho! så morro!

lille74 10-08-09 18:06

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mette_moj (Innlegg 751975)
feiring i dag:D
kjøpt meg ny bukse i strlse 42! bruker 44 ellers:D:D hoho! så morro!

Så bra gratulere....:p

lille74 10-08-09 18:08

Hadde offesiel veiedag...... og er kommet til 102,7 kg. *S* er så fornøyd.......
og det er def lett og holde seg unna potetgull, sjokolade ol.

ha en fin dag folkens

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.