![]() |
Sv: Anthon Berg på vei ut?
Blir helt påvirket her jeg! Var på Meny her jeg bor, og der lå det 15 stykker. Så den butikken hadde sjokolade:D
Men de var holdbare til mai 2010 da. |
Sitat:
|
Noen i Molde som vet om den finnes her i distriktet ?
Odde:) |
de hadde den på begge Ica butikkene i Molde, På Ica borte ved grandgården har de forresten også ketolyse produktene:)
|
I butikken jeg var i her i går hadde de igjen vanvittig mange ihvertfall. Tre lukkede esker og en åpnet. Kjøpte 10 stk i samme slengen jeg da :D
|
Sitat:
Odde:D |
Fant en del på Rema v/Gulskogen i går (Drammen),- kjøpte en meter :eek: men nå er vi to som "digger " sjokoladen. (unnskyldinger unnskyldninger)
Var flere igjen der for folk i nærheten :) |
Noen som vet om det er flere igjen i Bergen? Fineer ingen steder.
|
Vet ingenting om Bergen, men om noen skal på harrytur til Nordbysenteret har de massevis i den digre godisbutikken.
På Rusta hadde de salg (3 for 20,-) og jeg kjøpte resten, 24 stk!:eek::eek::eek: |
Sv: Anthon Berg på vei ut? Anthon sighting
anthon sighting!!! På Lavpris helsekost i bogstadveien har de igjen en halv eske på hyllen like innenfor døren......... Så for de ekstra trengende som befinner seg i nærheten, løp og kjøp. Koster 18,-
|
[quote=valleygirl;663395] På Lavpris helsekost i bogstadveien ......... Koster 18,-[/quote]
What?? Lavpris i forhold til hva i såfall? :D På rema koster de 8,-... :rolleyes: |
[quote=Carisma;663472]
Sitat:
|
Veldig flott på Smart Club på Alnabru, kjøper også linfrø og sesamfrø der også (til mitt kjære proteinbrød) kjempeflott helsekostavdeling der.
Har ikke helt sjekket ut sjokoladehyllene der,er faktisk ikke så lysten på det lenger. Men kanskje greit å skjekke litt i tilfelle............. Det er fræddan, og da er det litt vin til kvelden, ha en riktig god helg folkens :full: http://tickers.tickerfactory.com/ezt...nJL/weight.png |
Sitat:
|
Sitat:
Pleier å ha på Rema men har ikke sett etter den så om det er fler igjen vet jeg ikke... |
Sitat:
http://www.home.no/sirip/blush_2.gif |
Jeg har funnet den på noen få ICA butikker her i Uppsala hvor jeg bor,men man må leite endel ja! Tok en ringerunde.
|
Har vært innom en del butikker, og alle har heelt tomt, hvor kun prislappen står igjen :( Men kun sukkerfri er borte, ikke de andre anton berg sjokoladene..
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Fant tilfeldig masse Anton Berg-sjokolade på Kiwi ved jernbanest. på Bryne i dag. Løp og kjøp for de som bor i nærheten. Var ca 2 esker som sto fremme i hyllen.
|
Rema 1000 på Lambertseter har den fortsatt.
Jeg kjøpte og spiste et par i helgen, men da stoppet vekta helt opp, så jeg tror kroppen min ikke forstår dette med netto og brutto karber, så nå er det tilbake til sjoko-avholdslinjen for meg igjen. Kan anbefale Heistad-gele rørt inn med krem, da er den ferdig på en time, og langt søtere enn AB-sjokoladen. |
Sitat:
|
Sitat:
Og ja, min far var fra Bergen!:) |
Jeg var på harrytur i Charlottenberg i dag og der hadde de 5 stk igjen. ;) Har spist en nå i kveld, den var grei nok, men det gjorde meg ingenting når det var tomt. :D
Spørs om jeg bruker resten til kake. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22. |