![]() |
Sv: Veie- og oppdateringstråd for Septemberketolyserne!
Må bare fortelle at jeg har trent to ganger siden fredag:) Det er ikke verst.. så håper det synes på vekta på fredag... skal ikke opp på den før fredag:D Gleder meg..
|
... det er jo også så spennende å gå på diett. Man gleder/gruer seg (alt ettersom) ;) til vektdagen.
Stå på ! |
Sv: Veie og oppdateringstråd for Septemberketolyserne!
Sitat:
Måtte veie meg i dag for jeg drar til Barcelona i kveld :p |
I morgen er det veiedag og jeg har en følelse av at jeg ikke har gått ned så mye denne uka som sist. Jeg bare føler det på meg. Jeg har tisset på "pinnen" og jeg er i ketose men jeg er ikke varm og alt det andre man liksom skal være? Blir spennende å se i morgen. Jeg har tatt noen halvtimers gåturer på tredemølla og det burde jo hjelpe litt. Sliter med å rekke moderat trening innimellom tre unger som skal hit og dit og middag og lekser alt mulig annet.
God tur til Barcelona Lindabtn. Plass til en liten tjukkas i kofferten??;) |
Jippi! :D Back in ketose.
Denne gangen mååå jeg klare å holde den en stund. Vil så gjerne ned litt til. Egentlig 5-7 kg til, men tror jeg må finne på mer enn ketose da. Og hvordan skulle trene nok med barn (alene), hund (alene), full jobb, studie, leilighet som skal holdes i stand...? *puuuh* Heldigvis at bikkja får meg på flere turer om dagen. Men de blir ikke lange og ikke harde. Det er her jeg må sette inn støtet, trur eg. ;) Utfordringen nummer 1 kommer i morgen. En venninnes bursdagsselskap, og en annen venninne (som kommer dit) går ut av ketose i dag, og planlegger å være ute noen uker. Blæh! Hadde håpet på støtte der. Hmmm.....jeg får gå inn og lese her. Og ikke minst: veie meg i morgen tidlig og se om det har skjedd noe positivt. Forventer ikke det nå. Tata! Marianne |
Sitat:
Kos deg masse. Du får legge inn et reisebrev fra Barcelona når du er hjemme igjen. Jeg er så nysgjerrig på den byen. |
Jeg blir også gjerne med her...
Er visst mer motiverende å veie seg sammen med andre :p Jeg begynte igjen etter sommeropphold i midten av august. Målet er 10 kg ned. Gikk ned 4 kg første 2 ukene, så har det stått stille, venter på tanta og gikk opp igjen. Nå har jeg begynt å gå ned igjen, og målene krymper :D:D målene var forrige fredag 84 cm i livet, i dag morges målte jeg til 82 cm. Har veie og måledag egentlig på fredager... |
Klare for veiedag i morgen?
Jeg frykter at jeg ikke har gått ned noe særlig, for jeg har vel ikke gått inn i ketose før i dag. Vi får satse på at jeg er nede på samme vekt som forrige fredag i alle fall. Lykke til i morgen alle sammen! |
Sitat:
Sitat:
Mindre enn forrige uke, men regner med at det er ganske normalt? |
Jeg var visst innom torsdagstråden i går, men det er vel blant ketolysefolket jeg hører hjemme.....:p
Første uke gav et resultat på minus 1,9 kg.:D |
:stortsmil: Ser ut til at jeg har gått ned nærmere 2 kg siden forrige fredag! Dette er tredje uka mi. I uka som har gått har jeg gått tur hver morgen før frokost og spist mer grønt. Merker nedgangen godt på klærne og har fått kommentarer fra venner - kjempemotivasjon til å fortsette. Blir bursdagsfeiring i helga :gave: men tenker å kjøre to stramme uker til fra mandag for deretter å ta opp status. God helg!
|
Jeg har gått opp 100 gr, og det er vel det utdrikkingslaget sin feil.
Men jeg er på rett vei igjen, og det er jeg fornøyd med. Har funnet ut at det er kjipt å måtte begynne på nytt etter en sprekk, planlagt eller ikke. Jeg merket i alle fall de fleste symptomene like godt denne gangen... Verdt å tenke på neste gang man vil "unne" seg noe! |
75.6 - 74.7 - og i dag 74.3
Ned 400 gram. Det har ikke akkurat gått unna denne uka, men samtidig er jeg fornøyd da vekta gikk opp helt i begynnelsen av uka. :mad: 600 gram igjen til "før-ferie-vekt" og jeg føler at jeg er back on track. God fredag til dere alle! Og :heia: |
Her er oppdateringer fra meg:)
85.7 - 86.1 - 85.0. Gått ned 1100 gram siden forrige fredag.Mistenker egentlig mer,for jeg har fått mensen.Blir alltid oppblåst da,men det vil jo neste uke vise,dersom ikke denne mensen også skal vare i 3 uker som forrige..Minipillene mine som tuller saftig med meg til tider.:( |
Sitat:
|
Sitat:
|
99,3 forrige uke, 97,6 kg denne uka:D minus 1,7 kg denne uka.. Jeg er fornøyd:) og 2 trenongs økter
|
Hei.. jeg har også veid meg i dag, med nedgang på 1,4 siden forrige fredag.
Greit fornøyd, men kjenner meg "sliten" i dag. Matlei, og spiser nok altfor lite. Skal ta en ketostix i kveld for å sjekke status, så på med ny giv i morgen. Glad for at d er flere en meg som driver med dette, blir liksom litt ny giv å gå inn her på forumet og se hva dere andre har gjort i løpet av uka... Helgeklem fra meg;) |
Sitat:
12.09: 87,7 kg -1,6 jo. http://babyporten.no/forum/images/smilies/jippi.gif |
Hei gruppe! :p
Jeg fikk ikke veid meg fredag morgen, og nå er det søndag ettermiddag. Da får jeg bare gå på vekta nå og se hva som skjer. Ikke ideelt, men bedre med en indikasjon enn ingenting. 26. august: 66,7 ..tidligere i sept: 67, 1 I dag, 14. sept: 66,4 Dette er jeg fornøyd med. Jeg har nemlig ikke vært så flink disse dagene, men har vært tilbake i ketose noen av de. Tipper det er rundt 5-6 kg til som skal bort på kuren, og jeg merker at de sitter fastere og de er tøffere å kvitte meg med. Jeg kan jo snu på motivasjonen og tenke at "DA skal jeg i hvert fall få det til!". Siden det er så vanskelig. Fortsatt lykke til, alle sammen! Marianne:) |
Nei, det skjer ingenting...:)
Mister noen cm da.. Så er ikke helt ille:) |
Sitat:
|
Sitat:
60kg.. Det var deilig å trene i dag også! Har trent 3 dager denne uken!!! |
Jippi,- som jeg trodde!
Å veie seg kl. 15 en ettermiddag er kjipere enn kl. 7 neste morgen. Endelig er jeg under 66. 65,9 i morges!! :p |
Jeg begynte også i september,men bare for noen dager siden..
Er myyyyyye jeg ikke skjønner enda.. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:18. |