![]() |
Sv: Pizza med johannesbrødkjernemel
Denne pizzaen ble utrolig god!!:)
|
Huff, ble svært skuffet- Tenkte at denne pizzaen skulle bli god, men den var så bløt og oljete... Klarte ikke spise den. Kansje eg må steike bunnen mer, eller lage tynnere bunn? Har noen tips?
|
Sitat:
|
Har akkurat laget denne for første gang, synes den ble kjempegod! Brukte spekeskinke, tomat, tomatsaus og ost som fyll. Pluss at jeg hadde pesto og ruccola som tilbehør, kjempegodt!!!
|
Lagrer til en senere anledning :)
|
Denne må prøves...savner virkelig pizza nå..:rolleyes:
|
Denne så også kjempe god. :) Skal testes :)
|
Sitat:
|
Hehe, dette er litt håpløst !!!!
Noen synes denne er helt fantastisk, og andre synes den er Fæl! Jeg har lyst til å prøve, får se om jeg har kjøttdeig i fryseren :) |
Sitat:
Fiberhusk kan kjøpes på Meny (sikkert andre butikker også, men jeg har ikke sett den på små Rema-butikker). Står sammen med glutenfrie produkter. |
Sitat:
|
Jeg prøvde pizzabunnen, men hadde i ett egg isteden for to.
Røren ble klissete men jeg fikk smurt den utover. Mens jeg steikte den så badet den i fett, måtte stoppe underveis og helle av fra steikeplata :eek: jeg må ha gjort noe feil :confused: Den ble sprø, og jeg tok den ut og hadde på litt tomatsaus, kylling og kjøttdeig og ost, og det ble en veldig god og mektig pizza :-):) Hvordan er denne dagen etterpå? Og hva kan jeg gjøre for å ungå at den bader i fett? |
Står det TO egg i oppskriften? Ah, stemmer det. Jeg gikk over til tre egg etter andre pizza'n jeg lagde. Det var ikke så lett å spre to egg utover ei stekeplate, altså. hehe. Har holdt meg til tre egg siden, og det funker veldig bra.
Edit: Nå måtte jeg se hvordan oppskriften egentlig er, og jeg skjønner jeg har moderert den veldig. Min er ganske annerledes enn originaloppskrifta: 3 egg En solid neve revet ost 2-3 teskjeer fiberhusk litt salt |
Sitat:
2. Bruk flere egg, og dropp smøret. Det er helt unødvendig når du bruker revet ost. :) |
Sitat:
|
Sitat:
Hei! Bladd igjennom de 4 sidene for å se noe om det står hvor stor pizza du får med denne oppskriften? Er litt fersk på det med baking enda, så klarer ikke se for meg hvor mange personer denne er for, eller hvor stor den blir. Får venner over så tenkte jeg kunne servere noe godt som jeg også kan spise, så må nesten finne ut hvor mye jeg må bruke:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07. |