![]() |
Sv: Takknemlighetsdagbok
Sitat:
2. Gleder meg til å dra på hytta. 3. Her snør det og vi har skikkelig vinter. 4. Barn og barnebarn har sn om at de har det bare bra. 4. Mange fridager med glad familie i fjellet. |
1: Morgenkaffe. Selv om den er decaf.
2: Stillhet 3: Solen! 4: Røkelaks 5: Livet |
1. Sola som titter inn vinduet :love:
2. Høy bråkete musikk( Manowar er perfekt når noen har holdt deg våken mesteparten av natta :p) 3. Kattepusin som er ute i snøen bare for å få kos når hun kommer inn igjen 4. Vaskemaskina mi 5. Internett :D |
Jeg er takknemlig for...
1. ... at det er påskeferie om 58 minutter. 2. ... at 3-liter'n med rødvin er pakka ned i sekken min. 3. og gleder meg til kl. 11:30, for da skal jeg spise 4 skiver Lollypop-brød med majones, salami og agurk, nam nam! 4. ... at jeg skal møte alle mine kjære i dag (etter noen kjipe timer på buss). 5. ... at jeg får mye skryt på jobb for at jeg har gått ned i vekt. |
Det er så koooselig og deilig å lese innleggene deres:)
Håper flere slenger seg på.. |
blir tidlig i dag!! siden det antakeligvis blir ille tidlig nattan her i gården:p
|
Takk for:
1) En tidlig kald morgen i påsken. 2) Hunder som er raske til å gjøre sitt en tidlig kald morgen i påsken :D 3) Den varme senga som ventet på oss når vi kom inn igjen. 4) Kaffe og salat til frokost. 5) Trådløst internett ;) |
1: Stor sofa og varmt pledd for ugne morgener
2: At jeg ikke egentlig trenger å gjøre noe idag 3: At det snør ute, så jeg har en god unnskyldning for å være hjemme 4: Ibux 5: Kjøleskap fullt av deilig mat (høhøh, litt bitter men klarte jammen å finne 5 ting likevel) |
1: Kreppsengetøy på pikerommet. Mmmm!
2: En mamma som har kjøpt en kartong røyk til meg i Sverige, selv om hun ikke liker å gjøre det.... :rolleyes: 3: At pappa har funnet en måte å bli såpass smertefri på at han klarer å pusse opp i kjelleren 4: Den vakreste deiligste lille tanteungen som bare ler og ler og ler og ler uansett hvor trøtt han er 5: At det er to meter snø her hjemme, sånn at jeg kan være takknemlig for at det ikke er noe snø i Oslo når jeg kommer hjem etter påske |
I kveld er jeg takknemlig for:
1. Glitrende vakker snø i hagen og store tykke snøfiller som laver ned. 2. Nyryddet heim. 3. Nyorganisert scrappeskuffe. 4. Orden. 5. Struktur. |
1. At lillebroen min dro hjem til familien i påskeferien etter å ha isolert seg fra venner/familie i lang tid
2. At jeg fant det kuleste klesplagget jeg ikke tok meg råd til på halv pris fordi det manglet en knapp 3. Den nye PVR Get-boksen, så jeg aldri mer trenger å se reklame! 4. At jeg fikk en random koselig mail fra mamma 5. At jeg endelig er på vei mot å lære meg å puste som et normalt menneske. |
1. Dagdrømmer tidlig om morgenen :love:
2. Musikk 3. At jeg har en frisk kropp 4. Cola light 5. Dyna mi :hearts: |
I kveld er jeg trøtt, så jeg tenker litt sent. Men uansett mye å være takknemmelig for :)
|
1: nellie, solskinnsjenta!
2: At man blir frisk når man har vært syk 3: At jeg faktisk kan spise meg mett og gå ned i vekt 4: Dr Atkins 5: Kafétur idag! |
1- paraceten som kvittet seg med ørebetennelsen :D
2- sola som endelig hadde bestemt seg for å titte frem 3- for at det påske!!! 4- go gutten min som kommer hjem snart 5- at det finnes MOBIL!!!! så jeg kan snakke med gubben min :love: |
1. At jeg føler takknemlighet for så mye om dagen, også de små ting som;
2. Å ha ro til å sitte å lese om morgenen 3. Å føle roen til å nyte 4. Å tenke positivt om fremtiden 5. Å føle at jeg står på startstreken til noe fint Takk for fin tråd!:) |
Gårsdagens:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alex er en skjønning! Men Burke er min favoritt han :love:
|
Jeg må innrømme at jeg har vært ille betatt av Katherine Heigl, helt siden jeg var liten og så en film som het: My father, the hero.
|
Hun er dødpen.
|
1. Å kjenne kroppens skrik etter å bli brukt.
2. Å kjenne at kroppen endelig tåler bruken igjen! 3. Et godt selskap til å nyte pkt. 4 + 5 i. 4. En god kaffe. 5. En god håndlaget sigar til kaffen. |
1) Takk for trøtte hunder!
2) Takk for at jeg fikk god og riktig mat på familiemiddag. 3) Takk for deilig vann i springen! 4) Takk for varm og god leilighet. 5) Takk for dårlig tv-program (for min smak) for da kan jeg surfe litt her :) |
Smått og stort er like viktig.
I dag har listen min litt av begge deler :) men det lille er også det store;) oj, så filosofisk jeg ble i kveld. Også uten rødvin da :eek: det som jeg er takknemmelig for i kveld er:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02. |