![]() |
Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!
Jeg har jo et glass koffeinfri pulverkaffe i skapet, men det har stått uåpnet i flere uker nå. :o Skal skjerpe meg der - for det kan jo hende det er kaffen som gjør at det går så tregt. Lurer på om jeg skal hive meg på Photobscuras renseuke. *rusler over til tråden* :liste:
|
:) Verdt å prøve selvfølgelig...
Jeg har vært skikkelig "kaffekjerring" i mange år, jeg... men det var faktisk ganske enkelt å gå over til koffeinfri kaffe for meg. |
Sitat:
|
Melder meg inn her. Jeg hadde et veldig langt platå etter å ha gått ned mye de to første ukene. Riktignok gikk jeg nedover igjen etter å ha nillet et par uker, men så stoppet det opp igjen. Men så har jeg jukset litt, da. :o Jeg skal prøve å være flink til uken igjen, og fortsetter med rent kjøtt, ren fisk og salat og grønnsaker. Ja, og så egg, selv om jeg har det langt opp i halsen. Rå eggeplomme går greit.
|
Jeg vil gjerne melde meg inn her fordi jeg nå går feil vei pga medisiner. Jeg har nå lagt på meg 6 kg på 3 månder som jeg vil ha av og starter opp igjen med Ketolyse i morgen.
Målet mitt i første om gang er å stoppe den enorme vektøkningen og å sakte men sikker gå ned det som har seget på. Var på kontroll i uka og fikk applaus fordi jeg "bare" hadde lagt på meg 6 kg, de fleste la på seg langt mer og da ble jeg rett og slett redd! Så herved søker jeg medlemsskap for gjenssidig støtte og motivasjon. :) |
:klem: til deg, Georgine
|
Var her for noen uker siden, og det gikk virkelig sakte med meg, holdt på å gå på veggen i frustrasjon!
Nå har jeg holdt på med photobskuras renseuke i siden torsdag kveld, og vekta har minka 1,9 kilo siden forrige tirsdag. Prøver å innføre vin, ost, mere kaffe, søtningsstoff, fløte, rømme forsiktig, og ser hva som skjer. Men nå har jeg vært uten i fire dager (spiser cocosa i tillegg), og det funker!!! |
Nå skal jeg prøve å kutte ut ost og kaffe, og se om det hjelper. Fløte i kaffen tar jeg ca. én gang i uka, så jeg tror ikke det er grunnen til at jeg ikke går ned.
|
Jeg er her enda. Helt ut av det blå så gikk jeg ned 1.2, men de har lagt seg på igjen gitt. :rolleyes: Men jeg mistenker at jeg spiser altfor lite fett.
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Nei, jeg gjør ikke det... Men jeg vet jeg spiser for lite fett...
Idag har jeg spist 100gram salat, en halv kylling, 2 små stykker med kokt hamburgerrygg, 5skiver bacon og 2 egg. Det sier seg selv... :rolleyes: |
Kan anbefale cocosa eller mct-olje.
|
Cocos-olja smaker pyton og mct blir jeg helt hyper av. Jeg får så mye energi at kroppen min bare rister og jeg klarer ikke gjøre noe. Men nå prøver jeg en ny variant og har oljen oppi kaffen. Så får vi se...
Hvis ikke så må jeg finne fettet mitt en annen plass, og det er nok ikke noe problem det heller. Må bare tenke litt annerledes. |
Jeg syns Cocosa var kjempegodt, jeg... :D
|
Hehe... De gikk greit den første uka, men etter det så vokste den bare i munnen på meg...
|
Har momsa i meg et helt glass på rimelig kort tid, jeg... kjøpte nytt i går, men det ligger i bilen som mannen tok til jobben i dag, så jeg må vente med å åpne det.
Ellers går det ikke nedover her... Og jeg må virkelig skjerpe meg på trening og regning av hva jeg spiser... og spise mer fett... tror det er det som bremser opp hos meg... |
Cocosaen tar litt tid her og.. den er ikke like god på glass 3 :o
|
Oppdager noe nytt med dette forumet hver dag :)
Og i dag dukkket denne siden opp. Sannelig om jeg skal melde meg inn her. Ser at det er fler enn meg som står helt stille. Og det er SÅ kjedelig. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Denne uken holde rjge meg unna søtstoff for å se om det hjelper. Men det er vann i kroppen som er et stort problem. Om kvelden er bena mine dobbelt så tykke som om morgenen, og da tar jeg IKKE i. Og jeg drikker veldig mye vann, men ser ikke ut som om det forsvinner noe mer fordet. |
Jeg har gått 30 dager på eurodiett fase 1 nå da, og har gått ned 1 kg... til og med legen syntes det var rart... andre raser ned i vekt på ED...
|
Sitat:
|
Samtidig så er jo 1 kg på 30 dager det samme som 250 gram i uka.. Det er jo ned!
|
Sitat:
Utrolig kjipt, men samtidig så er jeg snart nede i den vekta jeg var på da jeg startet lavkarbo da (har lagt på meg 7 kg etter at jeg begynte) |
Da er det bare å gå løs på fase 2 :heia: :heia:
|
Da har jeg hatt veiedag og kan konstatere at vannet er borte. Ukene fremover blir langt tøffere tror jeg.
|
Jeg har også hatt veiedag, og gått ned svimlende 100 gram...
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02. |