![]() |
Sv: Ketolyseforhandlere
Sitat:
Finnes det ingenting i Trondheimsområdet? Litt langt å stikke innom Verdal :) |
Stjørdal - Torgkvartalet - clinic body and soul (3.etg)
|
Sitat:
|
Hei
Denne butikk selger veldig lite og har vel kuttet ut ketolyseproduktene. Vennlig Hilsen Torkil |
Ok, så bare at det stod på sidene deres enda.
Enklest å bestille over nett da |
Ser Price club i krogstadelva her startet med ketolyseprodukter også.
Håper mange handler der så de fortsetter lenge og vell :) |
ingen i trondheim by altså?
dette må du gjøre noe med torkil;) vi er mange tjokkisar i trondheim vetthu:p |
ingen i tromsø hller... :(
|
Nå har jeg mailet Meny i Ski ;). Og drøyer svaret så tar jeg turen innom å spør dem. Gleder meg!! :)
|
Har sendt forespørsel til Meny Vika i Oslo sentrum. :)
|
Sitat:
Men det blir jo et stykke å kjøre så hvis noen i Ski kunne få inn dette så hadde det vært flott!! |
Sitat:
Ja fikk svar :D. Limer inn her: Hei Før vi kan gi deg noe svar på dette må vi forhøre oss med de butikker som alt har produktet inne. Vi avslår ikke muligheten umiddelbart, men da vi har svært liten plass til det sortimentet kjeden krever vi skal ha kan det bli vanskelig. Du hører fra oss. Med Vennlig Hilsen (tok vekk navnet hans jeg. *Nea*) Butikksjef Meny Ski Så jeg avventer svar :p. |
Sitat:
Meny Ski |
Sv: Ketolyseforhaqndlere i Oslo/Bergen
Sitat:
meny nanset larvik,,,og meny holmestrand er i vestfold |
Hei!
Lurte på om noen kan hjelpe meg litt... Jeg har nå gått på ketolyse siden februar, går kjempe fint med vekten, men begynner å slite litt med å finne variert mat. Man blir jo litt lei det man slår seg til ro meg å spise. Jeg har letet over de fleste butikkene i bergen sentrum etter lavkarbo produkter,, meny butikkene også som det er et par av.. er veldig lite,,, har faktisk ikke funnet noe som tilfredstiller til det ant karbo jeg kan innta.. er jeg helt blind?? Noen som har handlet lavkarbo i bergen og fått tak i noe??? |
Finnes det noen forhandlere i Tromsø? Hadde vært veldig kjekt;)
|
Sitat:
|
Sitat:
hei Prøv: Torill Johansen Dalhaug Telefon 91193841 torillj5@online.no Vennlig Hilsen Torkil |
Er det bare Meny Kaldbakken i Oslo som har?
|
Ja. Jeg spurte på Meny Vika, men jeg tror de misforsto..
Jeg kjenner han jeg spurte om det serru, og det hender han bestiller inn bare for at jeg vil ha ting. Tror han trodde det gjaldt her også, men jeg går jo ikke på kuren enda, hehe.. |
Sitat:
Takk, skal høre! :) |
Finnes det virkelig ikke flere ketolyseforhandlere i OSlo-område?
Sitat:
|
Meny Vika prøvde å bestille i går, men kom ikke gjennom.
Var visst en del som hadde spurt, så nå kommer de til å ta inn boka, bakemix og kosttilskuddene. :) |
...og da har Meny Vika i Oslo sentrum bestilt. :)
|
Er den lista på første siden oppdatert? Jeg skal til Konsvinger for å feire 17. mai, og må da komme meg til en som selger vitaminene. Er helt tom nå så jeg kjenner jeg stresser litt..
Eller kanskje noen vet hvilken forhandler som er nærmest Kongsvinger? Skal nok helt sikkert inn til Strømmen en tur også - er det noen forhandlere der? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:25. |