![]() |
Sv: Vil dere se hva 2,5 uker på ketolyse og 4,8 kg har gjort med Mentos?
må si at jeg er imponert...
Jeg tok førbilder her en dag, men det var så grusomt å se at jeg sletta de, så jeg må ta nye å skrive ut, så jeg kan slette de fra kamera og pc tror jeg. Jeg er også ganske kort (160 cm) og det vises veldig godt på meg når jeg først går ned, så jeg burde jo tatt de bildene... |
Jeg angrer skikkelig på at jeg ikke har tatt førbilder!!
|
Steike så flott!!
Du er virkelig inspirerende. Så godt å se at det man driver med faktisk gir resultater! :D |
Så flott!!!
Det må være utrolig motiverende å se på bildene. Selv tør jeg knapt være med på bilder der jeg har alle klærne på. Er nok en stund til jeg orker å ta noe bilde av meg selv uten klær. |
Kommer det snart nye bilder? Kjempe fint å se resultat på den måten. Du må jo være en drømme-"kunde" hos Andersen. Hurra for deg
|
Skikkelig motiverende. Stå på, du er et forbilde for hele gjengen :)
|
""Kjempe fint å se resultat på den måten. Du må jo være en drømme-"kunde" hos Andersen.""
Ja, det er hun. http://bestsmileys.com/blushing/3.gif Men jeg vet at flere er startet på ketolysekuren etter å ha sett billedene. Det har vært den motivasjon de trengte. Dama er skikkelig tøff.http://bestsmileys.com/thumbs/3.gif Vennlig Hilsen Torkil |
Sitat:
JA, det var etter jeg så bildene av Mentos at jeg begynte å lese litt mer om Ketolyse. Bestilte boka i dag! |
Tusen takk for koselige kommentarer!!! jeg blir helt rørt...
glad jeg kan motivere andre med bildene mine... Jeg får masse positive kommentarer IRL også... Det gjør det verdt å gjøre dette.. Besteforeldrene mine er jo helt overbegeistret.. har visst bekymret seg for meg en stund nå... Måtte nedgangen bare fortsette:) Har ennå ikke frista med en sprekk etter påsken har ikke vert i nærheten engang.. denne kuren e bare super.. |
Gosh så flink du har vært!! Helt utrolig. Gratulerer. :)
|
|
:eek: WOW! Steike for en forskjell!! Du ser utrolig flott ut :D
Så noen bilder av meg som er tatt for ca 2 måneder siden, og jeg ble nesten sjokkert! Trodde ikke det vistes jeg, men det gjorde det visst ;) |
wow.super bra!
|
Helt utrolig bra!!! Du har stått på og fått fantastiske resultater tilbake:)
|
Helt utrolig Mentos! Du ser nydelig ut:heia: Fortsett sånn ;)
|
WOW. Det synes godt på magen din, MEN jeg syens lårene dine har blitt kjempeflotte også! Gratulerer. Du ser kjempeflott ut altså. :Klem:
|
*Fytti*
Du har blitt kjempefin!!!! Du ser jo at kroppen din har fått en helt annen fasong..;) GRATULERER så mye!! |
Meget bra, Mentos!! :ja:
Du er jo klar for sommer`n 2007!! |
Heisan, takket være deg Mentos, har jeg nå registrert meg her og bestilt boka , er skikkelig motivert til å sette i gang :)
Bøyer meg i støvet og setter utrolig stor pris på at du har lagt ut bilder. Det var det jeg trengte for å ta siste steget. Med hilsen Euphita |
Så flott du er, Mentos! Vanvittig bra resultat du har fått.
Ser godt at kroppen din har forandret fasong. http://bestsmileys.com/flowers/15.gif |
Wow! :spent:
Dette er virkelig kuren for deg altså! :D Kjempebra jobbet! :heia: |
Så flink du er! Det er rart å se hvordan ansiktet ditt har endret seg. Fra å være søt til å være døds-søt og skikkelig pen!! Veldig kledelig med mørkt hår. Får øynene dine til å stråle! Gratulerer med et helt fantastisk resultat!
|
Hei
Dette er slett ikke uvanlig med ketolysekuren. Her er det FETT som forbrennes og musklene bygges opp slik kroppen blir strammere. Hormonbalansen normaliseres slik huden blir flott. Humoret er paa topp og personen straaler. Kjempe fint, og toft at du gjor dette. Er paa kongress i Madrid og mangler noen bokstaver paa tastaturet ! Vennlig Hilsen Torkil :) :) |
Dette er gøy å se! Det går så bra! :heia: :heia:
Jeg angrer virkelig på at jeg ikke tok bilder når jeg startet, har heller ikke målt meg. Men, bildene dine gir meg ansporing videre! Har handlet noen få plagg i det siste, og tenkt at "jeg gleder meg til å kunne shoppe når jeg har gått ned noen størrelser! Da kan jeg bruke penere klær som sitter ordentlig og passer bedre." Jeg gleder meg - dette vil skje! :) Trixie :) |
...ser du ønsker deg ned 14 kilo til, Mentos....æ skjønne ikkje kor du meine du skal hente dæm fra?! :confused:
Du er jo slank alt...14 kilo til, da tror jeg du blir tynn! Men, lykke til, uansett! Er overbevist om at du når ditt mål. Og du gir mange motivasjon nå, med bildene dine! :heia: Utrolig resultat!! :heia: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |