![]() |
Sv: Fineste julesang?
Denne er bare nyyydelig!!! :love:
|
Sitat:
Vi kjøper ca 10 dvder og 15 cder hver uke. Men vi vil vite hva vi kjøper før vi gjør det. Da er tuben veldig grei å ha. Kan sjekke begge deler. Og i tillegg får man tips om musikk som ligner, er i samme genre. Jeg har prøvd spotify tidligere, men likte det ikke.. jeg følte at jeg fikk ikke samme mulighetene som jeg har på tuben og Allmusic.com. Så derfor holder jeg fast på tuben og allmusic. :ja: |
Og HER får jeg sangen jeg skal gifte meg til i en julevariant!
|
Sitat:
Utover det så er musikken faktisk godkjent og lovlig lagt ut, i motsetning til det meste på Youtube. Syns nesten ikke jeg finner ting på youtube lenger heller, siden de fleste artistene foretrekker lovlige tjenester og har fått bedre måter å få ulovlige filer fjernet på. |
Sitat:
|
Sitat:
Men nå skal det sies at stort sett alt vi har av musikk er lagt på ekstern hdd og vi spiller mye direkte fra den. ++ at vi har fått endel fra venner så det er endel over 10 000 plater på den hdd. For æ være ærlig så likte jeg nettopp ikke denne reklamegreia til spotify og jeg gidder ikke betale. :o |
Haha, jeg skjønner vi er forskjellige. Jeg for min del bruker Spotify masse, har lagt inn alle cd-ene mine på pc-en og slengt dem i kjellerboden, MEN jeg kjøper fortsatt vinyl! Mmmmm, vinyl :hearts:
Jeg har til og med noen kassetter :p. Denne er jeg skikkelig forelska i om dagen, ikke minst er det et band jeg elsker i utgangspunktet! |
Deilig er jorden.
Ein av dei finaste songane eg veit om i heile verda, julesong eller ei. |
"It came upon a midnight clear" med Kutless. Egentlig liker jeg Sixpence none the Richer sin versjon litt bedre, men den er ikke helt enkel å finne over nett...
http://www.youtube.com/watch?v=GaxB0xEbO0c Woho, fant den: http://www.youtube.com/watch?v=jH0HDNTrHFw |
Ave maria sunget av sinead o' connor er utrolig vakker.
|
Sitat:
Sitat:
|
|
Maria Carey ( skrives det slik? ) All I want for Christmas. Den kimer så godt :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:45. |