![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Hva heter slike fotoalbum som har sånn spiralperm og sorte pappsider? Og hva heter det på engelsk?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Trodde man skulle miste mens med cerazette, jeg.. Jeg hadde sånn ca tre måneders sammenhengende blødning, da jeg begynte. Men etter det har jeg kun blødd hvis jeg har glemt ei pille..
|
Sitat:
|
Hadde dere klart å jobbe i en innetemperatur på 28-30 grader, konstant??
Slik er det der jeg jobber og på "mitt" kontor. Jeg har mange maskiner rundt meg som spyr ut ca 10 kwh, og kontoret er knappe 20 kvm. Jeg holder på å kline gærn!! Jeg har i følge mine medansatte vært i overgangsalderen i ca 10 år, men etter at jeg begynte måle tempen i rommet skjønner jeg jo hvorfor jeg alltid er så varm! |
Sitat:
Jeg tror kanskej jeg hadde tatt en liten telefon til arbeidstilsynet...... :engel_ikk for å svare på spørsmålet ditt: NEI!!! ALDRI! |
Ikke jeg heller. :nei:
|
Sitat:
Jeg tar hjemmekontor om tempen stiger over 26 grader - for da blir jeg uanstendig lett bekledt... |
Sitat:
|
Det Carisma sier over her er også veldig viktig. Det kan du bruke som argument dersom noen sutrer. Men seriøst, ta en telefon til arbeidstilsynet angående dette!!
|
1 Vedlegg
Hva betyr det i FedEx sine systemer at pakken er "At destination sort facility"? Ville tro at det betyr at den ikke er stuck i tollen, men at den sorteres slik at den kommer til riktig plass... Eller?
Jeg blir litt irritert når jeg har betalt over 400 kr for at pakken skulle komme kjapt, og nå har det gått over to uker og den pakken jeg bestilte samtidig fra samme nettbutikk (netrition) med vanlig postgang kom i går... Og null oppdatering siden 30. juli at den var "at destination sort facility" på Gardermoen... Trackingoppdateringene er i vedlegget. |
Sitat:
|
Sitat:
Det kan være svært ubehagelig når det er for varmt eller for kaldt på arbeidsplassen. Lov eller forskrifter inneholder ingen faste temperaturgrenser, men Arbeidstilsynet anbefaler at temperaturen holdes under 22°C ved fysisk lett innearbeid i perioder med oppvarmingsbehov. Temperatur under 19°C eller over 26°C skal unngås. |
Sitat:
|
Jeg mistet ikke blødninger på cerazette. Begynte direkte på dem etter at Trionetta ble tatt av markedet, hadde ingen annen innvirkning på meg og syklus som normalt.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hva betyr det egentlig når man får beskjed om at et script ikke svarer? Har fått det tidligere også, men det pleier å liksom, gå over. Nå har det vært mye av det i det siste, og til slutt må jeg bare avslutte nettleseren.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Siden skript ofte kjøpes og selges kan det godt hende at det er et som er allment brukt du sliter med... |
Sitat:
Arbeidsplassen må jo sørge for air condition, eller annen form for kjøling. Har hørt tidligere at det ikke kan være jevnt over 26 grader på en arbeidsplass, etter norsk lov. Over 26 grader i innetemperatur gjør at jeg sliter, da har jeg det svært ubehagelig. |
Tusen takk for alle tilbakemeldinger!
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Noen som vet om jeg kan ha med hekletøyet mitt på flyet, eller er heklenålen et potensielt mordvåpen?
|
Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Men helt seriøst så har jeg sett folk blitt tatt fra tånegleklippere. Og de skader vel ingen? :confused: Alt er visst mordvåpen for tida... |
Sitat:
|
Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
God ide å ringe og sjekke. Finnes nok heklenåler i plast og kanskje tre, det må da gå an å bruke skulle man tro? Til å hekle med selvsagt, hehe
|
Sitat:
Jeg ble fratatt min kjære pinsett en gang. Den var dyr, og det var surt. Bedre føre var. |
Ja, det går an å få kjøpt heklenåler i plast og tre. jeg har flere i plast :) om du får de med igjennom sikkerhetskontrollen er opp til dagshumøret på den som kontrollerer..
|
Lurer på en ting..
Jeg er så utrolig tørst,tørr i munnen og linsene er kjempetørre. Hva kommer dette av? Må jeg bare pøse på med (mer) vann? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Om det er en veldig tørste som har kommet plutselig så kanskje du burde ta en tur innom legen?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Noen som vet om NAV kan dekke kostnaden for bittskinne etter anbefaling fra tannlege (eller evt hvor mye de er villig til å ta av kostnaden)? For en som er 100% uføretrygdet, vel og merke. Fikk vite at skinna i utgangspunktet koster ca fire tusen kroner, og det er jo en kjevestressende tanke i seg selv. :o (Prøver å finne noe om tannhelseutgifter og refusjon på sida deres, men jeg er ingen god detektiv i dag...)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:28. |