![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Takk :) |
LibraGirl: Jeg velger alltid billigste shippingmetode. Handler en del på nett, og det gjør jeg blant annet for å spare penger. Velger jeg da dyr shippingmetode så skyter jeg jo meg selv litt i foten :p
|
Smart tenkt Tonje :D
Er bare ikke så bevandret i handling på nette så ble litt stressa av det faktum at jeg ikke skjønte bæret da jeg skulle bestille :D |
Sitat:
Der kan du skrive inn "Alternativt navn". "La venner finne deg under et annet navn, som kallenavn eller pikenavn." Og så kan man velge om det skal være synlig på profil eller ei. Velger man synlig, så får man det i parantes. Og jeg tror ikke det er noe nytt. Jeg har sett at noen har hatt det leeenge. |
Soyasaus!
Er det "lov" eller er det FY FY? :rolleyes: - og hva med soyamel? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Er det einkvan her inne som hugsar den derre tv-reklamen frå ein del år tilbake... ein fyr som sit og køyrer i bilen sin, og ringer heim til kona på mobilen trur eg, og syng "I was made for loving you" - kva var det for ein reklame igjen? Ikkje Netcom? Eg er heilt blank altså. Hjelp, please? Har eit håp om å finne han på youtube, men det er ikkje så lett når eg ikkje eingong hugsar kva det var reklame for.
|
Sitat:
|
Grrr eg finn han framleis ikkje :( Kan det verkeleg vere slik at den ikkje finst opplasta på nett nokon stad? =sukk= Takk Anarko i alle fall. Telenor var det, vettu. Ikkje netcom.
|
Kan noen med litt større viljestyrke enn meg kommer å fryse ned resten av kaka jeg laget i går???? Jeg spiser og spiser og spiser .....den var jo så gooood denne nøttemarengsen med gul krem som jeg fant oppskift på her inne.....
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Noen som vet om det er lov å ta Tryptohan a la denne inn til landet? Eller hvor jeg evt kan finne info? Har prøvd å kontakte tollvesenet men får ikke kontakt med noen som kan svare, får bedre svar av den bjørka som står utenfor vinduet her :p
|
Sitat:
http://mjuuugly.blogg.no/1295744008_...alle_iher.html ... og i følge den står tryptofan på legemiddellista http://www.lovdata.no/for/sf/ho/xo-19991227-1565.html#2 og så kommer man til det store smutthullet: "Innførsel fra EØS-området ved forsendelse er tillatt så lenge varen er lovlig innkjøpt i anskaffelseslandet og mengden ikke overstiger tre måneders forbruk. Innførsel ved forsendelse fra land utenfor EØS-området er ikke tillatt" http://toll.no/templates_TAD/GuideAr...epslanguage=no :D |
Sitat:
|
Er det "trygt" å kjøpe kontaktlinser på nett?
Er det noen som har erfaring med denne butikken: www.lensme.eu Prisforskjellen på denne butikken og Lensway var hele 450 kroner!! |
Sitat:
Jeg har kjøpt medisin her og er meget fornøyd! Det er omtrent halve prisen av det jeg betaler i Norge for akkurat samme pakken. |
Sitat:
Jeg har kjøpt mine hos LensOn Fornøyd både med linser og handelen generelt!:) |
Sitat:
Er dessuten nesten blind uten briller så jeg vil høyst sannsynlig svømme på alt og alle i svømmebassenget uten briller på.... Jeg la inn en bestilling - så får jeg se om det dukker opp noe i postkassa! :) |
|
Men er det sangen eller reklamen du vil se?
|
Det er nok reklamefilmen eg er ute etter, Edla, men tusen takk skal du ha i alle fall :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49. |