![]() |
Sv: Starter Jillian Michaels 30 day shred i dag! Noen som blir med?
Sitat:
|
Enda en dag med Shred & Shed!! Liker det programmet:D 834 kcal idag
Velkommen tilbake LIBBA, så bra at du er igang igjen[!!!:):) Banish Fat Boost your Metabolism: 5 6 Weeks 6 Pack: 2 Extreme Shed & Shred: 8 No More Trouble Zones: 4 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Sitat:
Hyggelig at du er tilbake Libba:heia: Jeg sniker i kulissene. Akkurat nå sliter jeg mest med å komme meg ut av sofaen:o Men idag skal jeg begynne på an igjen:D |
Startet dagen med styrke og mageøvelsene av shred alle level...
Nå manner jeg meg opp til og få på yogaklærne. Level 1 og 2 står på planen. Kommer tilbake og bekjenner mine synder om noe kommer i veien.. ;) |
God helg til alle:)
Fin, lang skitur på meg idag - Jillian får vente noen dager (Elixia dag imorgen!:D) |
Takk for hilsen Pandora og Wonder woman :) :)
.......I går ble det Rippen level 1. I dag hadde jeg lite lyst til noe som helst, men det ble Rippen likevel :D Ha en flott lørdagskveld :stortsmil |
Jeg er igang igjen:p Tungt men godt:)
Fortsatt god helg. |
Nydelig vær her idag!:) ..så da ble det flott skitur i sola med min kjære isteenfor planlagt Jillian Shed & Shred (det var backup i tilfelle kulde...har grense på -7-8 for ski, men idag svettet jeg skikkelig i sola) - ....og igår ble det Elixia.
Stå på LIBBA og Wonder Woman, bare å komme inn i det igjen..så begynner kroppen å si fra at den helst vil trene med Jillian (eller gå på ski!;)) |
I dag har det blitt en flott skogstur i det nydelige været
....på 2t og 20 min. :D Holder for i dag, så Jillian får vente til i morgen :) |
Sitat:
|
|
Extreme Shed & Shred, hele greia idag igjen...blir ikke mye annet på kvelden da; tar ca 85 minutter!!:eek: men veldig ok program, liker nok det best nå:p
Banish Fat Boost your Metabolism: 5 6 Weeks 6 Pack: 2 Extreme Shed & Shred: 9 No More Trouble Zones: 4 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Sitat:
Nå er du bare rå Pandora :heia: ......dagens økt for meg ble Rippen Level 1. Tenker jeg tar den et par dager til, så blir det nivå 2 :) |
Er så mye god innsats her!!!! :D
Styrke og mageøvelsene (+ et par cardio) av ripped 1-4 i dag. Og yoga level 2. Da er uka igang! |
|
Styrke og mage av shred 1-3 i dag.....
Mye av det samme om dagen.. Gleder meg til og shedde og shredde og shredde with weights! :D Mye shedding, ripping og shredding på denne dama vår.. :) |
Sitat:
Deilig i sofaen etterpå her nå :-) ....og LIBBA, jeg må bare stå på litt ekstra nå som motivasjonen og lysten (og formen!!:)) er topp - neste uke blir det ikke noe pga jobbtur nemlig:eek: Banish Fat Boost your Metabolism: 5 6 Weeks 6 Pack: 2 Extreme Shed & Shred: 10 No More Trouble Zones: 4 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
Magesåret er tilbake i full styrke. Nå er jeg lei:mad: Får se om jeg klarer å finne noe rolig trening jeg kan holde på med. Kommende uke er det pillespising (trippelkur) Spørs om jeg er i form til noe som helst da.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Dagens økt Jillian Michaels Ripped in 30 Level 1 i boks :stortsmil
|
Sitat:
Ønsker deg god bedring, og håper du blir fort bra igjen :klem: |
Sitat:
I går ble det yoga 2, og begge level av shred with weights. Den syns jeg er helt fantastisk. Deilig og bli skikkelig pustetunge sliten igjen. Level 2 igjen før jobb i dag. Og jeg kjenner det i ryggen av alle disse svingeøvelsene. Deilig når man får igang muskler på andre måter enn de er vant med igjen. 350 kalorier før frokost.. jeg liker! :D |
No More Trouble Zones idag:) ...nest siste sjans før jobbreise til Østen i en hel uke - må satse på et av de lange programmene imorgen!:p
Banish Fat Boost your Metabolism: 5 6 Weeks 6 Pack: 2 Extreme Shed & Shred: 10 No More Trouble Zones: 5 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
|
|
..nesten morgentrening på meg også idag, ihvertfall før lunsj:)
Da var siste trening med Jillian i havn - før en ukes jobbtur som starter ikveld. Extreme Shred & Shed idag, hele greia (849 kcal på klokka og ca 80 minutter):p Banish Fat Boost your Metabolism: 5 6 Weeks 6 Pack: 2 Extreme Shed & Shred: 11 No More Trouble Zones: 5 Yoga Meltdown: 2 Start dato: 3. Januar 2012 |
God tur Pandora :)
I går ble det en meget lang dag på jobb, så ingen Jillian, ...men i dag er Ripped in 30 Level 1 i boks :D |
God tur ja! Og god helg alle Jillere!
Jillian fikk fri i går, men har tatt begge yoga nå på morgene. Trengte og tøye ryggen litt ja.. :) |
Bursdagselskap, men fikk tid til en Jillian likevel:
2/2: Yoga / level 1 / dag 1 14/2: Banish fat / hele / dag 8 16/2: Ripped / level 2 / dag 2 (196kcal) - jungle adventure / level 5-7 / dag 6 (82 kcal / 10min) 17/2: Ripped / level 2 / dag 3 (207kcal) 18/2: Ripped / level 2 / dag 4 (197 kcal) 30 day Shred, ferdig 12/11 Six week, six pack, ferdig 24/1 |
Burde vel heller kommet meg ut i dag, men i tillegg til sofaen så er det Jillian som nådde gjennom her:
2/2: Yoga / level 1 / dag 1 14/2: Banish fat / hele / dag 8 16/2: Ripped / level 2 / dag 2 (196kcal) - jungle adventure / level 5-7 / dag 6 (82 kcal / 10min) 17/2: Ripped / level 2 / dag 3 (207kcal) 18/2: Ripped / level 2 / dag 4 (197 kcal) 19/2: Ripped / level 2 / dag 5 30 day Shred, ferdig 12/11 Six week, six pack, ferdig 24/1 |
18/2: 1times skogstur i raskt tempo :)
19/2: 2 timers skogstur i raskt tempo :D ...i morgen blir det Jillian |
I dag har jeg kjørt hardt på yoga. :D
Startet dagen med en level 2. Så ble jeg med på en veldig uplanlagt skitur. Men det var skikkelig deilig. (etterpå vertfall) Så slo jeg til og tok level 1 og 2 etter det... Har fått skikkelig sansen for de timene der. I morgen håper jeg og få til en shed and shred.. |
Tusen takk for ønsker om god bedring. Jeg holder på å anskaffe meg dvder med trening som er bra når man har magesår (Tai Chi og Ashtanga yoga). Kommer dinglende hit igjen snart håper jeg:)
|
Fikk sust meg gjennom en Jillian i dag igjen, har blitt mye ripping her, lettest å komme i gang med et kort program når mye skjer og motivasjonen er sånn passe...
2/2: Yoga / level 1 / dag 1 14/2: Banish fat / hele / dag 8 16/2: Ripped / level 2 / dag 2 (196kcal) - jungle adventure / level 5-7 / dag 6 (82 kcal / 10min) 17/2: Ripped / level 2 / dag 3 (207kcal) 18/2: Ripped / level 2 / dag 4 (197 kcal) 19/2: Ripped / level 2 / dag 5 20/2: Ripped / level 2 / dag 6 30 day Shred, ferdig 12/11 Six week, six pack, ferdig 24/1 |
Extreme shed and shred i dag... :) Heftig den altså, liker den godt!
|
I dag er det blitt 1 times tur i skogen. Hadde heldigvis med meg hodelykt, for det ble fort mørkt :eek:
Etterpå ble det Rippen Level 1 :boxing: |
Rippen 2 + siste circuit av 3 før jobb i dag.
Shed and shred i kveld. :) Og noen fornuftige ord som damen vår har oppdatert på facebook: The scale lies... Do remember that many of you are working muscles that haven't been developed so the rate of muscle & fat exchange will occur quickly the first month. The scale may not show what's going on under the skin but your clothes will. MEASURE. This is your safety net. When you feel like you're not losing weight, remeasure and see if there's a change in the body. Staying away from the scale the first month will keep you going. I know it's hard, but if you insist on weighing, insist on measuring as well. What to measure: Neck/Bust/right & left arms and legs (arms flexed, thigh at biggest part and calves), waist and hips. You may find that your arms and legs are different sizes - this is normal. Measure every 2 weeks but certainly every month. Especially when you do any kind of weight training. And feel your clothes. Do you care if you drop numbers or dress size? MUSCLE AND FAT WEIGH THE SAME. On the scale 1lb = 1lb. The amount of space 1lb of fat needs is much more than what 1 lb of muscle needs. |
I går ble det overtid, så ingen Jillian.
I dag er Rippen Level 2 i boks. Hadde faktisk glemt hvor hard den var :eek::eek: Fyttikatta :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:48. |