![]() |
Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Tulla: spis mer lovlige grønnsaker så du blir mettere til måltidene.
Feks når du har omelett overøs med salat, brokkoli og sopp, eller annet grønt du likerLag deg blomkålmos med masse stekt sterk sopp ved siden. Blomkål suppe. Spis mye av det lovlige så du ikke går fort lei :ja: |
Syns og det er mange flinke jenter!!! :)
god torsdagsklem til alle sammen! |
Sitat:
Klem til deg:) |
Sitat:
Må bli bare kakao og capuchino da Indi... jeg har sent alle suppene mine i posten til Distrea :w00t: |
Stakkars Distrea... Huff!
Men ok, du fikk jo mine omeletter... Står respekt av sånt! Men du klarer deg vel med kakao og cappucino? :) |
Sitat:
men jeg kommer ikke til å greie å få i meg suppene... kan prøve med kyllingsuppa, den har jeg ikke smakt enda.. |
Hun kommer nok sprettende plutselig... tror jeg har to-tre poser jeg også, som jeg nok bare må KASTE! Eller sende til deg...:)
Kyllingsuppen var ganske ok, første gangen... Men seriøst, det kan være det er en ide, å¨prøve å klare seg på bare flytende, og se om det funker en uke... |
:lol: Festlig Jeef!.. :p
Jeg har puttet i konvolutt til deg nå... forundringspakke ;) Er også enig med indi her, hva med å prøve strengt fase 1 en periode, for å se om det skjer noe da? Så skal vi krysse det vi har å krysse og håpe det går bra! :ja: :klem: |
Bare trø til Jeef, så skal vi hele på deg:)
|
Jepp, vi står klare på sidelinjen med pompongene og heier på deg! :heia:
Det er nok (dessverre) veldig viktig å kjøre en streng linje om man vil ha resultater. I morgen får jeg besøk av en potensiell vaskehjelp, kryss fingrene for at kjemien mellom oss stemmer og jeg kan slippe særlig flere rundvasker. :D |
åååå.. så deilig, Robyn!
krysser seff alt jeg har :D lykke til |
Jeg skal prøve å være strengere enn jeg er nå... Men jeg må vente til neste uke med å bestille mere mat, for jeg får ikke lønn før den 12... koster litt dette :p
|
er det ikke ganske lang betalingsfrist? tror det har vært ti dager hvertfall på mine?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg gleder meg utrolig til å møte deg Distrea... Tror vi har temmelig lik humor hehe |
Sitter med fakturaen foran meg, og 7 dager er det. :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men JEG regner med at jeg kan, det er da noe :D |
I dag har jeg veid meg, 78,7, ned 0,8 siden sist. Syns det går litt tregt, men det gjør jo ikke det da! Er 0,7 fra 30kiloiminusvirutellfest!
God fredag til alle:) |
det gjør ikke det, nei!... syns du raser ned! :heia:
gleder meg til PARTY :D |
Hehe... ja, jeg er jo sååå surrete med sånne tall og sånn, (burde hatt Dilly som støttekontakt!!) Og nå har jeg skrevet ned hvordan jeg må ligge an for å nå målet når jeg hadde tenkt og sånn... og ut fra det ligger jeg 0,7 etter skjema! Er derfor jeg syns det går tregt... Og det skjemaet er kune rent hypotetisk uansett, noen uker går det fort, og andre går det mindre fort! Sånn er det jo bare.
Hadde vært så kjekt å bli med på et av treffene! Venter og håper på at jeg skal til oslo (er der jo ofte nok) men det er akkurat de dagene da... Kanskje jeg bare skal slenge meg i campingbilen og kjøre bort? Eller det blir kanskje litt håpløst uten girearmen... hmmm... jaja... Skal stoppe en time i drammen en gang jaffal! ;) |
Ligger du litt etter skjema... jaja, kanskje du plutselig rykker litt forbi :D
Syns selvfølgelig du skal sette deg i campingbilen. (jeg ønsker meg campingbil) At du virkelig ønsker deg en time i Drammen... veit du, det tar JEG som ett kompliment :D (selv om du ikke sa noe om å møte meg da ... hehe) :klem: |
Så flinke dere er :)
Så synd at det går treig Jeef - men jeg ser at de andre har gitt deg mange gode råd, så jeg slenger meg på å ønsker deg masse lykke til. :klem: For meg fungerer det best når jeg får i meg 5 måltider om dagen, hvorav 2 salte. Av og til skjer det mer når jeg spiser grønnsaker til, av og til ikke. Men prøv flytende 1 uke først du, så har du i allefall fjernet alt som kan ødelegge. Og nå vet ikke jeg om du drikker brus, kaffe eller noe sånt, men i så fall prøv å kutte ut alt det i 1 uke. Jeg må drikke koffeinfri kaffe - vanlig kaffe trigger kroppen min og insulinet fyker i taket pga adrenalin som jeg får ved å drikke kaffe. Robyn: skjønner godt at du også synes at 600 gr er helt greit - du tenker vel som meg at med en så streng diett så burde vi klare 1 kg i uka. MEN uansett, så lenge det går nedover så skal vi være glade. Jeg går ennå og venter på det utrolig kjedelige platået som jeg før eller senere støter på...Krysser fingrer for at det holder seg vekk enda en stund til :p God helg alle sammen - fin gjeng dette :D |
Sitat:
;)) Finnes der andre grunner enn deg til å stoppe i drammen?? :klem: |
Sitat:
eller, banken har jo... men tror jeg har nok lån nå som jeg snart er på 66% av lønna :eek: Campingvogn får duge, eller kanskje jeg selger og reiser til syden isteden :ja: Altså... det er noe museum i drammen :p men glad jeg er mer spennende enn de :D :klem: |
Sitat:
Jeg tror et greit vekttap ligger på et halvt til et kg i uke, mer er nok ikke særlig fornuftig, og vi vil jo ikke miste muskelmasse heller! Når jeg syns dette er kjipt å tenke på, prøver jeg å tenke på at det tok jo noen år å komme opp i vekt:o... Så det er jo forståelig at det tar litt tid å gå ned og, og jeg vil jo det skal vare når jeg er ferdig! Ikke SIKKERT at platået dukker opp... :) MASSE god helg til alle, er så godt dere er her atte:) |
Sitat:
|
Første gang jeg noen sinne var på msDonalds var faktiski Drammen.. Det var i 92, og jeg hadde akkurat fylt 13 år... og vi hadde ikke mcD i Trondheim... Var utrolig spennende :p
Men Indi, du kan jo bare ta med deg bila og kjøre til oslo så du også er der 17 juni :D:D:D:D |
hehe ble så opptatt av drammen og campingbiler og slikt at jeg helt glemte å si at jeg fant legeerklæringa mi, og skal sende bestilling på capuchino (masse) og litt kakao nå i helga :D
|
Sitat:
Kan være jeg kan komme... men antakeligvis (og forhåpentligvis) har jeg akkurat operert venstrehånden da... I tillegg skal jeg bli bestemor:eek::eek::eek: den 12 juni... (og ja, jeg er jo ALT for ung til det!):) Men det kan jo være at ting ikke blir sånn da... |
Sitat:
så bra, da er du plutselg skikkelig med! :D |
Jepp, kanonbra Jeef! :)
|
Jeg skal gi ED frem til someren... jeg startet i september, og gir det ni mnd... har holdt på i seks nå, og ikke gått ned stort, så jeg orker ikke over sommeren viss jeg ikke går ned...
|
Hei, hei alle sammen,
Nå har jeg gått på vekten for første gang etter at jeg stratet på ED. Tro det eller ei men den viste minus 4 kilo!!!! Er det mulig??? Nesten litt for mye spør du meg. Vet ikke helt hvor de 4 har forsvunnet på kroppen, men de er i alle fall borte!!!! HA EN FIN LØRDAG! |
Gratulerer! Så kjekt!
Da tenker jeg du har fått et motivasjonspuff så det holder for en stund? Ha en glitrende lørdag du også, nyt livet:) |
4 kilo er sinnsykt bra! :heia:
det ga nok ett ekstra puff ja :D |
nå skal jeg lage opp hauger med vafler, det er såååå kjekt å ferdig asså!
Blir mye vafler fremover nå :p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |