![]() |
Sv: Bildetråden 30+
Så fine bilder av deg StineH. Jeg tørt ikke legge ut bilde i går jeg.
|
Tusen takk Stine33..
Jeg synes du burde legge ut, du er jo en kjempemotivasjon!! Vedder på at du er supersøt.. :love: |
Flotte greier StineH ! Du er virkelig en stor motivasjonsfaktor ! :D
Jeg skal ta mål jeg også. Kjenner klokken er løsere. :) |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg hadde allerede gått ned 3 kg når jeg tok de første bildene, så jeg tenkte jeg skulle ta nye bilder når jeg er 5 kg lettere enn på de forrige bildene, og da skal jeg legge dem ut her. Hadde håpet på at det skulle være denne helgen, men det ser ut til å gå litt tregt igjen. Kiloene har ikke akkurat rast av meg :rolleyes: |
Gleder meg til å se bildene Elewyn!
Jeg tar bilder hver uke, så kan jeg se fremgangen sakte men sikkert.. Alltid kjempegøy å sammenligne med den første uken, når man er skikkelig godt i gang.. ^^, |
Får prøve meg med to bilder til det ene er tatt før en nissefest for noen år siden, sikkert 20 kilo før bilde som er tatt i dag. Udd de blir bare store så tar de vekk om ikke så lenge.Kommer bilder igjen når jeg har fått de mindre.)
|
Så søt du er Disen!!! :)
|
Disen! Så flott du er!
|
2 Vedlegg
meg etter 25kg ned...har hatt et års opphold nå og gått opp 5kg,men er i full gang igjen :-)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
De er et eksempel til etterfølgelse... |
Sitat:
|
Re: Sv: Bildetråden 30+
Sitat:
Slett ikke dårlig det da. Var du streng på karbene? |
takk takk alle sammen,ja var ille sterng,så på alt jeg dyttet inn i munnen,vis det sto 9 karbo på pakka så gikk det med,har ikke følgt noen spesiel meny eller hva jeg skal kalle det,siden jeg er helt elendig til og spise faste frokoster og til faste tider,men spiste mye egg :-)lettvint og godt syntes jeg da :-)
|
Nå har jeg gått ned over 30 kg siden maksvekten, men 28,5 kg på lavkarbo.
Her er noen før og etter bilder... Det før-bildet har jeg lagt ut før... Men har ikke så mange før-bilder... ******** jeg har fjernet bildene***** |
Hører egentlig ikke til her da, men det var morsomt å se så mye forskjell på før og etter bilder!:) Dere har jammen vært flinke.
også så mye pene damer som skjuler seg bak alt det fettet!:_oy::love:;):) Godt jobba! og lykke til videre til de som er på vei ned!:) |
Så FIN du er Marella! Skikkelig pen dame både før og etter. Du har skikkelig utstråling.
|
Oi, det var visst mange som lavkarbo.no trodde jeg allerede hadde sett. Dere er flinke og flotte alle sammen. Det er godt å ha deg tilbake Stine H!
|
Sitat:
|
Sitat:
Du nyyyydelige jente :heia::heia::heia: |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Takk Marella! Måtte le littegrann, så jeg tror faktisk jeg ble litt rød (røsøt!) Men jeg mente hva du forstod. Og takk for hyggelig grønn prikk. Jeg sier bare det jeg mener, fint hvis det gjør noen glad ;)
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:54. |