![]() |
Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
En kollega bestilte varer forrige uke, og da slang jeg inn en på mer kjeks, sjokofrokost og cappucino + laktolight. Så jeg har bra med variasjon. Solange: Når de får igjen vegetarburger, kan du ikke bestille en pose for meg så jeg kan prøve dette. Eller andre spennende produkter som de har. |
Sitat:
|
Sitat:
|
[quote=Popp;839579]Egentlig ingen, for jeg spiser alt (bortsett fra grønnsakssuppen) - men jeg tenkte mer på at du ble lei og kvalm - og det kan vi jo ikke ha noe av.
En kollega bestilte varer forrige uke, og da slang jeg inn en på mer kjeks, sjokofrokost og cappucino + laktolight. Så jeg har bra med variasjon. quote] Så utrolig snill du er :klem: Skal komme tilbake til deg på saken jeg :) Hva er egentlig policyen på å spise for eksempel kakao og frokostblanding gjennom hele dagen? Har ikke tenkt å gjøre det, bare lurer altså? :) |
[quote=Fungirl;839592
Hva er egentlig policyen på å spise for eksempel kakao og frokostblanding gjennom hele dagen? Har ikke tenkt å gjøre det, bare lurer altså? :)[/quote] Antagelig så går det, tror det finnes andre her som har gjort det, uten at jeg husker hvem. Hvordan er nå disse produktene søtet igjen ? (er så liten skrift på pakkene at gamle folk som meg ikke greier å lese det....) Spørsmålet er om man får i seg vel mye søtstoff, og hvilken effekt det har. |
Sitat:
Og jeg regner med at det er de som holder på å få meg ut av ketose. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ehh, mye mere var kanskje å ta i, siden jeg bare har holdt på en uke nå, men uansett mere enn sist. |
Sitat:
Lagde nettopp grønnsakene mine med to teskjeer rød pesto, skal si det gjorde susen, kjempedeilig forandring:D Takk for tipset!! |
Da har jeg foretatt min ukesveiing, resultatet ble minus 1,4 kg :)
Jeg er kjempefornøyd, nå er jeg "back on track" !!! |
Sitat:
Da jeg satt målet var jeg bevist på at jeg skulle ha noe å strekke meg etter, samtidig som at det ikke skulle virke uoverkommelig. Og siden jeg er direkte motstander av runde tall i denne sammenheng, så ble tallet 47 kg = 70 kg. Hovedmålet er likevel ikke antall kg, men helsegevinsten jeg får forøvrig (ja jeg vet det høres ut som en klisjé....... men det er uansett like sant for min del :D) Delmålene jeg har satt meg er dessuten de jeg fokuserer på, da det er enklere å se for seg en reduksjon på 5 kg i løpet av f.eks 2 mnd i forhold til 47 kg på 2 år. Men blir jeg fornøyd med 70kg? Tja, det vet jeg jo først når jeg er der :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Veiedag ja...... må melde om en oppgang på 800g fra forrige mandag :_prikk: - sånn går det når en tar helt av i feil retning. Satser på å være tilbake på 89-tallet neste uke.
Men må jo si meg fornøyd når jeg tenkter på at vekten viste 92kg på lørdag (gikk opp 500g fra fredag til lørdag gitt :eek:), og satser på at det fortsatt er en del vann som skal ut. |
Gratulerer med flott nedgang solange.
Syns du har gjort en flott jobb grotingeling. Tipper det er vann som sitter igjen, og det forsvinner kjapt igjen. I dag er jeg i gang med 3 uke. Det går greit. Planen var jo 6 uker på fase 1. jeg skal til legen igjen etter 4,5uker. den helgen skal jeg til Trondheim. Den helgen blir det utskeielser. Jeg skal ut og spise romantisk middag med min mann, og jeg skal på på hotell med knallgod frokostbuffet. Får se hvor flink jeg klarer å være... Lurer på å ta et par uker på fase 1 etter trondheimsturen for å komme på sporet igjen. |
Sitat:
|
Sitat:
Ellers så høres det ut som en god plan med litt utvidelse av fase 1 etter den helgen i Trondheim :rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har hatt en uke med ED i dag, og jeg har gått ned 2.8 kg:D Mye vann som skal ut hvertfall.. |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:46. |