![]() |
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
ååh! jeg kan også bidra denne gangen :D om du vil ha asiatisk/thai: gå på Nam Fah! Åh, mmmm. Til og med jeg som er asiatisk mat-skeptiker ble forelska i maten der!
|
Sitat:
|
skulle vel nevnt at min kjære ikke tåler sterk mat. smaksrik ja, men ikke sterkt for å være sterkt om dere skjønner :D men der fikk jeg litt å snuse på :)
vi skal bo på hotel astoria, så kort vei til trikk, buss og tbane og tog, så skal nok finne fram. |
Habibi er arabisk, forresten, maten er helt mmmmmmmmmmmm! Og de har til og med en egen take away rundt hjørnet. :D
Om dere ikke tenker lavkarbo, så er dolmaen og bulguren, og ikke minst hummusen (som forsåvidt er lavkarbovennlig) sykt god! |
bør man bestille bord på de fleste oslorestauranter? og så får man håpe at det er noen plasser som er åpne mandager.. de fleste her i byen er stengt mandager. det tenkte jeg ikke på når jeg bestilte rom igår kveld :p my brain, it failed.
|
Re: Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Får pakke ned embalasken også da |
Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
|
Sv: Re: Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Sitat:
Har aldri opplevd det nødvendig å reservere plass (de få gangene jeg spiser ute ;)), men det kan jo være greit når man først bare er på bytur, kjipt om man skulle risikere å ikke få sitteplass/vente lenge ... |
Sitat:
|
Jeg var på Lemongrass nylig, og var svært fornøyd med både maten og servicen. Er også relativt lavkarbovennlig, da alt tilbehør utenom grønnsakene (inkl. sausen) serveres på siden. Prisnivået er sånn midt på treet. Tror neppe det er nødvendig å reservere bord der på en mandag. Var selv der på en mandags kveld og spiste, og da var lokalet halvfullt.
|
ser ut til at dagen jeg må bekymre meg om er søndag. mange av de jeg har sett på er stengt søndag o_O er det noen dag spisestedene her i byen er åpne så er det søndag..
er djengis åpen søndag? klarer ikke finne åpningstider på den. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Arbeidet og innkjøp av nødvendig utstyr og planter kommer da i tillegg... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Men jeg hadde lyst på bed med kantstein, så jeg vet at det vil i så fall dra opp prisen en del. |
Sitat:
Siden du ikke har tenkt å bygge opp nivåforskjeller etc, bare planering, bed og planting så kan jeg tenke meg at det blir nærmere 100.000,- enn 200.000,- Det blir straks mye dyrere hvis du ønsker å lage høydeforskjeller, gangveier, sitteplasser etc. Gleder meg til å se bilder når det blir ferdig :) |
Sitat:
|
Finnes det albinoer i planteverdenen??
Jeg har tre like busker. De står ved siden av hverandre. To har grønne blad mens den siste har hvite??? :confused: |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har snakket med en venninne som er landskapsarkitekt, tenkt å leie inn henne for å tegne vår hage (problemet er at hun har aldri tid!). Min tanke var at vi sammen skal "drodle" oss fram til en hage som vi liker, hun tegner det ned, og vi utfører arbeidet. Da kan vi ta det over tid, i vårt tempo. Her er en artikkel med film om hage, ganske interessant :) http://www.bt.no/bolig/Dette-skal-bl...e-2702614.html |
Apropos landskapsarkitekter, på Tøyen holder landskapsarkitektene La La land til.... Er ikke det det beste firmanavmet ever!? :lol:
|
Sitat:
|
Kan jeg lovlig bestille melatonin fra UK og hjem i postkassen min via internett?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Edit: MSC var ikke sååå ille, men RCCl sine båter finere. :) Maten var dårligere på MSC og underholdningsopplegget var - ifølge min søster - utrolig tåpelig, men det er jo i grunnen smak og behag da. Dere får sikkert en fin tur! Kos dere! :) |
Lurer på hvorfor jeg plutselig har blitt så voldsomt tørr i huden på hele kroppen :eek: Så tørr at huden liksom er hvit.
Jeg drikker nok (3-5 l vann hver dag), og får i meg nok fett. |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Se forøvrig HER for regler for import av kosttilskudd og medisiner. |
Sitat:
Om det er flekkvis eller lysegrønt så går det bra. Slike planter er ofte ettertraktet som kontraster i blomsterbed. (Så på gårdsplassen at jeg hadde hvitstripete groblad ... kult. ) :D |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Har ikke rukket å benytte meg så mye av sola da den var her, men tok 3 soltimer for 3 uker siden. Da er det sikkert de som er synderen, selv om jeg vanligvis ikke reagerer slik etter 3 uker :eek: |
Hva er EKSTREMT væskebehov et symptom på, annet enn diabetes?
Jeg er vanvittig tørst, hele tiden, og får gjerne i meg 7-10 liter væske om dagen hvis jeg lar meg selv drikke ubegrenset. Om væsken er lightbrus, vann, sukkerfri saft etc er likegyldig, jeg drikker like mye uansett. Jeg går på medikamenter som gjør meg tørr i munnen, men selv ikke medisiner burde forårsake så sinnsvak tørste? Det har for øvrig vært sånn i årevis. |
Sitat:
Sitat:
På den filmsnutten sa de at en typisk hage kostet mellom 15 og 30.000 kr. Var ikke det forferdelig lite? Det kan ikke være alt... Jeg får se hvor mye av arbeidet jeg gjør selv og hva jeg får andre til å gjøre. Jeg liker å jobbe litt i hagen, men da vet jeg at det vil ta myye lengre tid enn hvis jeg får noen til å gjøre det. |
Sitat:
|
Sitat:
http://mcb.berkeley.edu/courses/mcb1...dneyfluid.html |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16. |